Tuleva arabin vaimo.

kvsksvjdk

Olen 16v Miisa. Asun tampereella ja kooltani olen melko pieni, mittaa on vain 164cm ja painoa 53kg, rintani ovat B kuppi kooltaan ja peppu melko pieni. Oli alku kesää ja kävelin tampereen keskustassa yöllä yksinäni koska kaverini teki oharit ja olin juonut lisäksi vähän alkoholia, päälläni olis perus tennarit, minishortsit ja muotojen mukainen toppi mikä jättää mahaa paljaaksi. Istahdan puistokadun penkille ja yritän vielä kerran soittaa kaverilleni mutta hän ei vastaa. Olen todella vihainen mutta myös surullinen koska joudun näillä näkymin kävelemään vajaa 10km kotiin. Sytytän tupakan kun ohi on kävelemässä n.30 vuotias arabi mies joka pysähtyy ja kysyy sujuvalla suomen kielellä "saanko istua?" Vastaan "istu vain" ja hymyilen miehelle. Hän istuu ja ottaa taskustaan tupakan ja pyytää liekkiä, liekin annettuani mies kysyy miten ilta on mennyt, hetken mietittyäni vastaan "ihan paskasti koska kaverini teki oharit ja nyt olen yksin täällä" mies kysyy tämän jälkeen "voisinko jotenkin auttaa?" Saan miehestä tosi mukavan ja välittävän olemuksen ja tunnen oloni mukavaksi hänen kanssaan vaikka olemme vasta sanoneet pari sanaa (mies on myös melko komea ja suht hyvässä kunnossa, mittaa hänellä on varmaankin noin.185cm ja painoa n.80kg) miehen kysymykseen vastaan "mukava jutteluseura piristäisi" mies vastaa vain että mikäs siinä ja korkkaan laukustani uuden lonkeron, mies kertoo itsestään että hän on 28v turkkilainen mutta asunut suomessa koko teini iän...kertoo myös että asuu yksinään melkein keskustassa itse rahoittamassa 3 huoneen omistus asunnossa ja on isänsä pitseeriassa töissä. Mies ei juo mitään muuta kuin mukanansa olleen pienen vesipullon kun samassa minä olen ehtinyt juomaan jo kaikki 6 mukanani ollutta juomaa, samassa vilkaisen puhelinta ja huomaan että kello on jo melkein aamuyöllä. Mies ehdottaa että lähtisin hänen mukanansa hänen luo. Tupakan sytytettyäni vastaan "mennään vaan" Lähdemme kävelemään ja mies tulee ihan viereeni ja ottaa kädestäni kiinni, hänellä on lämmin käsi, kävelemme reilun kilometrin matkan miehen asunnolle, asunto on kerrostalossa. Pääsemme sisälle ja menen edeltä mies laittaa perässä oven kiinni, eteisessä käännyn mieheen päin ja kyyristyn ottamaan kenkiä pois ja saankin ne pois. Ylös noustuani mies tulee todella lähelle ja alkaa kiihkeästi suutelemaan huulilleni. Sytyn heti tästä ja olen täysin valmis antamaan hänelle mutta mies itse keskeyttää suutelun ja kysyy "anteeksi mutta kysyn vielä että onko tämä ok?" En vastaa mitään vaan suutelen häntä huulille ja katson sen jälkeen silmiin. Mies nappaa minut syliinsä ja kantaa olohuoneeseen (asunnon pikainen kuvailu: eteinen jossa on iso peili, iso olohuone jossa on sohva ja seinän vieressä iso pelkkä patja, ja kaksi muuta huonetta mutta huoneiden ovet ovat kiinni) mies laskee minut alas ja laskee minut päästäni polvilleni. Katson miestä alhaalta silmiin mutta en osaa sanoa mitään. Mies katsoo takaisin ja sanoo "älä pelästy" samassa hän avaa housujensa vyön ja laskee housunsa, eteeni bongahtaa melko normaali kalu, hienon näköinen ja n.16.cm mutta silmäni suurenevat kun katson miehen kiveksiä, ne nimittäin ovat niin isot että jos laitan molemmat kädet nyrkkiin ja vierekkäin niin sitten melkein on nyrkkieni koko miehen kiveksien kokoinen mutta kivekset ovat isommat. Kysynkin mieheltä "miksi kiveksesi ovat noin isot?" Mies vastaa "minulla on jotenkin erityisen hyvä sperman laatu ja tuotto ja sitä tulee vähän enemmän kuin normaaleilla. Vastaan vain erittäin innokkaan leveällä hymyllä ja otan kädelläni kiinni kalusta. Suutelen kalun päätä himokkaasti ja sen jälkeen alan imeä. Imen melko himokkaasti koska haluan tuottaa miehelle mielihyvää koska hän oli niin mukava minulle. Mies jonka nimi on muuten mustafa sanoo kesken imemiseni "katso silmiini kuten huora samalla kuin imet" heti nostan katseeni ylös ja hymyilen. Lopetan imemisen hetkeksi "olenko minä nyt muka huorasi?" Kysyn hiukan kiimaisesti ja jatkan heti imemistä. Mustafa "haluaisitko olla huorani?" Samalla kun hän sanoo niin hän katsoo jotenkin erityisen dominoivasti minua suoraan silmiin ja se jos jlku saa minut syttymään, vastaan miehelle "olen pikkuhuorasi" samassa mies riisuu itsensä täysin alastomaksi, samoin myös minä riisuudun ja mies hyppää selällensä patjalle kalu pystyssä. Mitään sanomatta menen hänen päällensä ja alan ratsastaa miehen läpsiessä takapuoltani, sopivan ajan ratsastaessani mies nostaa minut pois ja siirtää niin että nyt olen nelinkontin ja mies takanani. Tunnen kuinka kalu painautuu sisääni samalla kun miehen toinen käsi läpsii peppuani ja toinen käsi ottaa tukevan otten hiuksistani ja sen jälkeen alkaa melko kova paneminen. Mies painaa välillä päänikin patjaan mutta panee vain, yhtäkkiä mies vain lopettaa ja kääntää minut ympäri ja tulee päälleni ja alkaa panna niin himokkaasti että saan elämäni parasta seksiä, ei mene kauaa kun mies ähisee ja yllätys on valmis mistä mies vähän varoitti, mies laukeaa sisälleni ja tunnen kuinka. >jatkuu kommenteissa>

