gallup: Juvan opet.

kisumimmi

Joskus 90-luvulla olin Juvan yläasteella, myöhemmin lukiossa. Sillon yläasteella oli hyviä opettajia, vaan kuka muistaa.. kenen mielestä oli kukakin hyvä tai ei ehkä kukaan. Kannaste ruotsissa, Juurikas (Irwin) ja muut ihanat!

16

2088

Vastaukset 16

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • OhionP

Joku poliittisesti korrekti näköjään poisti edellisen viestini sääntöjen vastaisena... Tsekkasin S:24:n säännöt, enkä ihan tajua miksi.

Enivei, muistissa on koko kabinetti 80- ja 90-lukujen vaihteesta. persoonia sinänsä. Aika suuri osa kuulemma jo "muissa tehtävissä".

Enempää en nyt uskalla kirjoittaa, ettei vaan ole sääntöjen vastaista, mutta uppia tälle säikeelle kuiteski. =0

• PerusKyläläinen

TATE!

Oma opettajani ja luokanvalvojani... Ja paras opettaja ikinä.

Englantia opetti taas KILU jota kaikki tais vähän pelätä. Mutta sen tunneilla oppi. :)

• EnOleBobotti

Mitä? Onko Juvalla ollut joskus koulu? Olen tähän päivään asti luullut, että Juvalaiset eivät käy koulua ollenkaan. Tämä tuli aivan puskista. Minkä takia Juvalaisten täytyy käydä koulua?

• sannalehtinen

Juvalaiset kirjoitetaan pienellä alkukirjaimella. Siispä sinulta on jäänyt koulu väliin.

• EnOlenBobotti

No sitähän miä yritin kertoa, että luulin ettei Juvalaiset eivät käy koulua ollenkaan, kun en itsekään sitä käynyt.

• Martikaisenvalvottava

Olihan noita: P. Kälviäinen, Ilvesmäki, Aropelto,. Suurinpana oikeasti kunnioitettu rehtorimme, jo edesmennyt Sergei Kirtola. Sergei oli Reilu mies. Siitä minä hänet muistan.

• Anonyymi

Kävin ala- ja yläasteen Juvalla. Kaikki opettajat olivat loistavia - paitsi Kirtola. Kaveri oli oikea k***pää. Muistan 7-luokalla musiikintunnin, jossa piti mennä luokan eteen laulamaan. Suoritukseni jälkeen Kirtola sanoi vain että "Harmi, kaikki eivät osaa laulaa". Kirtolan raukkamaisuuksia oli paljon muitakin. Kaveri oli kaikkea muuta kuin reilu.

Kävin koulua 20 vuotta alakoulusta TKK:n. Siinä aikoina oli vain hyviä opettajia paitsi tämä Juvan Kirtola.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kävin ala- ja yläasteen Juvalla. Kaikki opettajat olivat loistavia - paitsi Kirtola. Kaveri oli oikea k***pää. Muistan 7-luokalla musiikintunnin, jossa piti mennä luokan eteen laulamaan. Suoritukseni jälkeen Kirtola sanoi vain että "Harmi, kaikki eivät osaa laulaa". Kirtolan raukkamaisuuksia oli paljon muitakin. Kaveri oli kaikkea muuta kuin reilu.

Kävin koulua 20 vuotta alakoulusta TKK:n. Siinä aikoina oli vain hyviä opettajia paitsi tämä Juvan Kirtola.

Onhan se harmi kun kaikki eivät osaa laulaa. Kuuleehan sen radiostakin, että kukaan ei osaa laulaa. Heille vaan ei ole sanottu ajoissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onhan se harmi kun kaikki eivät osaa laulaa. Kuuleehan sen radiostakin, että kukaan ei osaa laulaa. Heille vaan ei ole sanottu ajoissa.

En minäkään osannu laulaa, mutta onneks meidän oli pakko soittaa nokkahuilua. Se onnistui.

• Anonyymi

Muistatteko lötön ja majakan sekä änkyn 60- luvulta?

• Anonyymi

Juvalla ulkomaalaisia opiskelijoita lukiossa nykyään?

• Anonyymi

Oli ihan huippuja opeja, esim. Aarnio opetti uskontoo, Niiranen opetti bilsaa jne.

• Anonyymi

Pasilan mies opetti uskontoa?

• Anonyymi

Mooses-v1deoita katsottiin.

Joskus oli keskelle videota nauhoitettu odottamaton juonenkäänne

• Anonyymi

Opettajina oli ainakin Läpsy, Noppe, Öömansikkala, Happoska, Sege, Kartsu, ja legendaariset ruotsinopettajat. Yhtenä vuonna Juvan lukiosta ruotsista reputti 14 ylioppilaskokelasta. Silti tuosta opinahjosta on ponnistettu pitkälle, vaikka muille eliittilukion käyneille annettiin etumatkaa.

• Anonyymi

Hjee, ihan ihme jengiä oli tuolloin

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      164
      1693
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      154
      1300
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      219
      936
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      867
    5. Kuinka lähellä hän asuu?

🤗
      Ikävä
      55
      766
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      737
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      725
    8. 89
      691
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      198
      637
    10. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      592
    Aihe