WinCapita palaisi ja treidaus alkaa 15.07.2017?
Nyt kuuluu kummia
10
283
Vastaukset
- Sano-rahoille-hyvästi
Rahat kirjekuoreen ja ositteella
Wincaputt
Est road 256-3
Dupai pai pai - Perukaa.r-ilmot
Ne jotka ovat tehneet rikosilmoituksen eivät pääse enää mukaan.
- Tunti.vain
Vaadimme! Hannu ääneen. Miksi hänen ei anneta puhua ?
- Eokin.tosilyhyt
Hannun videotodistus on lähes valmis.
- Onko.tietoa
Vieläkö Hannu on syömälakossa?
- Krypto-Kusetus
Viimeksi kun kuulin valitteli eritesellissä rikkoutunutta ikkunaa.
Koodaa nyt uutta kryptorahaa, kun johtava kryptoraha Onecoin kärähti vilpistä ja interpol etsii Ruja Ingnatova nimista Bulgarian lypsäjää. Lypsänyt satoja miljoonia eri maista.
Hannun kryptoraha kuulemma eroaa Onecoinnista siinä, ei luvata mitään, mutta on mahdollista..
- Kalumbo
WinCapita tuomioista tehtiin ryhmäkanne EIT:een vuosia sitten. Missä viipyy vastaus?
- Matriisi
Kuka ja mistä muka. Ponzzi on taputeltu.
Nyt Hannu &Co on kryptovaluutan kimpussa.
Ropluitti ennustaa nousut ja laskut.
Mukaan pikkurahallla. Ota ponssiisi heti yhteyttä. Mitään ei luvata mutta se on mahdollista - Jääsenzx
Jaetaanko sisään tulevat rahat taas ensiksi liittyjien taskuun, jos on näin, ehtiikö liittyä ensimmäisten joukossa, maksumieheksi (wincapita) en todellakaan halua.
- Duubaipsipai
Varokaa identti varkaita. Identtiset kaksoset ja yksilöt erittäin suuressa vaarassa. Luottotiedot voi parantua.
Tonnilla mukaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?591184Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,11850Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol75795- 53634
Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.83613Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45542Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt33537Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv36524Hurmasit sitten minut
kauneudellasi nainen ja kun sait minut rakastumaan itseesi muutuit ihan porsaaksi etkä välitä vartalostasi enää yhtään.43503Tietysti olen varovainen,
ei kaikki ole pelkkää epävarmuutta. En halua sotkea mitään, enkä aiheuttaa kenellekään hankaluuksia. Ja luulen että ehkä40501