Etsitään sitä oikeaa vuokralaista

PetriSoininen

Etsin hyvää vuokralaista omistamalleni täydelliselle 100 neliön asunnolle Porissa. Vaivalla ja kalliilla tehdyt remontit ynnä muut tehty juuri. Jos olet vailla kunnollista tilavaa kotia josta mukava suunnata töihin olet etsimäni henkilö

Sitten asiaan. Väännetään kiinnostuneille ehkä jopa hakijoille rautalangasta. Mutta annan tiedoksi seuraavat vain sen 1 kerran: (Nämä täyttää täydellisen vuokrasopimuksen täysin!)
1. Olet työelämässä ja sinulla on palkka sen verran hyvä, että saat vuokran maksettua ajallaan. Se meinaan on kohtuullinen tästä. Minkäänlaisia joustohommia en tässä kohtaa voi käsitellä eli reiluuden nimissä sen on kilahdettava tilille säännöllisesti ajallaan. Kaikki sossupummilaiset varoilla elävät voitte yrittää mutta niihin en vastaa koskaan.

2. Sitoudut vakuuttamaan itse itsesi minulla on oma kotivakuutus ja sinulla. Tämä on tärkeä joten siitä ei jousteta. Se pitää olla voimassa heti kun tehdään soppari.

3. Sähkölasku menee käytännössä puolet ja puolet kulutuksen mukaan. Minä en turhaan valoja pitele mutta jos sinä tykkäät siitä ei siinä mitään mutta lasku on maksettava itse. Voidaan määrää punnita sopimusta tehdessä myöhemmin.

4. Et tupakoi. Tupakointi on jo pois muodista ja moni taloyhtiö sen kieltää. Lisäksi remontoitu parveke pintoineen kärsisi siitä. Naapuri sauhuttelijoille ei tällä hetkellä voi mitään. Yhteyttäottamalla osoitat ettet pössyttele. Jos jopa asumaan pääset ja tulee ilmi jotenkin, että tupakoit päätän sen siihen paikkaan ja etsin uuden onnekkaan. Pelleilyä punnitse tarkoin.

5. Olet päässyt irti nuoruuden huolettomasta elämästä. Kaikki kotibileet sun muut tissuttelut on ehdottomasti kiellettyä. Saunanki voi lämmittää ilman sitä. Lisäksi täällä asuu vanhoja ihmisiä jotka haluu nukkua ja minulla on joka päivä aikaiset aktiiviteetit. Muualla tee mitä teet mutta jos se aiheuttaa häiriötä minulle henkilökohtaisesti kannattaa alkaa kattoa muuta paikkaa.

6. Olet rauhallinen, rehellinen, luotettava, huumorintajuinen niin se on hyvä. Edelliseen palatakseni niin yöeläminen ei ole suotavaa. Toki yöllä töihin lähtö ei ole ehdoton este mutta sen pitää tapahtua ilman haittaa minulle.

7. Minulla on 10 vuotias tyttö joka useimmiten tulee joka viikko luokseni. Jos olet lapsia inhoava tai se muutoin vaan tuottaa sinulle haittaa on tämä koti aivan väärä. Minä sanon ehdot tänne.

8. Lemmikkejä ei voi ottaa remonttejen takia. Kaverisi koira saa jäädä rappukäytävään. Eli eläin ystävä pahoittelen.

9. Ostat omat ruokasi, peset omat pyykkisi, siivoat omat sotkusi, tiskaat omat tiskisi. Näitä tälläsiä perusasioita on osattava. Jos olet vasta opiskelemassa näitä tervetuloa kun olet valmistunut. Näiden valvonta on käynnissä aina vaikka olisit ammatti siivooja.

10. Omat tavarat vain omaan makuuhuoneeseen.

Vuokra: 980e/kk Ns. Valvontaasumisen takia perin 3kk alkuun. Tämä siksi että se on sopiva aika huomata onko etsimäni henkilö vuokralla. Takuun saa kyllä takaisin.

Sähkö siis neuvotellaan.

Oma neliö määrä on 30-40. Isompi neuvoteltavissa mutta näillä näkymin haastava saada.

Ota yhteyttä niin kerron lisää: [email protected]

0

154

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

        Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
        Kuopio
        18
        1505
      2. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        28
        1305
      3. Minun oma kaivattuni

        Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
        Ikävä
        63
        1212
      4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

        Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
        Ikävä
        11
        1102
      5. Tervehdys!

        Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
        Turku
        65
        1036
      6. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

        Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
        Perussuomalaiset
        10
        1026
      7. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

        Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
        Perussuomalaiset
        27
        1025
      8. Elia tulee vielä

        Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
        Helluntailaisuus
        30
        999
      9. Sakarjan kirjan 6. luku

        Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
        Profetiat
        6
        991
      10. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

        YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
        Varkaus
        1
        980
      Aihe