Mulla on tilanne siis sellainen että opintopolun omat hakemukset kohdassa näkyy valintatilanteessa että minut on hyväksytty Helsingin yliopiston laatikon vieressä. Kuitenkaan en voi ottaa vielä paikkaa vastaan koska "Opiskelijavalinta on kesken". Mitä tämä oikeen käytännössä siis tarkoittaa? Onko mulla opiskelupaikka vai tuleeko siitä tieto vasta myöhemmin? Kiitos etukäteen kuka nyt vaivautuukaan vastaamaan.
Hyväksytty mutta ei myönnetty?
6
795
Vastaukset
- Farma
Milloin tää tulos tuli? onko helsingin yliopiston tulokset tulivat juuri nyt?
- Farma
Ja vielä mihin haet?
- TAMK2
Jos Helsingin yliopisto ei ole sinun 1. hakutoive, joudut odottamaan että ylempien hakutoiveiden koulut ovat ilmoittaneet tuloksensa. Mikäli et tule valituksi ylempiin hakutoiveisiin, saat tämän Helsingin yliopiston paikan. Jos kuitenkin saat opiskelupaikan ylemmistä hakutoiveista, peruuntuu tämä Helsingin yliopiston paikka automaattisesti.
- Panicbisket
Geologiaa opiskelemaan olen hakenut Turkuun ja Helsinkiin. Turku oli 1. hakutoive missä mä nyt olen tällä hetkellä 2. varasijalla. Eli mulla tulee olemaan siis opiskelupaikka, mutta mun pitää odottaa pääsenkö varasijalta Turkuun? Ja vielä tohon aiempaan kysymykseen että katsoin vasta eilen ensimmäistä kertaa joten en ihan osaa sanoa milloin ne on tullu.
- TAMK2
Juuri näin! Sitten jos/kun Turun opiskelupaikka sinulle varmistuu niin tämä Helsingin paikka peruuntuu. Ja jos käy niin, että et noin pieniltä varasijoilta Turkuun pääse niin Helsingin paikka on sinun :)
- Panicbisket
Kiitos vastauksesta! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 686942
Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on636813Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1485466Luotathan siihen tunteeseen, joka välillämme on?
Uskothan myös, että se kestää tämän? Kaipaan sinua valtavasti. Vielä tehdään yhdessä tästä jotain ihmeellistä ja kaunist504513En saa sua mielestäni vaikka tekisin mitä
Mikä tähän auttaa.. ei mikään. Edes aika. Kaivan sut kohta vaikka kivenkolosta että saan kysyä haluatko sinäkin💛204109Onnettomuus
Hukkajärventiellä kolaroi lavetti ja henkilöauto. Uutista ei missään! Hys hys ollaanko hiljaa tästäkin?53720- 373268
- 303234
Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris762792Köysi alkaa kiristyä putinin kaulalla....
Putin pelkää eniten juuri omaa porukkaansa, ja siihen on varmasti syytä kun sota ei ole mennyt hyvin, tappiot ovat valta402279