Jälkikäteen aina harmittaa

Nyttaieikoskaansitten

En tiedä mikä minua vaivaa, mutta ärsyttää että en toimi silloin kun on mahdollisuus. Tosin tilanteet menevät aina nopeasti ohi tai sitten koko asia tuntuu vaikealta suhteessa olosuhteisiin sillä hetkellä.

Nytkin mietin erästä nuorta naista joka näin jälkikäteen ajateltuna kaiketi oli kiinnostunut ja oli ehkä hieman aloitteellinenkin suuntaani kun vielä häntä näin.

Enhän minä sitä tietysti ottanut silloin koukkuuni...

Olisi vain pitänyt yrittää tutustua eikä jäädä jossittelemaan myöhemmin.

7

378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hidas.sytytys

      Jos yhtään helpottaa et ole yksin niin sanotun ongelman kanssa. Itselle myös käynyt niin.

    • täällätoinen

      Kenelle tapahtuu samaa

    • TuttuTilanneJoVuosia

      Mulla sama. Mitä kiinnostavampi, niin sit varmemmin jumitan tilanteessa, suorastaan ehkä karkaan pois :D

    • Anonyymi

      Kaivelin tässä omia vanhoja aloituksia ja nyt jäin tässä miettimään että onko tämä minun tekemä vai ei?
      Jollakin on ainakin ollut hyvin samantapainen tyyli kirjoittaa jos tämä ei ole minun tekemä :s

    • Anonyymi

      Tää on tosi harmillista kun täällä ei enää saa itse keksiä nimimerkkiä vaan tulee aina automaattisesti "anonyymi".

      Palsta oli mielestäni paljon parempi silloin kun sai itse keksiä nimimerkin.

      Sivusta vaan tämä.

    • Anonyymi

      Uuh. Tuo on niin haillean suloista. Haluat koskettaa, mutta jokin pidättele sinua. Vielä vuosien jälkeen toivot että olisit uskaltanut. Minä menetin tilaisuuteni 7v sitten. Nyt hän on naimisissa. Hän piti minusta, mutta perheen äitinä en uskaltanut tehdä siirtoa. En halunnut laittaa omaa haluni lapsen tulevaisuuden edelle. Vieläkin ajattelen häntä. Näen unia hänestä. Minulla olisi ollut hetki tunnustaa ihastumiseni. Kaksin saunassa. Hän siinä. Ihan vieressä. Mutta jänistin. Kadunko lopun ikäni etten uskaltanut ottaa riskiä... Ehkä

      • Anonyymi

        Kaikki eivät osaa nähdä suloisena tuollaista. On ihmisiä jotka alkavat pilkkaamaan tuollaista asiaa ja jopa keräämään ihmisiä mukaan lynkkaukseen. Naapurissani asuu tuollainen tapaus. Välillä mietin että mikähän sitä oikein vaivaa mutta sitten pyyhin sen pois mielestä koska ei vaan jaksa miettiä seonneen ihmisen aivoituksia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      151
      1497
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      733
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      585
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      514
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      44
      472
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      412
    Aihe