Seksittömyys suhteessa!

Avioliitto

Olen seurustellut mieheni kanssa vuosia. Yritän kaikkeni, mutta nykyään meillä ei ole seksiä miehen toimesta"tarpeeksi". Meistä kahdesta minä haluan seksiä useammin, mutta miehelle tuntuu riittävän että kun hän tulee töistä kotiin, yhteinen aika käsittää vain sen, että hän käy saunassa ja toivotetaan hyvät yöt.. Ei auta vonkaaminen, eikä puhuminen. Mitä tässä voi enää tehdä, vai onko suhde omakotitaloineen tuhoon tuomittu? Mahdollista lienee sekin, että mies pettää? En hänestä uskoisi, mutta tilanne on aivan perseestä.. Seksi kerran kuukaudessa tai harvemmin ei vain riitä minulle..

5

109

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Olet kertonut miehellesi, kärsiväsi tilanteesta? Jos näin on, eikä parannusta tilanteeseen tule, niin rakastaako miehesi sinua enään? Surullista mutta mahdollista.
      Kenenkään ei pitäisi elää kärsimyksessä.

      Itselläni on vastaava kokemus omasta suhteesta, parikymmentä kertaa kun pyytää vaimolta seksiä, eikä innostusta häneltä löytynyt, heittäydyin itse passiiviseksi, ajatellen: "katsotaan kumpi kestää pidempään ilman", no mä en kestänyt, tuli sopiva tilaisuus, sain seksiä muualta.
      Sitten käytiin pariterapiassa, jossa vasta saimme aisiota puhuttua omia haluja ja himoja myöten.
      Nykyään elän saman vaimon kanssa, seksiä on riittävästi, tai ainakin molemmanpuoleista halua, joskus kiireet ja aikataulu estää sen.
      Mieltymykset eivät vielä aivan kohtaa, mutta tyytyväinen olen, toistaiseksi...

      Mitä näistä kolmesta viimevuodesta on jäänyt...kun kohtaan "puutteessa" olevan naisen, en voi olla auttamatta häntä. Saan olla hänen ilona ja onnena edes hetken, on se väärin tai ei.

    • Jonnekin miehes paineensa purkaa.runkkaako kun nukut vai...mutta miehenä voin sanoa että jos seksielämä ja vehkeet toimii niin kauaa ei voi elää niin että antaa paineiden olla purkautumatta...harmi sinun kannalta jos et saa kun haluat ja ymmärrän sun kärsimyksen...mutta kun joskus saat vastauksia niin älä tyydy vastaukseen että mä oon väsynyt jne...sussa ei ainakaan ole vikaa.sä sentään yrität mutta turhauttavaa kyllä kun ei saa sitä mitä haluaa rakastamaltaan henkilöltä...jaksu hali ja pusu sulle😙

    • siskoksetko

      Meillä sama vika, oltaan oltu yhdessä 3 vuotta, eli ei niin kauan vielä, mutta viimeisen vuoden aikana on seksi vähentynyt niin että viimeks oli melkein parin kuukauden paussi,ja mennyt siihen että on yli kuukauden paussi aina. Olen sanonut että en halua elää näin kuin siskokset,kun mitään yhteis eloa ei ole enää. eli asutaan yhdessä ,töitä on helvetisti, mutta seksi ei vaan toimi enään, ja se hellyys tulee myös minun aloitteesta, minä en haluais pettää, se ei hyödytä, mutta itse tyydytys alkanu tympimään jo. Mitä vois tehdä....??????

    • En minäkään olisi itsestäni uskonut, vielä kolme vuotta sitten, ei tullut mieleenkään lähteä vieraan naisen seuraan. Nyt jälkeenpäin kun ajattelen, olisin varmasti eronnut, jos en seksiä olisi muualta löytänyt. Seikkailuistani ei kotona puhuta, vaikkakin vaimoni taatusti aavistaa mitä on tapahtunut.

    • siskoksetko

      Kun mies ei ota asiaa edes puheeks enää, eli ei hän sano että harmi kun meillä on nii harvoin seksiä, ennen hän kyllä mainitsi sen aika usein,ja teki alotteen. Mutta mä kyllästyn tollaseen ajan mittaan,on myös tullu ajatuksia siitä että käykö hän työ ajalla vieraissa? en uskois sitä mutta? olen puhunu asiasta meidän seksittömyyydestä nyt nii monta kertaa ilman vastakaikua,hän ei keskustele siitä edes? että se kyllä jo kummastuttaa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      96
      1872
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      176
      1387
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      16
      1238
    4. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1157
    5. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      65
      1138
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      81
      984
    7. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      976
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      72
      969
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      793
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      768
    Aihe