melkoinen osallistujaryntäys taas kisoihin, mitenkä riittää varikkokapasiteetti ja mitenkä saadaan kaikki karsintaerät aikataulun mukaisesti ajettua...useissa luokissa jopa kymmenen osallistujaa...
Vastaukset 8
- 4556677
Niin , mitä sieltä paratiisista huutelet , loikkiihan ne persutkin takaisin , ole mies ja toteuta unelmasi , vaihda rotaxiin
- terterte
Hullu ja tyhmä pitää olla jos menee tuonne takaisin. Tuonne EI IKINÄ. Mitähän järjestäjä nykyään tekee? Mahtaako se nykyään pelata pelkästään taskubiljardia niin kuin joku aikanaan kirjoitteli tässä :)?
- byebyerotax
Kaksi vihreää kultamussukkaa onnistuivat saamaan hylyn. Ei muuten olisi tullut muutama vuosi sitten, jokin on sentään mennyt parempaan suuntaan. Valitettavasti liian myöhään.
- 1111111111111
Ketkä lahjattomat sai hylyn ja mistä syystä?
- tosiaanmyöhään
toinen vaan oli mussukka...toinen vetää omilla koneilla...toki vihreällä rungolla...
- Vähissäovat
64 kuskia jäljellä. Vähiin käyvät ja suunta on edelleen laskeva. Kohta ei kannata sarjaa järjestää?
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän521063Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll211020Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl514838- 49811
- 46725
- 37649
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30616Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?
Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan61596Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE181595Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37560