24

9922

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kvsksvjdk

      Ja tunnen kuinka spermaa vain pulppuaa miehen munan päästä n.2dl, samassa myös tajuan että annoin miehelle vain paljaalla, sinäänsä se ei haittaa koska syön e-pillereitä mutta kuiteskin. Mies nousee päältäni ja spermaa vain valuaa sisästäni. Mies tulee eteeni ja tunkee munansa suuhuni ja käytännössä nuolen sen vain puhtaaksi. Menen vessaan pikapeseytymään ja tulen takaisin ja huomaan että makuuhuoneesi ovi on auki, tulen viereesi isoon parisänkyyn ja nukadamme molemmat pian. Aamulla herättyäni hetken mietin missä olen mutta nopeasti muistan kaiken. Kello on jo keskipäivän herättyäni ja äitini on soittanut monta kertaa. Soitan hänelle takaisin ja käsken hakea viereiseltä parkkipaikalta. Ennen kuin lähden vaihdan miehen kanssa puhelin numeron ja vaihdamme himokkaan suudelman ja sovimme että soitellaan hetki kun voidaan. Poistun asunnosta.

      • Anonyymi

        SItten heräsit ja päästit kissan ulos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        SItten heräsit ja päästit kissan ulos.

        😂😂😂😂😂😂😂


      • Anonyymi

        Jos tulee riitaa, näiden kanssa on tosi hankalaa. Ehkä pääsisit johonkin piiloutumaan. Pahimmillaan katkera puoliso leikkaa pääsi irti. Näitä tapauksia on Suomessa tänä vuonna kaksi kappaletta. Onkohan pakko näihin sekaantua. Opiskele kuitenkin netistä mitä sharia laki merkitsee muslimille niin tiedät oman asemasi.


    • Myönteinen kokemus. Olen puolestasi iloinen. Lukisin mielelläni lisää. Toivottavasti kerrot.
      Terveisin Irakilaisen Vaimo

      • Anonyymi

        Ei Kai tuo sankarisikinko se tohtori Lontoosta joka kusettaa naisia on kihloissa toisen suomalainen kanssa ja otti sinut vanhuksen saalista timantti sormusta tarjoili ringille suomalaisia tyttöjä ja kupari matkan Lontooseen tartti kai seksiä.ja levitteli tautia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei Kai tuo sankarisikinko se tohtori Lontoosta joka kusettaa naisia on kihloissa toisen suomalainen kanssa ja otti sinut vanhuksen saalista timantti sormusta tarjoili ringille suomalaisia tyttöjä ja kupari matkan Lontooseen tartti kai seksiä.ja levitteli tautia.

        Voi olla. Hyvältä se tuntui Lontoossakin.


    • Saako kaverit myös Mustafan huoraa?

      • Anonyymi

        Tottakai! Koko suku! Miksi luulet,että isis naiset lähti? Yks ukko ja saa koko klaani😆😆😆😆😆


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai! Koko suku! Miksi luulet,että isis naiset lähti? Yks ukko ja saa koko klaani😆😆😆😆😆

        Silloin puhutaan nautinnosta.


    • Anonyymi

      Olen vähän kuin Miisan kaveri.

    • Anonyymi

      Olen Aino, tunnen tuon miehen. Hän pani minuakin kolme viikkoa sitten paljaalla.
      Nyt kuukautiseni ovat myöhässä.

      • Anonyymi

        Miltä tuntuu kun olen jo pitkällä ja masu on iso :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miltä tuntuu kun olen jo pitkällä ja masu on iso :)

        Hyvältä se tuntuu. Olen kontillani ja minuun tullaan takaapäin. Hyvältä se tuntuu.
        Siinä asennossa ei masu haittaa.


    • Anonyymi

      Ei araapialaisen anaaliseksin jälkeen kuukautiset myöhästy. Peräsuoli voi olla kylläkin kipeä.

      • Tutustuin arabeihin urheilun merkeissä. Ekaksi vahinko hipaisuja. Puoli huolimattomia kosketuksia. Sitten, ehkä kerran elämässä.
        Nyt olen niiden huora, niin ne sanovat. Heidän mukaansa minä olen homo kun annan persettä niille, eivät he jotka työntyvät anukseeni. He tietävät minusta kaiken. Ovat kopioineet puhelimeni sisällön. Jos vastustelen he julkaisevat kaiken.


    • Anonyymi

      Hei Miisa
      Oletteko vielä yhdessä?

    • Anonyymi

      Mulla oli kerran kissa nimeltä miisa se kuoli kun menetti henkensä.

      • Anonyymi

        Kaikki yhdeksän samalla kertaa?


    • Anonyymi

      Seurustelin Arabin kanssa. Se oli hienoa aikaa. Ihannoin mun rintoja kehui mun pillua. Jossain vaiheessa tuli sen kaverit mukaan. Ne saattoi panna mua koko viikonlopun niiden kämpillä. Jotenkin tajusin ettei me koskaan mennä naimisiin.
      Olisin halunnut erota. Ne ei halunneet. Painostivat kuvilla joita oli otettu. Se mun Arabi poistui kuvioista mutta kaverit jäi. Ne on panneet mua porukassa niiden kämpillä viikonloppuisin. Mä olen niiden kimppakiva.
      Ne haluais eroon musta. Mä haluan jatkaa. Ne sano ettei mitään kuvia oo. Ne pelkää niiden äitejä. Eivät ota riskiä että kuvat leviäis suvun vanhojen naisten tietoon.
      Uhkasin mennä kertoo niille sukulaisille. Kuinka niiden pojat uittaa muniansa vääräuskoisen naisen pillussa. Sovittiin että ne nai mua kevääseen asti. Sitten kun koulut loppuu ne on vapaita.

    • Anonyymi

      Perinteinen arabiyhdyntä tapahtuu peräsuoleen. Silloin ei tarvitse syödä pillereitä

      • Kyllä jotkut arabit edellyttää tytöiltä pillereiltä. Ne tietää mikä riesa siitä raskaana olevasta muijasta tulee.
        Eihän ne tiedä edes kuka niista siitti sen.
        Arabeila se liittyy paljon alistamiseen ja paikan näyttämiseen ryhmässä. Perinteisesti Turkkilaiset sotilaat on raiskanneet vankiksi saamansa tai alistetuksi tulleen kansan miehet. On hassua olla niiten kanssa kotikoulussa. Ne panee mua peppuun mennen tullen ja mun pitää laittaa vastaan vaikka mä oikeasti haluaisin vaan lisää.
        Terveisin Persu-Pekka, muista tulevat vaalit.


      • Anonyymi

        Vaseliinia tivaa mjja Oulankajoen jos öiden kanssa seurustelee.


    • Anonyymi

      Aloitettu 30.06.2017.
      Millähän isis-leirillä tuokin aloittaja nyt huputettuna telttailee suuren lapsilaumansa kanssa?

    Ketjusta on poistettu 33 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      1679
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1554
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      69
      1444
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      54
      1425
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      50
      1343
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1288
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      11
      1158
    8. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      66
      1140
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1130
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1114
    Aihe