Syntyisikö jotain keskustelua?
Kuopioon farmasiaan päässeet!
14
497
Vastaukset
- aswsas
täällä yks! millasta keskustelua 😅
- inessäskenessä
Täällä myös!
- jänskättää
Mua ainakin kiinnostais tietää, että mistäpäin ihmisiä on tulossa?
Mä tuun pikkukaupungista, noin 20km Helsingistä :). Vähän jännittää muuttaa niin kauas kotoolta.- jänskättää
Korjaan, 30km Helsingistä :D
- jännääää
Minä asun jo Kuopiossa valmiiks :D
Pääsittekö ekalla yrityksellä sisään? Mulla tärppäs nyt kolmannella kerralla ja proviisoriks asti pääsin :)- aswwweer
mä ekalla proviisoriks! toki nuo muutama ällä autto pääsyä huomattavasti
- Kukkoilija
Miksi tää pulju ei voi lähettää samanlailla hakemusnumeroa ja pisteitä näkyviin kuin Helsinki.
Täähän on perseestä, kun pulju mykkä kuin änkkypate - Kukkishattutäti
Millä pisteillä sisään
- pookglf
pääsin 39,2/56 pisteillä farmaseutti proviisori -koulutukseen
- Varasijalla
Millä koepisteillä ootte päässeet farmaseutiksi? Skaalatuista olisin kiinnostunut...
- jeedss
itse pääsin yhteispisteillä mutta kokeesta n. 28 eli skaalattuna 39,2
- lukutaito10
siis proviisoriksi.. hups
- farmaseutiksi
Pääsin kolmannella yrittämällä farmaseutiksi, skaalattuja pisteitä 27,3 :) Kemiaa olen lukiossa käynyt vain yhden kurssin, joten sai vähän tehdä töitä tuon eteen!
- proviisorikutsuu
tietääkö joku tuleeko jotain kirjettä kotiin missä lukee tietoja ekasta päivästä jne?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232638- 1392017
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151332Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631306- 971226
HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio291174En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771161Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351142Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451119Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉841078