Yksinäisyys

Kristiina37v

Olen 37v nainen.Minulla ei ole yhtään ystävää. Ainoastaan muutama tuttu.Heitä näen harvoin.Miten muut yksinäiset.Mistä saatte voimaa jaksaa päivästä toiseen?

14

495

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siinäpulma

      Itserakkaus ja itsensä rakastaminen

    • Täällä on 52 v nainen ja sama homma vailla ystävää .

    • Kesälukka123

      Hei. Itse olen 34 v.nainen ja muutama ystävä ja kaveri on mutta nähdään vain joskus.
      Itse saan voimaa uskostani Jeesukseen.

      • ykinäine

        Moi. Täällä 50 v. nainen kanssa yksinäisyydestä kärsivä. Perhettä on, mutta kaipaisin niin oikeita naisystäviä elämääni.


      • Jkkhg

        Hei,tässäkin perheellinen 53v nainen kaipaa ystävää. Asun Espoossa


    • unhappy11

      Haluan antas periksi asu m porvoossa 57v toiveeni voisko toinen yksinäinen asua kanssani

    • rafuP

      Oletko käynyt seurakunnan tilaisuuksissa? Siellä on seuraa, voi saada kavereita ja ystäviä. Ei ole paha juttu, vaikka ei olisi uskovainen. Ei niissä uskoa tyrkytetä. Virren voi joutua veisaamaan - yhdessä toisten kanssa. Voi aukoa vaan suutakin :)
      Ei ole hassumpaa. Srk tekee bussiretkiä yms toimintaa.
      Aktivoidu, mene edes kerran johonkin tapahtumaan.
      Ei ota jos ei anna. Aina voi kokeilla.

    • mukana.elämässä

      Risikko on yllyttänyt ihmisiä liittymääm Sydänliiton jäseneksi ja vapaaehtoistyöhön.
      Muutakin vapaaehtoistyötä on, jossa voi olla mukana juuri silloin kun itselle sopii.
      Voi tuntea itsensä tarpeelliseksi ja saa kiitollisia kavereita, jotka odottavat sinun tuloasi innokkaasti aina.

    • Yksinäinennainenvain

      Täällä 32-vuotias nainen, jolla miesystävä on melkein ainoa ystävä. Hyvänpäiväntuttuja on pari, mutta heille melkein aina oon se ehdottava osapuoli. Oon koittanut saada kirjekavereita yms. Mutta ei niistäkään oikein mitään tule.

    • Nautiskelu

      Harrastakaa jotain kaikka patikointia, uintia, suunnistusta, puutarha, mitä harrastuksia nyt vaan onkin, sieltä tulee tuttuja joiren kanssa voi jutella vaikka kaupassa kohratessa. Enkä tarkoita kapakka/Baari tuttuja. Itse nautin eniten yksin olosta, kun josjus menen metsäkämpälle, se rauha ja hiljaisuus saan tehrä mitä haluan, syörä mitä haluan, lähteä luontoon käveleen kun haluan, eikä kukaan narise takana.

    • pubit.on.kivoja

      Onko joku synti pistäytyä pubiin rupattelemaan ?
      Juttukaveria on heti.
      Ei kaikki paikat ole viidennen luokan juottoloita.
      Pubissa voi juoda kahviakin ym. jos haluaa.
      Pubeissa/vastaavissa käy ihan kivoja tavallisia ihmisiä eri yhteiskuntaluokista.
      Täällä painottuu ahdas kristillinen elämänkatsomus, ei suvaita kuin omat mieltymykset.

    • minapa_se_vain

      Hassua ja outoa kyllä, keinoni selviytyä päivästä toiseen on kuvitella, millä tavalla tappaisin itseni.

    • Minä kuulun Facebookissa ryhmään "Ystävien Olohuone" siellä on aina jotain tekemistä ja itsekkin olen miittiä järkännyt

    • Mistäpäin suomea sä olet? Itsekki kaipailisin uusia ystäviä.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      75
      2196
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1442
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      134
      1434
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      145
      1123
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      105
      977
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      366
      902
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      764
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      714
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      674
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    Aihe