Kristallikello

parsakaalipitsa

Miten olette kokeneet hänen ennustuksensa?

12

413

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pettynytpahasti

      Soitin yli kolme vuotta sitten. Sanoi aikaa varatessa, että hänellä oma tyylinsä katsoa. No kysymääni asiaan meni lähes koko aika, ja metsään meni, ei toteutunut kuten sanoi ja todella kalliiksi tuli se yksi kysymys.

    • Kokeiltu

      Minulle ei kans tulkintasa ole osuneet..mukava ihminen kyllä☺

    • hulluseon

      Se Pirkkalan ennusta-eukko on täysi huijari.Narsistinen huomion kipee akka,pääsi "piireihin" kun HerSaan ilmoitti että hänet kaapattiin ufoon 90-luvulla

      • hahahaaf

        ei ainakaan kristallikello ole pirkkalasta päinkään ja tiedän missä asuu, ei myöskään vouhaa ufoista.. että ketähän tääkin kommentti nyt liene koskee? :D


    • Herrainkartano

      Ei mikään ole toteunut mitä hän ennusti. Senhetkiset asiat eivät myöskään.

    • annaollajo

      yksi ja sama ihminen meuhkaa taas täällä. Miten sinulla on varaa ketää haukkua huijariksi ja narsistiksi? koska itse täällä monella nimimerkillä teet tuota?

      • sejokatietaa

        selvästi taas tuo yksi ja sama palstariehuja paikalla häiriköimässä, tunnistaa kyllä tuon tekstin.. no, huvinsa kullakin :) aika säälittävää kun yrittää tätäkautta heittää lokaa.


    • iiiiiiijgjkn

      No kristallikello ja yksi toinen ennustaja kertoivat minulle samoja asioita,kyllä jotain totuutta siinä on.kiva ihminen muutenkin. Ja muistakaa ettei aina asiat tapahtu hetkessä,joskus mene monta monta vuotta.

      • harmaatalous

        En luota! Höpöhöpöä ja satuilua kuuntelin ja suurella rahalla.
        Älkää olko yhtä hölmöjä.


      • Nauroin
        harmaatalous kirjoitti:

        En luota! Höpöhöpöä ja satuilua kuuntelin ja suurella rahalla.
        Älkää olko yhtä hölmöjä.

        Sait sentään jotain vastinetta rahoillesi. Kuuntelit hyvän sadun ja menetit rahasi ennen kuin ymmärsit, että jutut olivat satuja.
        Minä kysyn näkyjä Kristalliboltsilta. Hänen juttunsa osuvat aina oikeaan ja naurua riittää, eikä maksa mitään.


      • Kulkurit

        Kyllä vuosia onkin jo muutama kulunut. Mutta höpöhöhöjä hän ennusti.


    • cchhyy

      Mulle on nähnyt hyvin, olen ottanut usean katsannon ja pakko sanoa, että toimii, monet mutkat on mulla hänen avullaan selvinneet. Kaikki eivät ole mullekaan nähneet, että niin se vaan on, mikä sopii yhdelle ei sovi toiselle..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      250
      18375
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      81
      3100
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2151
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      265
      1387
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1262
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1073
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      949
    Aihe