Kokemäelle rakennetaan puuilo! Tietääkö kukaan minne se tulee
Huhuja puuilo
6
512
Vastaukset
- Ilopuu
Uniisi.
- MinäTiedänKaiken
ihan uusi halli rakennetaan peipohjaan,myyränkujan talot puretaan heinäkuun aikana ja puliveivarit asutetaan sinne lidlin viereisiin kerrostaloihin.
- klupu
kysellyt paikkaa alkon kiinteistöstä.
- IloisetPuutMetsässä
Lähimpään metsään, jossa voit iloita suomalaisesta puusta ihan niin paljon, kun sielu sietää. Voit vaikka halata niitä tai jutella niille.
- Tekijämiäsxl
Kyttälään lähelle siiloja jotka puretaan tarpeettomina ja rumina
- Kiitoskaunis
Kyllä on tietoa, Puuilon tj Keijo Kuusi ja hallituksen puheenjohtaja Mauri Mänty on nähty rullamitta kädessä terveyskeskuksen kulmillla. Sairaat ja kipuilevat joutuvat jo nyt menemään Harjavaltaan, joten terkkarin rakennukset joutaakin Puuilo-konsernin tiloiksi. Terveydenhoitajat uudelleenkoulutetaan kassatöihin ja lääkärit ovat jo kuulemani mukaan käyneet Kullaan metsäopistolla tutustumasssa eri puulajeihin. Avajaisten kärkitarjouksena, sadalle ensimmäiselle, Kokemäki-logolla varustettu muoviämpäri täynnä tervaa, sitä kelpaa sivellä niin lapsen märkärupeen kuin myös Martta-mummon makuuhaavoihin, eli Puuilo parantaa haavat ja taksimatkat Harjavallan terkkariin jää historiaan. KIITOS PUUILO.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984