Kokemus kokemusten joukossa

Lorenaa

Hieraisin oikein silmiäni, olin kauppareissulla ostanut Iltalehden kahvitteluhetken seuraksi, jossa oli tässä iässä huvittava muistelu miesten eka kerrasta! Muistoja, muistoja, muistoja jutut nuo jotka jokainen on kokenut ja kokee nuoruusmuistoihin ne kuuluvat, niin se ainutkertainen elämän muisto. Nyt olivat miehet tapetilla, tivattiin millainen ja missä oli "se eka hetki kun rakkaus alkoi"

http://www.iltalehti.fi/rakkausjaseksi/201706302200219483_lz.shtml

Millaisia muistoja itsekullakin on ensirakkauden huumasta niin kuumasta. Olemme jo siinä iässä kun muisti tahtoo pätkiä,. Sen muistan ihan totta kokemus, kokemus joka oli ainutkertainen, mihin ensirakkaus johti tai hävisi?

Muistan kun iltaisin talvella oli rusettiluisteluita, Jännitti kenellä on samanvärinen rusetti joka olisi sen illan kaveri. Hyvin meni luistelut, poika oli niin herrasmiestä poislähtiessä suuteli pensaan takana,sessio olin kun salaman isku. Aito 14v maalaistyttö ei tiennyt seksijutuista tuon taivaallista, luulin jo että suutelemisesta voi tulla raskaaksi!!!!!

4

239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voe.ihme

Muka juttu niiku mulla jäi viistoitavuotaana kortsu jäi nussuun vuotta nuorempaan huh ei ole kuullu perässä, eiitä oo varmoo tuliko raskaaks huh.

• rakkauttako.muka

Eka hetki kun rakkaus alkoi, höpertää lorenaaa. Se on kokeilun halua , mitä tekemistä sillä on muka rakkauden kanssa ! tuollaiset teini ikäiset nulikat, joku naapurin leskirouvan kanssa menetti poikuutensa. Sekö on lorenaaalle rakkautta ? Kyllä maalaistytöt tiesi miten tiineeksi tullaan, oli taloissa lehmiä ja muita. lorenaaa puhu nyt ihan täyttä paskaa.

• Ole moittimatta!. Lorena esitti vain oman nuoruutensa tapahtuman ja sen miten hän tuon koki.

• kaavoihin-kangistunu

Tyypillinen heinälato-romanssi, heti eka kerrasta tulin raskaaksi, olihan se järkytys,
      mutta johti avioliittoon joka kesti yli viisikymmentä vuotta
      kunnes kuolema erotti,
      vai erottiko ,
      ei vieläkään tajuu että olisi jotenki vapaa,
      kai vanha ihminen ei koskaan enää ole vapaa uusiin suhteisiin,

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      8
      1288
    2. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1135
    3. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      103
      1047
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      913
    5. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      62
      797
    6. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      705
    7. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      170
      667
    8. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      659
    9. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      656
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      613
    Aihe