Paljon nahkatakit Alanyassa maksaa ja minkä laatuisia ne ovat,onko verrattavaissa kotimaan takkeihin.
Nahkatakin osto Alanyasta
4
262
Vastaukset
- dfseds
Paljonko autot maksavat Alanyassa ja onko verrattavissa kotimaan autoihin?
- laupieas
Yleensäkin Turkissa on aina kusetuksen vaara; että sinulle myydään täysin epäkuranttia tavaraa.
Eihän kukaan turisti edes vapaaehtoisesti mene noihin kauppoihin. Heitä viedään niihin kaikenlaisten päiväretkien kylkiäisinä. Siellä turistipoloja painostetaan tekemään pikaisesti älyttömiä kauppoja.
Oppaat ovat mukana näissä kusetusoperaatioissa. Heille maksetaan siitä kun vievät laumansa kauppoihin. Tehdyistä kaupoista saavat provision.
Aidot takit ovat Turkissa kalliimpia kuin kotimaassa myytävät.- KännissäOnKivaa
Minäkin luulin kerrann ostaneeni aidon takin, mutta kotona huomasin että olinkin ostanut epäkurantit housut. No kyllä niistä hyvän hatun sai.
- detku
En kehtais palstalla kertoa kuinka minua on kusetettu, jos niin ois käynyt.Kyllä ne sen voi tehdä turkissa niin kuin muuallakin, mutta pitää olla valppaana.Ylensä Suomalainen on päissään aamusta kun he ovat ulkomailla, silloin huomikyky on alhaimillaan.Turkki paras matkailumaa, heidän ongelmansa ei koske turistia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324451Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘821176PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53842