Lito ja paino

Lito

Lääkitys pitäisi vaihtaa Ketipinorista Litoon, sillä Ketipinor on tuonut 40 kg painoa. Muyta entä Lito, voinko siitä saada avun painon laskuun? entä Lito kokemuksia yleisesti?

12

1928

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mulla elokuun lopussa aloitettu lito ja nyt todettiin sivuoireena litosta kilpirauhasen vajaatoiminta. Huomenna aloitan siihen lääkityksen. Nyt olen ollut saamaton, aloitekyvytön ja palellut. Onko muilla auttanut Thyroxin niihin oireisiin? Entä millaisia kokemuksia Litosta? Itsestäni tuntuu, että Lito tasaa liikaa. mikään ei tunnu miltään.

• Anonyymi

Niin ja lisäksi mulla ei tule ollenkaan näläntunnetta vaan joudun syömään kellon mukaan. Olen laihtunut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin ja lisäksi mulla ei tule ollenkaan näläntunnetta vaan joudun syömään kellon mukaan. Olen laihtunut.

Lito lääkkeestä millaisia kokemuksia? Jos tullut kilpirauhasen vajaatoimintaa niin kuinka kauan kestänyt että saadaan arvot sopiviksi?

• Anonyymi

Lito lopetettava heti. Tutkittava onko tosiaan Litosta johtuva hypotyreoosi eli kilpirauhasen vajaatoiminta tai jostain muusta syystä johtuva. Vaatii kokeita otettavaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lito lopetettava heti. Tutkittava onko tosiaan Litosta johtuva hypotyreoosi eli kilpirauhasen vajaatoiminta tai jostain muusta syystä johtuva. Vaatii kokeita otettavaksi.

Kilppariarvot tsh oli 2.9 ennen litoa. Välillä jo aiemmin kaksi vuotta sitten käynyt 7 ja vuosi sitten 4.7., mutta palannut tohon alle 3. Eli miten pitäis lisätutkia?

• Anonyymi

Thyrox toimii . Oikean pitoisuuden saaminen alussa kohdalleen on tarkkaa työtä. Labrakokeita tiheään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Thyrox toimii . Oikean pitoisuuden saaminen alussa kohdalleen on tarkkaa työtä. Labrakokeita tiheään.

Mitä teen kun lääkäri sitämieltä, että nyt thyroxinilla 4,7 ja vaikka yli viitearvojen niin ei haittaa, kun niin vähän. Oireita kuitenkin vielä on. Painosta ko viilaamaan annosta 25 mg tyhroksinilla tippui 7,08 tohon 4,73

• Anonyymi

Yleensähän se menee niin, että psykiatriset lääkkeet lihottavat, turvottavat ja saavat aikaan roikkuvan mahan ja turvonneet posket.

• Anonyymi

Ketipinor on lääke, jota määrätään hyvin monille mielenterveyspotilaille, on karmea lääke. Älkää suostuko!

• Anonyymi

Lito eli Lithium. Nuoleskelen Lithium pattereiden pintaa jonkin aikaa aamuisin niin siitähän sitä saa. Ainoo vaan niin kieli on syöpynyt.

• Anonyymi

Lääkkeet siis ottamatta. Voisko lääkkeitä syövät kommentoida.

• Anonyymi

Yleensä se menee toisinpäin, Litosta - Ketipinoriin?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihanasti alkoi aamu: SDP:n kaula kokoomukseen jo 6,9 %-yks

Lindtmanin I hallitus on tukevasti jytkyttämässä laittamaan Suomi kuntoon Orvon täystuhohallituksen jäljiltä, jonka kann
      Maailman menoa
      444
      2979
    2. Teidän persujen pitäisi välillä miettiä kuinka Suomen talous saataisiin kuntoon

Ja lopettaa tuo tyhjänpäiväinen maahanmuuttajista höpöttäminen. Teillä on sentään rahaministerin salkku tällä kierroksel
      Maailman menoa
      137
      2235
    3. Minkä ikäinen

Minkä ikäinen on kaipauksesi kohde?
      Ikävä
      129
      2031
    4. Kaninkolojen vaikutus?

Vinkki sinkkumiehille: jos haluatte kunnollisen täysijärkisen naisen, niin kaivautukaa ulos kaninkoloistanne ja parantak
      Sinkut
      208
      1294
    5. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      7
      1245
    6. Martina ei mennyt naimisiin

IS 17.9: Martinan häät peruuntui, tajusi, ettei ollut oikea aika. Rahat meni hevosiin. On edelleen parisuhteessa Yhdysva
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      1233
    7. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      28
      1208
    8. Kuka opettaja, mikä koulu

Minkä koulun opettaja saanut potkut
      Nivala
      8
      1016
    9. Millaiset hiukset kaivatullasi on?

Hiusten pituus, väri, suorat vai kiharat?
      Ikävä
      55
      999
    10. Ootko miettiny koskaan

Et oot jonkun mielestä ihanista ihanin ❤️
      Ikävä
      37
      755
    Aihe