Mikä on mielestäsi paras resident evil peli? Oma suosikkini on resident evil 6, kaikki resident evil pelit löytyy ja olen ne läpipelannut monta kertaa. 7kin oli hyvä laseilla ja ilman mutta silti puri eniten action horror re6. Re6 ohjattavuutta siis näppäimiä on haukuttu hankalaksi mutta voin vakuuttaa että kun riittävästi pelaa niin ne oppii ja pelikin alkaa maistua, onsitten loistava kauhu-toiminta. Saa nykyisin 2kypäl ps4 ja Gamestop 9,95€ ps3. Ei muutakun kuulokkeet päähän ja re6 pyörimään niin RE-nautinto voi alkaa ! =)
Paras resident evil peli?
26
1226
Vastaukset
- parasmiäs
RE6 on paras
- Re_MercenariesForever
Ressu 7. 5&6nenkin aika hyvii . Enkyl ekoist perust ne on liian hidasälysii
- HottestPartyGirlsFlorida
Paras on RE6. Muut on ihan paskoja, varsinkin viimesin joka on paskasia jätesäkkejä täynnä.
- REfan
Resident Evil 6 on kaikkien aikojen paras peli koskaan ^_^
- Anonyymi
Hyi
- Anonyymi
Nah.
- valintahalinta
Varmaan re 6 jos pitäis valita
- pössipullo
Re4 ja 6
- pokefan
Parhaat resit on 4-6 alkuperäset plus remasterointi ja Pokemon Ultra/Sun & Ultra/Moon pelit on myös loistavia pelejä. Vaikka onkin ihan eri pelleistä kyse niin halusin niitä tässä mainostaa. Itseasiassa noi Pokemon pelit voittaa mennen tullen resit, call of dutyt, final fantasyt, dragon questit, fire mblemit, Tekkenit, dragonpallit.. Sanonpahan vain ! =) kannattaa pelata ennemmin pirteitä pelejä eikä näin synkkii.. Varsinkin viimesin resi 7 on ihan hirvee. Eläköön Pokemonit ! =) terv. Pikemon
- Anonyymi00027
No eikä voita.
- noPukemon
Mitä pittua punget noita pukemoneja tähän peskusteluun? Lainu puuualle. Karas resi on 1, 3. Senjälkeen koko sarja on mennyt alamäkeä. Se on mielari
- poke_Emblem
Kyllä mielipiteen saa aina ilmaista. Ei siitä tarvi suuttua nopukemonhemmo. Ja omasta mielestäni myös pokemonit voittaa resit. Muttei fire emblemii. Samal viival. Paitsi tuo viimesin poke sun ja moon on kyl niin hyviä. Ettei emblemit lähelläkää. Aikasemmat poket niinkuin fireemblemitki
- pöllöCRASHBANDICOOT
ree 6
- vegan_wo_man
resident evil revelations2 ps4
- Anonyymi00026
Nah.
- TyrannosaurusRex
Resident Evil 6 is Best
- SweetKirby
Maailman paras peli on Kirby Planet robobot 3ds. Sit nier automata. Automatan 2B peffa on kyllä suoraan sanottuna ihan uskomattan eroottinen. Ja kolmanneks paras peli Resi 6.
- BestGames2017
Re 5,, Re 6 parhaat ps4,, sitten assassin creed syndicate ps4 on myös hiton hyvä peli,, vaiksei ressu ole niin täytyyhän sitä piilomainontaa sisälmöidä
- Pp0pp
Resident evil 6 sekä Resident evil 1/zero hd remasterit
- Anonyymi
Ysärin kasvattina sanoisin että alkuperäinen resident evil 2, resident evil 2 remake, resident evil 4, resident evil 7 ja 8.
- Anonyymi
Niin aivan sitten resident evil zero, ja resident evil 1 remake
- Anonyymi
Tällainen adressi tuolla netissä:
Release Resident Evil 3 DLC/Director's Cut/Special Edition:
https://www.change.org/p/capcom-release-resident-evil-3-dlc-director-s-cut - Anonyymi
Omat suosikit, joita olen pelannut:
Resident Evil (1996)
Resident Evil 2 (1998)
Resident Evil 3 (1999)
Resident Evil: Code: Veronica (2000)
Resident Evil 1 Remake (2002)
Resident Evil Zero (2002)
Resident Evil Outbreak (2003)
Resident Evil Outbreak File #2 (2004)
Resident Evil 2 (2019)
Resident Evil 3 Remake (2020) Ihan pelattava, mutta oli aika pettymys :( - Anonyymi00025
Tuollainen Resident Evil sivu muuten olemassa. Oletteko käyneet:
http://resuomeksi.blogspot.com/?m=0
Tuolta puuttuu joidenkin Resident Evil pelien läpipeluuohjeita ja tiedot niistä? Vai eikö sivuston pitäjä enää jaksa tehdä niitä? - Anonyymi00028
Nallin nuorisotilat ja aleks dunkergueen taistelu.
- Anonyymi00029
Facebookissa on "Resident Evil Suomi" ryhmä.
Siellä on kaksikin ryhmää.
Liittykääpäs :)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä581685- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1271260- 1401064
- 101907
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55654Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64612