Annelle............
<3
Vastaukset 18
Anne.......
Avaan nyt ensimmäisen kaljan....
<3
Monelta menet töihin....- tietystion
Risto_ kirjoitti:
Rakas.........
Missä oikein olet........
<3Maneesissa.
- yritäedes
Mene Risto sellaiseen hoitoon jossa saat apua alkoholismiin ja epätoivoiseen ikävääsi.
Jospa joku on kehittänyt sellaisen yhdistelmähoidon.
Se on ikävätön-kaljatonpilleri.- Jososaahirnua
Risto_ kirjoitti:
Sitten vähän Ural moccaa......
<3Anne saattaa kysyä snulta näin:
Missä olit silloin kun olin yksin, sairas, väsynyt, työn uuvuttama, ja kannoin raskaita kauppakasseja?
Tai kun pimeä väsytti minut ja kärsin masennuksesta ja valon puutteesta?
Missäpä viheltelit kun pakkanen ja viima palelivat minua, kun jouduin kolaamaan lunta metreittäin ja kahlasin lumisia teitä aamuvarhain töihin?
Eipä sinua näkynyt silloin, taisit olla täällä palstalla huutelemassa hävyttömyyksiä?
Siinä ei Mocca auta. - uhghyg
"jososaahirnua" kyllä sa jaksat noita yhden Annen tarinoita kirjoittaa. Pitäiskö ottaa jo yhteyttä ylläpitoon. Tai kertoa eräälle Annelle näistä.
- entässilleenpäin
uhghyg kirjoitti:
"jososaahirnua" kyllä sa jaksat noita yhden Annen tarinoita kirjoittaa. Pitäiskö ottaa jo yhteyttä ylläpitoon. Tai kertoa eräälle Annelle näistä.
Minun puolestani voit ottaa yhteyttä vaikka joulupukkiin tai kertoa asiasti kymmenelle Annelle, minkä luultavasti teetkin anonyymisti.
Entäs se oikea Risto joka on rakastunut oikeaan Anneen? Entä jos Anne lukee juttujasi täällä ja luulee niitä sen oikean Riston huuteluksi?
Pilaatko jonkun mahdollisuudet huutelullasi?
Ehkä pitäisi ilmoittaa Ristolle joka antaa sinulle ureaa nokkaan. - lhydfr
Kenestä Annesta ja Ristosta itse kirjoittelet. Kuulostaa aika harhaiselta. Oikea Anne ei ole palstalla, sen tiedän.
- jaristojakanssa
lhydfr kirjoitti:
Kenestä Annesta ja Ristosta itse kirjoittelet. Kuulostaa aika harhaiselta. Oikea Anne ei ole palstalla, sen tiedän.
Joo mutta vääriä Anneja voi olla lukijoissa monta.
- jfghyg
Ja ulkopuolisia Annesta ja Ristosta kirjoittajia. Ne ovat SAIRAAN ilkeitä.
- josneontotuuksia
jfghyg kirjoitti:
Ja ulkopuolisia Annesta ja Ristosta kirjoittajia. Ne ovat SAIRAAN ilkeitä.
Jos luulet minun kirjoituksiani ilkeiksi niin et ole ilkeää nähnytkään.
Kuka haluaisi kuulla totuuksia koskaan? Totuushan on se mikä satuttaa eniten? - hahaaaaaaaaa
Ai kirjoitat suomi24 totuuksia, arvasin et joku harhailija.............tai pilkkaaja.
- valitsevapaasti
hahaaaaaaaaa kirjoitti:
Ai kirjoitat suomi24 totuuksia, arvasin et joku harhailija.............tai pilkkaaja.
Ihan mikä parhaimmalta tuntuu.
Minulla on välillä kutina, ettei Anne rakastaisikaan minua.....
<3
:(- kunhan_kirjoitan
Outo kutinasi on satiaisia tai totta.
- Annelletämä
Olet Anne iloinen. mukava, huumorintajuinen ja positiivinen ihminen. IKÄVÄ, että sinua välillä masentaa eräät sairaan ilkeät ihmiset. Menneet koet elettynä elämänä, eikä ne sinua vaivaa. Onneksi sinulla on kyky nähdä asioiden valoisa puoli. Olet aurinko ja hyvä ihminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a6371337- 971139
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta190852Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.312791Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä219739- 58703
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o175661Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht225615Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.88610Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut21551