Jälkikäteen aina harmittaa

Nyttaieikoskaansitten

En tiedä mikä minua vaivaa, mutta ärsyttää että en toimi silloin kun on mahdollisuus. Tosin tilanteet menevät aina nopeasti ohi tai sitten koko asia tuntuu vaikealta suhteessa olosuhteisiin sillä hetkellä.

Nytkin mietin erästä nuorta naista joka näin jälkikäteen ajateltuna kaiketi oli kiinnostunut ja oli ehkä hieman aloitteellinenkin suuntaani kun vielä häntä näin.

Enhän minä sitä tietysti ottanut silloin koukkuuni...

Olisi vain pitänyt yrittää tutustua eikä jäädä jossittelemaan myöhemmin.

7

231

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hidas.sytytys

      Jos yhtään helpottaa et ole yksin niin sanotun ongelman kanssa. Itselle myös käynyt niin.

    • täällätoinen

      Kenelle tapahtuu samaa

    • TuttuTilanneJoVuosia

      Mulla sama. Mitä kiinnostavampi, niin sit varmemmin jumitan tilanteessa, suorastaan ehkä karkaan pois :D

    • Anonyymi

      Kaivelin tässä omia vanhoja aloituksia ja nyt jäin tässä miettimään että onko tämä minun tekemä vai ei?
      Jollakin on ainakin ollut hyvin samantapainen tyyli kirjoittaa jos tämä ei ole minun tekemä :s

    • Anonyymi

      Tää on tosi harmillista kun täällä ei enää saa itse keksiä nimimerkkiä vaan tulee aina automaattisesti "anonyymi".

      Palsta oli mielestäni paljon parempi silloin kun sai itse keksiä nimimerkin.

      Sivusta vaan tämä.

    • Anonyymi

      Uuh. Tuo on niin haillean suloista. Haluat koskettaa, mutta jokin pidättele sinua. Vielä vuosien jälkeen toivot että olisit uskaltanut. Minä menetin tilaisuuteni 7v sitten. Nyt hän on naimisissa. Hän piti minusta, mutta perheen äitinä en uskaltanut tehdä siirtoa. En halunnut laittaa omaa haluni lapsen tulevaisuuden edelle. Vieläkin ajattelen häntä. Näen unia hänestä. Minulla olisi ollut hetki tunnustaa ihastumiseni. Kaksin saunassa. Hän siinä. Ihan vieressä. Mutta jänistin. Kadunko lopun ikäni etten uskaltanut ottaa riskiä... Ehkä

      • Anonyymi

        Kaikki eivät osaa nähdä suloisena tuollaista. On ihmisiä jotka alkavat pilkkaamaan tuollaista asiaa ja jopa keräämään ihmisiä mukaan lynkkaukseen. Naapurissani asuu tuollainen tapaus. Välillä mietin että mikähän sitä oikein vaivaa mutta sitten pyyhin sen pois mielestä koska ei vaan jaksa miettiä seonneen ihmisen aivoituksia.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1766
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1669
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      14
      1458
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1154
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1153
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      5
      1141
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1106
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1101
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1089
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1074
    Aihe