Ruusulinna näyttää lopettavan tanssit. Paikalla oli torstaina vain muutama tanssija. Ohjelmia on kuulemma peruttu.
RUUSULINNA LOPETTAA TANSSIT?
48
7730
Vastaukset
- Tanssi.net
Tanssinetti päivitetty tänään ja tanssit näyttää jatkuvan normaalisti.
- Lopetajoidiootti
Taas tätä samaa shaibaa.
Tätä samaahan olet täällä huutanut nyt viimeiset 3 vuotta, eikö jo väsytä? - LadyB
http://www.ruusulinna.net/
Hyvä kun aloittaja muistutti käymään Paviljongin sivuilla. S Tuupanen ja Samuli ! Ei muuta kun motarille ja tanssimaan huomenna.
Katsastin muut lähitansssit ja taas päädyin Paviljonkiin. Tulkaat sexyt ja ihanat miehet taas.- Elämänsalsaa
RUUSU-PAVILJONGISSA
Torstaitanssit 13.7. klo 20-24!
MIEHET ILMAI - SEKSI TANSSIMAAN !!!
Naisylivoiman avuksi tarjoame torstaitanssit
miehille ilmai-seksi! Nyt kaikki tanssimiehet
joukolla tanssimaan!
Tanssittamassa HENKKA JA KULKURIT!
https://www.youtube.com/watch?v=oCzMwzKVpqg
Naisille liput 12 €.
Tervetuloa Ruusu-Paviljonkiin Nurmijärvelle!
- Paavo45
voi helevetti. Sinne en men kesällä vaikka maksettais
- Paavolla_on_rankkaa
Voi, " Paavo, Paavo pane leipään puolet petäjäistä " niin pääset kerrankin kunnolliseen tanssipaikkaan tanssimaan.
- Lopunalku
Kohta ei tarvitse mennä loppuu se
- Prinsessanaaina
Ilmankos se vanha äijä näyttää niin pirun harmaalta !
Varmana sydänkohtaus tulossa!! - Funnyfanny
Itse olet rupsahtanut rinsessa. ettei sulla olis viihdevuodet ! Ruusun tanssit jatkuuuuuuuuuu !
- sinnevaan
Ruusu paljonki olikin nyt ihan täynnä. Naisia tuplaten miesmäärään verrattuna. Sinne tarvitaan kaikenikäisiä ja tapaisia miehiä lisää!!!!!!!!!
- Tanssssja
No, minä ainakin olen tulossa teitä ihanaisia naisia tanssittamaan kunhan näiltä kesämökki hommilta kerkiän. :)
Ja just sinne Ruusun paville.- RuusuL
Tuu sit jo ens lauantaina Ruususeen! Riutalla näkyy olevan nuorisotanssit. Ei se minua haittaisi mutta viisikymppiset ja vanhemmat miehet menevat muualle muutamaa lukuunottamatta.
- 765456787654345
Oletteko ajatelleet mistä nämä viestit on peräisin ?
- Kateusonkamalaa
Aloittajaa tai aloittajia on vaikea arvata ;)
- Sadettamäkuuntelen
Minä kirjoitin yhden ihan kotiläppäristäni ! Olen käynyt muutaman kerran RuusuPaviljongissa tanssimassa ihan oikeasti.
- kauvempuatulloos
Käykö Ruusulinnassa ns tavistanssijat ja Riutalla kursseja käyneet?
- tangoa
Riutalla on ensi lauantaina kursseja käyneitä ja etenkin nuoria tanssijoita koska lauteilla on Sinitaivas. Jos sinitaivas olisi Ruusulinnassa niin tanssiporukka ei juurikaan poikkeaisi muista Ruusulinnan illoista.
Ruusulinnassa on aina enemmän n. 50 vuotiaita ja vanhempiakin. Tanssijat sekalaisempaa seurakuntaa kuin Riutalla. Kaikentasoista tanssijaa löytyy.
Viisikymppiselle tanssijalle Ruusu on aina varma valinta.
Parin viikon päästä Riutallakin on luultavasti vanhempaa porukkaa kun on tangokuninkaalliset lauteilla. Nuoria varmasti vähemmän. Porukka sielläkin sekalaistuu. - Ruusulinnaan
Ruusulinnassa 40 tanssijat enimmäkseen. Esiintyjästä riippuen ,välillä nuorempiakin.
