Olen 37v nainen.Minulla ei ole yhtään ystävää. Ainoastaan muutama tuttu.Heitä näen harvoin.Miten muut yksinäiset.Mistä saatte voimaa jaksaa päivästä toiseen?
Yksinäisyys
14
464
Vastaukset
- SiinäpulmaItserakkaus ja itsensä rakastaminen 
- Täällä on 52 v nainen ja sama homma vailla ystävää . 
- Kesälukka123Hei. Itse olen 34 v.nainen ja muutama ystävä ja kaveri on mutta nähdään vain joskus. 
 Itse saan voimaa uskostani Jeesukseen.- ykinäineMoi. Täällä 50 v. nainen kanssa yksinäisyydestä kärsivä. Perhettä on, mutta kaipaisin niin oikeita naisystäviä elämääni. 
- JkkhgHei,tässäkin perheellinen 53v nainen kaipaa ystävää. Asun Espoossa 

- unhappy11Haluan antas periksi asu m porvoossa 57v toiveeni voisko toinen yksinäinen asua kanssani 
- rafuPOletko käynyt seurakunnan tilaisuuksissa? Siellä on seuraa, voi saada kavereita ja ystäviä. Ei ole paha juttu, vaikka ei olisi uskovainen. Ei niissä uskoa tyrkytetä. Virren voi joutua veisaamaan - yhdessä toisten kanssa. Voi aukoa vaan suutakin :) 
 Ei ole hassumpaa. Srk tekee bussiretkiä yms toimintaa.
 Aktivoidu, mene edes kerran johonkin tapahtumaan.
 Ei ota jos ei anna. Aina voi kokeilla.
- mukana.elämässäRisikko on yllyttänyt ihmisiä liittymääm Sydänliiton jäseneksi ja vapaaehtoistyöhön. 
 Muutakin vapaaehtoistyötä on, jossa voi olla mukana juuri silloin kun itselle sopii.
 Voi tuntea itsensä tarpeelliseksi ja saa kiitollisia kavereita, jotka odottavat sinun tuloasi innokkaasti aina.
- YksinäinennainenvainTäällä 32-vuotias nainen, jolla miesystävä on melkein ainoa ystävä. Hyvänpäiväntuttuja on pari, mutta heille melkein aina oon se ehdottava osapuoli. Oon koittanut saada kirjekavereita yms. Mutta ei niistäkään oikein mitään tule. 
- NautiskeluHarrastakaa jotain kaikka patikointia, uintia, suunnistusta, puutarha, mitä harrastuksia nyt vaan onkin, sieltä tulee tuttuja joiren kanssa voi jutella vaikka kaupassa kohratessa. Enkä tarkoita kapakka/Baari tuttuja. Itse nautin eniten yksin olosta, kun josjus menen metsäkämpälle, se rauha ja hiljaisuus saan tehrä mitä haluan, syörä mitä haluan, lähteä luontoon käveleen kun haluan, eikä kukaan narise takana. 
- pubit.on.kivojaOnko joku synti pistäytyä pubiin rupattelemaan ? 
 Juttukaveria on heti.
 Ei kaikki paikat ole viidennen luokan juottoloita.
 Pubissa voi juoda kahviakin ym. jos haluaa.
 Pubeissa/vastaavissa käy ihan kivoja tavallisia ihmisiä eri yhteiskuntaluokista.
 Täällä painottuu ahdas kristillinen elämänkatsomus, ei suvaita kuin omat mieltymykset.
- minapa_se_vainHassua ja outoa kyllä, keinoni selviytyä päivästä toiseen on kuvitella, millä tavalla tappaisin itseni. 
- Minä kuulun Facebookissa ryhmään "Ystävien Olohuone" siellä on aina jotain tekemistä ja itsekkin olen miittiä järkännyt 
- Mistäpäin suomea sä olet? Itsekki kaipailisin uusia ystäviä. 
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Sanna Marin teki sen, mihin muut eivät pystyneet - sote kerralla maaliinYli 15 vuotta Suomessa vatvottu sote-uudistus meni lopulta läpi Sanna Marinin hallituksen aikana. Edeltävät hallitukset738114
- Marinin hallitus hyväksyi soten (105-77) vuonna 2021vastaan äänesti Kok, persut, KD, Liike Nyt. Nyt on sitten käynyt niin kuin on käynyt. Pääkirjoitus: Sanna Marin jätti905737
- Enää viisi yötä Sannan kirjaanIhan täpinöissään tässä odotellaan. Vaikea pysytellä aloillaan, kun koko ajan tekisi mieli jo kirjakauppaan rynnätä, mut443882
- Pikkupersu osoitti olevansa hieman yksinkertainen"Heikosti älykkyystesteissä pärjänneistä lapsista tulee muita todennäköisemmin ennakkoluuloisia ja konservatiivisia", uu923652
- Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessäänmutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät443645
- Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueitasillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi603594
- Jos on heikkolahjainen ja laiska koulupudokas, niin silloin äänestää vasemmistopuolueitanäin tämä on käytännössä aina mennyt. Jos ei älyä ole paljon suotu, niin ei silloin inssiksi opiskella, vaan päädytään263236
- Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L1133060
- IL - 100 000 potentiaalista sotilasta pakeni Ukrainasta!"Ukrainasta nuorten miesten joukkopako Liki 100 000 asevelvollisuusikäistä miestä on poistunut Ukrainasta parin viime k572859
- SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensaSDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral972833