Kaks maalia eilen!!! Hienoo, ei ollu arsupelleillä mitään jakoa, sano boifrendi. Oli varmaan oikeessa. Oli aika kivat jälkipelit matsin jälkee. Ajattelin tietysti Crisua. Söpöliini, mikä söpöliini. Ih, hih..
CRISTIANO ISKUSSA!!!
4
397
Vastaukset
- kkkk
Christiano Ronaldo on ihan vitun perseestä ja samoin ManU! "Voi ei! Hiukset on huonosti, mä en voi pelata!" Kunnon hintti koko jätkä.
- ManU
Cristiano (ilman h:ta) Ronaldon hintteydestä voi olla montaa mieltä, mutta ManU on paras! Siitä kertoo jo sen menestys...
- Raid
C. Ronaldo on mun mielestä ainakin ihan yli arvostettu.. tai no eihän sitä muut arvosta oikeestaan kun teini tytöt :P Katoin tässä taannoin FA Cupin ottelua ManU - Southompton. Kyllähän se teki maalin mutta se menetti niin useesti sen pallon kun se yritti niitä "kikkojaan" eli... eiköhän kaikki ymmärrä. Eikä se oikeestaan muita kikkoja tee kun niitä askelharhautuksia. Jos joku osaa kikata ni se ei ainakaan ole C. Ronaldo. Eiköhän se maailman taitavin pelaaja tule tuolta Brasseista eli Ronaldinho. Muutama vuosi sitte oisin rankannut Zidanen ykköseksi mutta en enää.
- cristiano ronaldo fani 4 ev...
crisu ei oo hinttti!! ei se niitä hiuksiinsa laitteli pelin aikana niinkuin beckham.. mut ei beksi kään oo hintti. se on myös komee... =) (virpi oon samaa mieltä!!)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asianajaja Herman Ljungberg
Ei ole tällä herralla kaikki muumit laaksossa, kun väittää, että kaapelien katkominen on NORMAALIA. Kaikkea se leipä elä1586967Löytyykö jyväskylästä naista kenenkä pyllyä saisi kosketella ja haistellla??
Olen ihan mukava ja kunnollinen herras mies 41 vuotta.334063Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.1142102- 621936
- 821456
Sähköauto sopii erinomaisesti maaseudulle, jopa paremmin kuin kaupunkiin.
Sähköautolla pärjää maaseudulla jopa paremmin kuin kaupungissa, sillä jokainen sähköistetyn talon piha on mahdollinen la1941447Nainen, taidan inhota minua todella
tai sitten et halua olla missään tekemisissä kanssani. Sellaiset otteet sulla. On tosi karmeata olla toiselle kuin kuoll731091Tämä oli vuoden 1. luetuin artikkeli Suomi24 Viihteessä: Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai eläkkeen
Rock-legenda Andy McCoy, 61, sai kuin saikin taiteilijaeläkkeen - Tämän suuruinen eläke on kuussa! -artikkeli oli v. 20214986- 48979
Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa225947