- riutalletanssiin
en kyllä ruusuun mee riutta on paras tanssipaikka, oikee kesälava eikä mikään halli pelolla
- Kesäruusuun
Toiset tanssii homeisilla kesälavoilla , toiset uusilla homeettomilla lavoilla.
Itse en pysty homeisissa rakennuksissa tanssimaan saati oleskelemaan pitkiä aikoja.
- Kauheahaju
Riutalla ei kyllä ole hometta! Ruusu taas yrittää jotain saada aikaiseksi. Ruusussa muuten n todella voimakas haju. Joka tulee puun kyllästysainesta. Todella vahva. Minä en voi tanssia sen vuoksi kyseisessä paikassa. Saan kauhean päänsäryn. Ei varmasti ole terveellistä
- Kesäruusuun
Juu älä mene Ruusulinnaan ettei ole sulle liian vaarallista.
Jatka tanssimista homeisilla kesälavoilla.
- risessa
ei ollu tänä torstainakaan porukkaa kun muutama kymmenen. Tulipunat ja huovila eivät saaneet tanssijoita paikalle. Kaunkohan vielä yrittävät jatkaa näitä tansseja. Ens viikolla ei varmaan enää kukaan mee paikalle.
- Suoraanhourulaan
Sinä se jaksat toisten tansseja siellä rienata. Voi voi eikö ole risessalla muuta tekemistä. Jos valheellisten ja provosoivien tietojen levittely on ainoa huvisi suosittelen käyntiä päälääkärillä. Tosin veikkaan sen olevan jo liian myöhäistä!
- LadyHH
No huomenna menen kesäRuusuun lauantaitansseihin. Viikonlopulla porukka tanssii kuitenkin enemmän ja näköjään ilmatkin suosii. Voi istua myös Paviljongin terassilla ja hörpätä kahvin ;))
- kolkkoruusu
Kolkko paikka. Ei mitään tunnelmaa. Ei sinne kukaan kohta mee.
- Tänäänruusuun
No hö ! Ihmisethän sen tunnelman luovat. Ei seinät.
- Funnyfanny
Lopeta kadehtiminen. Ruusussa on aina kivaa ! Tällä palstalla on paljon ilkeyttä .
- vähäsakkii
kyl ol vähä tanssijoita lauantaina vaik ol kaks orkkaa Koskelo ja onnentähti turha reissu oli tääkii tanssimatka. Kouralline vaan
- okayuno
Ihan tarpeeksi oli porukkaa. Mitenkään tyhjältä ei tuntunut ja naisnäkökulmasta hyvät skabat. Pääsi tanssimaan !
- HyväRuusu
Ruusu ja Riutta jakoivat tanssijapotin eilen. Muissa etelän paikoissa tyhjää.
- tyhjäätäynnäkokopaikka
Ruusussa 98 tanssijaaaa !!! eilen lauantaina!!!!
- sarjaliputkäyttämättä
Lisää muutama sata lisää, tuo on Baskaksen kesän ennätysyleisömäärä!
- Memme58
Ei ole lopettamisesta tietoakaan, hyvää ohjelmaa tulossa koko kesän ja syksynkin. Mistä ihmeestä nuo luulopuheet syntyneet, ei ainakaan hyvän päälle ymmärtäneiltä. Tanssimaan siis kipin kapin
- Aktiivitanssija
Olisi kiva, jos arvionne eri tanssipaikoista ei olisi näin asenteellisia. Kävin Ruusussa uudenvuoden aattona sekä aatton aattona ja paikka suorastaan pursusi tanssijoita.
Molempina päivinä oli Ihan kivat tanssit.
Paljonkohan sinne mahtuu; ehkä yli tuhat, mutta vähän turhan ahdasta oli.- omallaasenteella
Itse käyn eri paikoissa. Ei ole mitään suosikkipaikkaa. Oma fiilis ja esiintyjä
ratkaisee, mihin mennään. - daadirlandaada
Sitähän tässä itsekin toivoo ja omissa kommenteissa on pyrkinyt pitäytymään asiapainotteisessa näkökulmassa. Vierailtua on tullut useimmissa Etelä-Suomen tanssipaikassa, mutta pikkuhiljaa Ruusulinna muodostunut ainoaksi vaihtoehdoksi, ehkä voi sanoa valitettavasti, mutta onneksi paikka on ainakin omasta mielestä miellyttävä ja toimiva.
