Kuljetuspalvelua rouvalle

Nuortasai

Olin hakemassa huonekaluliikkeestä saapunutta nojatuolia ja lastasin sitä firman pakettiautoon liikkeen pihalla kun säpsähdin kun käsi laskeutui olkapäälleni. Käännyin hieman säikähtäneenä ja näin tumman suht lyhyt tukkaisen ihan timmissä kunnossa olevan 35-40 vuotiaan naisen. -Sori, älä säikähdä, näin kun lastasit tuolia ja ajattelin kysyä voisitko mitenkään auttaa viemään ostamani lipaston samalla jos siis sattuu olemaan sama suunta meillä. Ostin lipaston ja en saa sitä mahtumaan omaan autoon nainen selitti hieman hengästyneenä. -joo toki tai siis mihin suuntaan oot menossa, kysyin. -käpylään vaan, nainen sanoi. No joo voin mä heittää, sanoin. Näin muutaman auton päässä lipaston pikkuauton takana. Sanoin et ajan sun auton viereen ja nappaan ton lipaston kyytiin, aja sä edellä ni seuraan. Nainen kiitteli kovasti ja melkein törmäsi viereiseen autoon kun lähti melkein juoksemaan autolleen.

Lähdettiin sitten ajelee naisen luokse. Ajovauhti oli aika hidasta joka jo vähän alkoi huvittaa sekä se et taustapeiliin piti vilkuilla kokoajan. Olisin varmasti pysynyt perässä ilmankin. Päästiin perille ja löysin sopivasti parkinkin kaksikerroksisen rivitalon pihalta. Nainen riensikin jo autolle ja ajattelin herrasmiehenä vielä sit tarjoutua kantamaan lipaston sisään. En ehtiny sanoa mitään kun nainen sanoi heti oven avauduttua -Kauheeta en ole edes ehtiny esittäytyä, mun nimi on Anna. -Atte esittäydyin, voin kantaa ton perille asti. -oi kiitos, sekin vielä Anna sanoi. Asunto oli heti vieressä ja päästiin sisälle. Anna sanoi et laske se vaan siihen eteiseen mun mies voi siirtää sen sit paikoilleen, kiitos sulle miljoonasti, mitä oon velkaa sulle? -Ei täs mitään vaivaa ollu tai jotain vastaavaa sanoin. Anna sano et ei odota kyl maksan jotain ja alkoi kaivaa laukkuaan. Sanoin et ei tosissaan tarvii mitään, ihan hyvä näin. Anna vähän naurahti ja sanoi et ai ei vaikka oisin luonnossa maksanu. Menin varmaan tulipunaiseksi. Anna siirtyi nyt ihan kiinni, laittoi käden paidan ja farkkujen taipeeseen ja sanoi -ei tällasessa paikassa voi kun kysyä kun tollanen nuori kolli on vieressä. Tykkäätkö jos otan suihin sulta? Sain soperrettua jotain -et joo varmaan kun tunsin et nappeja jo avattiin. Anna laskeutui polvilleen ja muuta ei tarvinnu, nyt seisoi jo ihan täysillä. Anna laski housuni alas ja käsi olikin jo munan ympärillä. Tunsin kun kuumat huulet ottivat munan suuhun ja työntyivät niin pitkälle etten ole vastaavaa saanut koskaan. Anna jatkoi suihinottamista jonkin aikaa kun alkoi tuntua et laukea heti tähän paikkaan. En halunut heti lopettaa niin otinkin Anna kädestä kiinni ja sanoin -Mä voin kans antaa sulle. Vedin niin nopeasti kuin pystyin Annan housut ja pikkuhousut alas ja työnsin hänet siihen ostetun lipaston päälle ja aloin nuolla. Pillu oli vastikään ajeltu, varmaan samana päivänä. Anna alkoi voihkia kun tein mitä vaan siinä kiimassa pystyin parhaani mukaan. Otin sormen myös mukaan ja työntelin sitä varovasti sisään. Tuntui tosi kostealta ja tiukalta. En kauaa ehtinyt imeä ja nuolla kun Anna taisi vuorostaan tulla lähelle orgsmia ainakin voihkinnasta päätellen nousi ylös ja sanoi tule. Anna veti minut isolle sohvalle ja meni selälleen jalat levällään. Kysyin et mites kondomi, onks sulla. Anna siihen et joo ei mut ei mul ole mitään tauteja ei kai sulla. -Ei sanoin. -Hyvä sit pane minua nyt. Anna alkoi käydä jo kuumana näköjään liian kuumana. Siirryin jalkojen väliin ja löysin nopeati tien kostean pillun huulille. Aloin työntää sisään ja ehdin miettiä et onpas vanhemaksi rouvaksi tiukassa kunnossa kun tunsin kolme uskomattoman kovaa sopistusta jotka tunkui puristavan munan kasaan. Anna voihki ja huohotti. Kesti noin 10 sekunttia kun tajusin et sehän sai ekasta työnnöstä orgasmin. Jatkoin hiljalleen panemista ja enää ei tuntunut kuin normaalilta tiukalta pillulta. Alkoi tuntumaan et tulen kohta niin päätin kääntää Annan toisinpäin. Nopeasti olinkin jo panemassa takaapäin. Tuntui hyvältä ja nopeasti taas liian hyvältä. Nyt päätin kääntää Annan lusikkaasentoon. Panin nyt kyljellään ja suutelin samalla niskaa. Imin ja panin. Pääsin kynnyksen yli ja nyt ei enää tuntunut että laukeaisin. Jatkoin panemista Annan voihkien jo kovaan ääneen. Ajattelin et haluun tuon naisen vielä ratsastamaan ja lopetin panemisen. Vedin Annaa kädestä päälleni. Anna ymmärsi heti ja alkoi kiimaisena kiivetä päälleni. Muna seisoi jo ihan täydessä kunnossa ja Anna otti munasta kiinni ja alkoi laskeutua päälle. Anna laskeutui ihan pohjaan ja pysähtyi. Näin että hän haukkoi henkeä pysähtyneenä ja sätki hieman. Tajusin että hän sai toisen orgsmin. Anna makasi päälläni nyt liikkumatta ja ajattelin et jotain saatava nyt äkkiä. Nousin seisomaan ja tarjosin munaa Annan suulle. Hän ottikin munan heti suuhun ja alkoi imemään. Tuntui taivaalliselta ja samalla kuulin että ulkoovi avautui eteisessä. Nopeasti lähes vaistomaisesti nappasin huosut ja kengät kainaloon ja syöksyin alakerran rappuihin. Löysin alaoven josta pääsi ulos, puin matkalla ja häivyin autolla

1

5756

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Millä voin

        Hyvittää kaiken?
        Ikävä
        96
        2625
      2. Jotain puuttuu

        Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
        Ikävä
        101
        2223
      3. Haluan sut

        Haluatko sinä vielä mut?
        Ikävä
        84
        1947
      4. Ampuminen Iisalmessa

        Älytöntä on tämä maailman meno.
        Iisalmi
        11
        1675
      5. Hei A, osaatko

        sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
        Ikävä
        44
        1671
      6. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

        Ei tästä mitään tule koskaan.
        Ikävä
        78
        1626
      7. Pohjola kadulla paukuteltu

        Iltasanomissa juttua.
        Iisalmi
        36
        1606
      8. 91
        1553
      9. Synnittömänä syntyminen

        Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
        Helluntailaisuus
        120
        1415
      10. Mitä tämä tarkoittaa,

        että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
        Ikävä
        41
        1274
      Aihe