E90 vanoksen uusiminen

e90omistaja

Merkkivalona herjaa oranssia moottorivaloa, auto nykii ja tehot kadoksissa. Lukija näyttää vikaa nokka-akselin anturiin. Merkkihuolto sanoi että vanokset uusittava johon hintaa 3000€. Kannattaako moinen remontti -05 vuoden autoon? Onko pelkona että kone hajoaa? Huolto antoi luvan ajaa jos/kun ei nykiminen haittaa. Välillä valo sammuukin ja auto on normaalimpi.

9

3915

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • säästää.fyrkkaa

      Kannattaa tehdä itse, eikä teettää muilla.

      • bemuosa

        Tarttee nääs hiukan erikois työkaluja, ennen ku alkaa edes suunnitelee!


      • Beeämmävee

        Ei bemarin omistajilla ole raha ongelma vaikka hieman "huoltoa" joutuukin tekemään/teettämään...


      • ittniHirameP

        Jep. Ongelma siitä tulee vasta siinä vaiheessa, kun ulosottomies kolkuttelee ulko-ovea......


    • bmwfööevö

      Mitäpä jos vaihtaisit sen nokka-akselin anturin ja kokeilisit sen jälkeen miten auto toimii.

      Kustannuksia tulee varmaan maksimissaan 300 euroa.

    • Remonttiin

      Autossani, 325i e90, on sama vika. Merkkihuollossa on mitattu anturit ja vaihdettu uudet öljyt. Vanos-järjestelmä on kuulemma herkkä ja huonot öljytkin voivat aiheuttaa häiriöitä. Autolla voi kuulemma ajaa ja olenkin ajellu jo kaksi vuotta tämän vian kanssa. Kävin vain kuittaamassa vikakoodit juuri ennen katsastusta. Ilmeisesti täytyy ruveta suunnittelemaan hyvin kalliin vanosremonttin teettämistä, sillä autoa ei voi oikein myydä tämän vian kanssa. Viallisen auton antaminen vaihdossa on petos ja myöhemmin minulta voidaan vaatia korvauksia.

      • BMWukkeli

        Voithan sä varmasti myydäkin mutta kuhan ilmoittaa viasta selvästi kun myy.


    • Anonyymi

      Vähän myöhässä tulee tämä kommentti, mut aika helvetisti on ilmaa korjaamon laskussa. Vanos venttiilit ko autoon maksaa Schmiedmannilla 80€ yhteensä ja solenoidit 63€/kpl. Työhön menee aikaa ensikertalaisellakin sellanen 3 tuntia max. Jos löytyy räikkää ja 8 mm sekä 10 mm hylsyt ni sillä mennään.

    • Anonyymi

      Vaihdoin omassa 316 premiumissani kaikki varoitusvalot erivärisiksi. Nyt aina (kun autoon vaan saa virrat päälle) tulevat ihanasti sateenkaaren värit näkyviin. Se aiheuttaa sitä tiettyä helmeilevää kutkutusta nivusissa. Siis erilaista, kuin satiaiset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 109
      2128
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      57
      1996
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1925
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1677
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      20
      1608
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      12
      1398
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1340
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1336
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      15
      1321
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe