Rakastutti itteensä. Myöhemmin selvisi että on jo avovaimo. Takuulla olisin pysäyttänyt homman jod olisin tiennyt mikä on miehiään. No . helvettihän siitä lähti irti. Nyt pyristelen eron ikävässä js tuskassa eteenpåin. Sattuu vain kovasti kun mietin mitä nyttenki tekevät. Olisin halunnut olla vaimosi
Mutten minäkään olisi riittänyt...
ällöttäväukko
6
671
Vastaukset
- hyljätty
Minkä niminen ukko? Kenties saman kokenut....
Mennään eteenpäin, miehet on tollasii dorkia.
- Voihansenäinkinnolla
No mutta jos hän ei tykkääkään siitä avopuolisosta ja tykkääkin sinusta. Eihän avoliitto ole mikään virallinen liitto. Senhän voi purkaa, milloin haluaa.
- entyk
joo joo tykkää naapurista ja susta ja hänestä sehän on PANOMIES
- Onsevarattu
Kyllä se avoliitto on ihan oikea liitto tänä päivänä. Mulla on avoliitosta 2 lasta, asuntolaina, 2 maksettua autolainaa ja opintolainat..... ja mies on avioliitosta huolimatta uskollinen. Olis joo voitu mennä naimisiin, mutta kun ei menty; ei koettu sitä niin tarpeelliseksi. Varattu ku varattu, jopa seurusteleva on varattu.
- Onsevarattu
Onsevarattu kirjoitti:
Kyllä se avoliitto on ihan oikea liitto tänä päivänä. Mulla on avoliitosta 2 lasta, asuntolaina, 2 maksettua autolainaa ja opintolainat..... ja mies on avioliitosta huolimatta uskollinen. Olis joo voitu mennä naimisiin, mutta kun ei menty; ei koettu sitä niin tarpeelliseksi. Varattu ku varattu, jopa seurusteleva on varattu.
Avoliitosta huolimatta uskollinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad921489- 541033
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että391885- 160870
- 56733
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän124727- 51678
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38645- 57641
- 76632