gallup: Juvan opet.

kisumimmi

Joskus 90-luvulla olin Juvan yläasteella, myöhemmin lukiossa. Sillon yläasteella oli hyviä opettajia, vaan kuka muistaa.. kenen mielestä oli kukakin hyvä tai ei ehkä kukaan. Kannaste ruotsissa, Juurikas (Irwin) ja muut ihanat!

16

2086

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OhionP

      Joku poliittisesti korrekti näköjään poisti edellisen viestini sääntöjen vastaisena... Tsekkasin S:24:n säännöt, enkä ihan tajua miksi.

      Enivei, muistissa on koko kabinetti 80- ja 90-lukujen vaihteesta. persoonia sinänsä. Aika suuri osa kuulemma jo "muissa tehtävissä".

      Enempää en nyt uskalla kirjoittaa, ettei vaan ole sääntöjen vastaista, mutta uppia tälle säikeelle kuiteski. =0

    • PerusKyläläinen

      TATE!

      Oma opettajani ja luokanvalvojani... Ja paras opettaja ikinä.

      Englantia opetti taas KILU jota kaikki tais vähän pelätä. Mutta sen tunneilla oppi. :)

    • EnOleBobotti

      Mitä? Onko Juvalla ollut joskus koulu? Olen tähän päivään asti luullut, että Juvalaiset eivät käy koulua ollenkaan. Tämä tuli aivan puskista. Minkä takia Juvalaisten täytyy käydä koulua?

      • sannalehtinen

        Juvalaiset kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella. Siispä sinulta on jäänyt koulu väliin.


      • EnOlenBobotti

        No sitähän miä yritin kertoa, että luulin ettei Juvalaiset eivät käy koulua ollenkaan, kun en itsekään sitä käynyt.


    • Martikaisenvalvottava

      Olihan noita: P. Kälviäinen, Ilvesmäki, Aropelto,. Suurinpana oikeasti kunnioitettu rehtorimme, jo edesmennyt Sergei Kirtola. Sergei oli Reilu mies. Siitä minä hänet muistan.

      • Anonyymi

        Kävin ala- ja yläasteen Juvalla. Kaikki opettajat olivat loistavia - paitsi Kirtola. Kaveri oli oikea k***pää. Muistan 7-luokalla musiikintunnin, jossa piti mennä luokan eteen laulamaan. Suoritukseni jälkeen Kirtola sanoi vain että "Harmi, kaikki eivät osaa laulaa". Kirtolan raukkamaisuuksia oli paljon muitakin. Kaveri oli kaikkea muuta kuin reilu.

        Kävin koulua 20 vuotta alakoulusta TKK:n. Siinä aikoina oli vain hyviä opettajia paitsi tämä Juvan Kirtola.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin ala- ja yläasteen Juvalla. Kaikki opettajat olivat loistavia - paitsi Kirtola. Kaveri oli oikea k***pää. Muistan 7-luokalla musiikintunnin, jossa piti mennä luokan eteen laulamaan. Suoritukseni jälkeen Kirtola sanoi vain että "Harmi, kaikki eivät osaa laulaa". Kirtolan raukkamaisuuksia oli paljon muitakin. Kaveri oli kaikkea muuta kuin reilu.

        Kävin koulua 20 vuotta alakoulusta TKK:n. Siinä aikoina oli vain hyviä opettajia paitsi tämä Juvan Kirtola.

        Onhan se harmi kun kaikki eivät osaa laulaa. Kuuleehan sen radiostakin, että kukaan ei osaa laulaa. Heille vaan ei ole sanottu ajoissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onhan se harmi kun kaikki eivät osaa laulaa. Kuuleehan sen radiostakin, että kukaan ei osaa laulaa. Heille vaan ei ole sanottu ajoissa.

        En minäkään osannu laulaa, mutta onneks meidän oli pakko soittaa nokkahuilua. Se onnistui.


    • Anonyymi

      Muistatteko lötön ja majakan sekä änkyn 60- luvulta?

    • Anonyymi

      Juvalla ulkomaalaisia opiskelijoita lukiossa nykyään?

    • Anonyymi

      Oli ihan huippuja opeja, esim. Aarnio opetti uskontoo, Niiranen opetti bilsaa jne.

      • Anonyymi

        Pasilan mies opetti uskontoa?


    • Anonyymi

      Mooses-v1deoita katsottiin.

      Joskus oli keskelle videota nauhoitettu odottamaton juonenkäänne

    • Anonyymi

      Opettajina oli ainakin Läpsy, Noppe, Öömansikkala, Happoska, Sege, Kartsu, ja legendaariset ruotsinopettajat. Yhtenä vuonna Juvan lukiosta ruotsista reputti 14 ylioppilaskokelasta. Silti tuosta opinahjosta on ponnistettu pitkälle, vaikka muille eliittilukion käyneille annettiin etumatkaa.

      • Anonyymi

        Hjee, ihan ihme jengiä oli tuolloin


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1104
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      659
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      271
      631
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      77
      598
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      104
      574
    7. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      54
      547
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      522
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      513
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      88
      438
    Aihe