Syntyisikö jotain keskustelua?
Kuopioon farmasiaan päässeet!
14
522
Vastaukset
- aswsas
täällä yks! millasta keskustelua 😅
- inessäskenessä
Täällä myös!
- jänskättää
Mua ainakin kiinnostais tietää, että mistäpäin ihmisiä on tulossa?
Mä tuun pikkukaupungista, noin 20km Helsingistä :). Vähän jännittää muuttaa niin kauas kotoolta.- jänskättää
Korjaan, 30km Helsingistä :D
- jännääää
Minä asun jo Kuopiossa valmiiks :D
Pääsittekö ekalla yrityksellä sisään? Mulla tärppäs nyt kolmannella kerralla ja proviisoriks asti pääsin :)- aswwweer
mä ekalla proviisoriks! toki nuo muutama ällä autto pääsyä huomattavasti
- Kukkoilija
Miksi tää pulju ei voi lähettää samanlailla hakemusnumeroa ja pisteitä näkyviin kuin Helsinki.
Täähän on perseestä, kun pulju mykkä kuin änkkypate - Kukkishattutäti
Millä pisteillä sisään
- pookglf
pääsin 39,2/56 pisteillä farmaseutti proviisori -koulutukseen
- Varasijalla
Millä koepisteillä ootte päässeet farmaseutiksi? Skaalatuista olisin kiinnostunut...
- jeedss
itse pääsin yhteispisteillä mutta kokeesta n. 28 eli skaalattuna 39,2
- lukutaito10
siis proviisoriksi.. hups
- farmaseutiksi
Pääsin kolmannella yrittämällä farmaseutiksi, skaalattuja pisteitä 27,3 :) Kemiaa olen lukiossa käynyt vain yhden kurssin, joten sai vähän tehdä töitä tuon eteen!
- proviisorikutsuu
tietääkö joku tuleeko jotain kirjettä kotiin missä lukee tietoja ekasta päivästä jne?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1913125
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.652713- 2032250
- 741886
- 1021803
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91711- 1061529
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811140
- 951089