Vaikka tarjolla oleva musiikki on itselle tosi tärkeää, niin sitä ei vain enää viitsi ajella kovin pitkää matkaa tanssimaan. Lähistön muut lavat eivät houkuttele, ainakin itse haluan tanssitilan olevan selkeä ja avara, sokkeloiset paikat aikaansaavat turhaa haitariliikettä. Ja tietyt paikat ovat ehkä profiloituneet nuorison kokoontumispaikoiksi. Oikeastaan ainut asia, mikä Ruusussa jaksaa kummastuttaa, että miksi autot pitää tunkea parkkipaikalla niin ahtaasti, kun sitä tilaa siellä kuitenkin tuntuu olevan. Lipunhintojen korotukset saavat sen aikaan, että helpommin jää lähtemättä, jos hiemankin siltä tuntuu, joten vuositasolla varmaan menee suurinpiirtein sama summa yhteensä.
Tanhuhovi omaa erinomaiset puitteet, joten siksi ihmetyttää, miksi nykymeno vaikuttaa niin valjulta. Selkeästi lavatanssit kaipaavat jotain uudistuksia, tai muutoin tämän näivettyminen jatkuu, Ruusussa on ainakin yritetty muutoksilla hieman uudistua. Esimerkiksi itselle perjantaista on tullut viikon tanssipäivä ihan vain siitä syystä, että deejiiltä tulee tosi hyviä kappaleita ainakin joskus ja silloin on tilaa tanssia vähän rennommin.
- extango
Kyllä Ruusulinna on Eteläsuomen Ykköspaikka aina hyvät orkesterit Artistit eilenki hyvä meininki ja hyvä musiikki
- hyvämeininkimyös
Ykkönen myös hinnoittelussa. Emme käyneet uudenvuoden viikonloppuna
tansseissa. Raha ei ollut pointti, mutta katselin hintoja. Kahden illan sisäänpääsy ja vaatesäilytys olisi ollut kahdelta henkilöltä 74 euroa, ja matkat vielä siihen lisäksi.
Kyllä tälläkin summalla saa monenlaista. Emme ole köyhiä, emmekä nuukia.
Tämän voi jokainen itse todeta, eikä tarvitse Ruususta hyökätä nimittelemään.
Hyvä meininki myös, kun jättää välillä menemättä. - hyvämeininkimyös
tansseissa. Raha ei ollut pointti, mutta katselin hintoja. Kahden illan sisäänpääsy ja vaatesäilytys olisi ollut kahdelta henkilöltä 74 euroa, ja matkat vielä siihen lisäksi.
Hyvä meininki myös, kun jättää välillä menemättä. - Peteparkkiki
hyvämeininkimyös kirjoitti:
Hyvä meininki myös, kun jättää välillä menemättä.Odotas kun tulee parkki
- KateellisetRy
Peteparkkiki kirjoitti:
Odotas kun tulee parkki
Kateelliset jaksaa paskaa heitellä Ruusulinnan suuntaan.
- käypkatteeks
Ruusulinnassa pääsyliput 17-18 euroa. Katsoin tammikuun ohjelmaa.
OLEN KATEELLINEN.
- tanssikivaa
No ainakin uudenvuoden aattona oli kaksi jonoa ulkoa sisälle. Alkuillasta oli kunnon ruuhkatanssit.
- ruuhkatanssit
Onko Ruusulinnan oma mainnos?
Ketähän kiinnostaa? Itse en halua jonottaa, tanssia ruuhkassa ja tulla tönityksi.
Oliko siellä ilmaistanssit, vai maksoiko joku vielä tästäkin? - Uudenvuodentanssija
Kaksi jonoa,tuhat ihmistä, mukavaa.
- mätä-kalle
Nyt loppuu Tanhuhovin Karaoke illoissa niska-hieronta nyt vaihdetaan karaoke vetäjä tullut niin paljon negatiivista palautusta joten tälle härskille toiminnalle pitää laittaa stop
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624332Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141533Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381297Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 79915
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168843Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791