Paras resident evil peli?

ResidentEvil6

Mikä on mielestäsi paras resident evil peli? Oma suosikkini on resident evil 6, kaikki resident evil pelit löytyy ja olen ne läpipelannut monta kertaa. 7kin oli hyvä laseilla ja ilman mutta silti puri eniten action horror re6. Re6 ohjattavuutta siis näppäimiä on haukuttu hankalaksi mutta voin vakuuttaa että kun riittävästi pelaa niin ne oppii ja pelikin alkaa maistua, onsitten loistava kauhu-toiminta. Saa nykyisin 2kypäl ps4 ja Gamestop 9,95€ ps3. Ei muutakun kuulokkeet päähän ja re6 pyörimään niin RE-nautinto voi alkaa ! =)

26

1226

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parasmiäs

      RE6 on paras

    • Re_MercenariesForever

      Ressu 7. 5&6nenkin aika hyvii . Enkyl ekoist perust ne on liian hidasälysii

    • HottestPartyGirlsFlorida

      Paras on RE6. Muut on ihan paskoja, varsinkin viimesin joka on paskasia jätesäkkejä täynnä.

    • REfan

      Resident Evil 6 on kaikkien aikojen paras peli koskaan ^_^

      • Anonyymi

        Hyi


      • Anonyymi

        Nah.


    • valintahalinta

      Varmaan re 6 jos pitäis valita

    • pössipullo

      Re4 ja 6

    • pokefan

      Parhaat resit on 4-6 alkuperäset plus remasterointi ja Pokemon Ultra/Sun & Ultra/Moon pelit on myös loistavia pelejä. Vaikka onkin ihan eri pelleistä kyse niin halusin niitä tässä mainostaa. Itseasiassa noi Pokemon pelit voittaa mennen tullen resit, call of dutyt, final fantasyt, dragon questit, fire mblemit, Tekkenit, dragonpallit.. Sanonpahan vain ! =) kannattaa pelata ennemmin pirteitä pelejä eikä näin synkkii.. Varsinkin viimesin resi 7 on ihan hirvee. Eläköön Pokemonit ! =) terv. Pikemon

      • Anonyymi00027

        No eikä voita.


    • noPukemon

      Mitä pittua punget noita pukemoneja tähän peskusteluun? Lainu puuualle. Karas resi on 1, 3. Senjälkeen koko sarja on mennyt alamäkeä. Se on mielari

    • poke_Emblem

      Kyllä mielipiteen saa aina ilmaista. Ei siitä tarvi suuttua nopukemonhemmo. Ja omasta mielestäni myös pokemonit voittaa resit. Muttei fire emblemii. Samal viival. Paitsi tuo viimesin poke sun ja moon on kyl niin hyviä. Ettei emblemit lähelläkää. Aikasemmat poket niinkuin fireemblemitki

    • pöllöCRASHBANDICOOT

      ree 6

    • vegan_wo_man

      resident evil revelations2 ps4

      • Anonyymi00026

        Nah.


    • TyrannosaurusRex

      Resident Evil 6 is Best

    • SweetKirby

      Maailman paras peli on Kirby Planet robobot 3ds. Sit nier automata. Automatan 2B peffa on kyllä suoraan sanottuna ihan uskomattan eroottinen. Ja kolmanneks paras peli Resi 6.

    • BestGames2017

      Re 5,, Re 6 parhaat ps4,, sitten assassin creed syndicate ps4 on myös hiton hyvä peli,, vaiksei ressu ole niin täytyyhän sitä piilomainontaa sisälmöidä

    • Pp0pp

      Resident evil 6 sekä Resident evil 1/zero hd remasterit

    • Anonyymi

      Ysärin kasvattina sanoisin että alkuperäinen resident evil 2, resident evil 2 remake, resident evil 4, resident evil 7 ja 8.

    • Anonyymi

      Niin aivan sitten resident evil zero, ja resident evil 1 remake

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Omat suosikit, joita olen pelannut:

      Resident Evil (1996)
      Resident Evil 2 (1998)
      Resident Evil 3 (1999)
      Resident Evil: Code: Veronica (2000)
      Resident Evil 1 Remake (2002)
      Resident Evil Zero (2002)
      Resident Evil Outbreak (2003)
      Resident Evil Outbreak File #2 (2004)
      Resident Evil 2 (2019)

      Resident Evil 3 Remake (2020) Ihan pelattava, mutta oli aika pettymys :(

    • Anonyymi00025

      Tuollainen Resident Evil sivu muuten olemassa. Oletteko käyneet:

      http://resuomeksi.blogspot.com/?m=0

      Tuolta puuttuu joidenkin Resident Evil pelien läpipeluuohjeita ja tiedot niistä? Vai eikö sivuston pitäjä enää jaksa tehdä niitä?

    • Anonyymi00028

      Nallin nuorisotilat ja aleks dunkergueen taistelu.

    • Anonyymi00029

      Facebookissa on "Resident Evil Suomi" ryhmä.

      Siellä on kaksikin ryhmää.

      Liittykääpäs :)

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      58
      1685
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1260
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      654
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe