Hei! Nyt tähän KAIKKI vinkit miten

EiIkinälapsia

Voin tuhota hedelmällisyyteni. Hormoniehkäisy ei minulle sovi, ja kumin rikkoutuminen yms pelottaa aina, mutten kyllä luovu seksistä poikaystäväni kanssa. Olen kuitenkin alle 30 -vuotias niin en saa sitä steriä, mikä v*tuttaa rankasti koska en tahdo ikinä lapsia ja tiedän sen varmasti. Joo, tiedän, aineet tekisivät niin, mutten kyllä narkkariksi tämän takia aio.

8

202

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiIkinälapsia

Huhuu??

• Mamiiii

Kuparikierukka?

• EiIkinälapsia

En halua vierasesineitä enää sisääni. Ja nekin voi pettää, petti jo kerran. haluan pysyvämmän ratkaisun

• Olehyvä7

Poista kohtu

• EiIkinälapsia

Ei sitäkään poisteta vaan koska joku tahtoo. Pitää olla painava syy.

• EiIkinälapsia

Eikö mitään tule mieleen?

• steriloimislaki

Nyt on käynnissä kansalaisaloite "Steriloimislain ikäraja pohjoismaiseksi eli 25 vuotta ja lapsiluvuksi kaksi lasta."
      https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/2401
      Aloitteen tavoitteena on 25 vuotta tai kaksi lasta steriloinnin perusteeksi.

• steriloimislaki

Voi vedota ehkäisyongelmiin.
      Steriloimiseen voidaan tämän lain säännöksiä noudattaen asianomaisen henkilön pyynnöstä ryhtyä:
      ...
      4) kun hänen mahdollisuutensa muulla tavoin ehkäistä raskaus ovat epätavallisen huonot;
      http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/1970/19700283

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      66
      5201
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      129
      3787
    3. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      48
      3194
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      65
      2267
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      450
      1974
    6. Järkyttävä tieto Purrasta

Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.
      Maailman menoa
      77
      1678
    7. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      63
      1375
    8. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      64