Kysyisin palstan abortinvastustaja- ja ehkäisykieltoasiamieheltä, ja muiltakin miespuolisilta, jos täällä sellaisia liikkuu:
miten itse toimisit, jos kumppanisi aikoisi tehdä abortin?
Jos olisi pelailtu huolimattomasti niiden genitaalien ja läträilty eritteiden kanssa eikä ehkäisyäkään olisi käytetty, koska ehkäisykieltoasiamiehenä tietenkään ehkäisyä et haluaisi käytettävän, koska se kannustaa naisia promiskuiteettiseen eli seksuaalisesti vapaaseen käyttäytymiseen. Mutta jos joku nainen antautuisi kanssasi promiskuiteettiseen yhdyntään noin teoriassa vaikka ehkäisykieltoasiamies harrastaisikin seksiä vain lisääntyminen mielessä eikä seksi tai genitaalit, mutta nainen vetäytyisi viime hetkellä siitä projektista ja huomaisi vahingon käyneen. :) Jos vielä olisi kovin rakastunut, ja tajuaisi että tämä on ehkä ainut tilaisuus saada ainoa oikea elämänkumppani itselleen.
Joskus aiemmin on kyselty täällä samaa asiaa abortinvastustajanaiselta, että mitäs jos itse tarviikin aborttia. Että miten suhtautuminen aborttiin sitten muuttuu, vastustaako edelleen, hyväksyykö sen jälkeen aborttioikeuden vai alkaako entistäkin ankarammaksi abortintekijöitä kohtaan.
Onhan keskustelunaihe näennäisesti oudon ristiriitainen, mutta kuitenkin kaikessa järjettömyydessään looginan:
käytäntö on osoittanut, että montaa asiaa vastustetaan ja muita moralisoisaan vain kun on kyse muista ihmisistä. Vrt. monen kaappihomon homoviha, tai uskovaiset aviouskollisuutta vaativat pettäjämiehet jne. Ja itse olen tuttavapiirissä tavannut abortinvastustajan, josta tuli abortin hyväksyjä kun itse tarvitseikin aborttia sosiaalisista syistä.
Abortinvastustajan kumppanin abortti?
1
61
Vastaukset
- mies.stereotypia
"Joskus aiemmin on kyselty täällä samaa asiaa abortinvastustajanaiselta, että mitäs jos itse tarviikin aborttia."
Niin? Sillon ois kyseessä kuolemanvakavat terveydelliset syyt. Muuten toki tiedän jo etukäteen etten mukavuusaborttia tule tekemään koskaan, joten? En helposti vanno mitään mutta tää on niitä harvoja asioita jotka vaan tietää 100% varmasti.
Varmaan jos tuohon elämän pilaavaan virheeseen ois joskus epävarmana ja painostettuna nuorena hairahtunu, niin luultavimmin syyllisyystraumaista psyykeä suojellakseni joutuisin jopa lopun elämäni vakuutteleen täälläkin raivoisalla vimmalla kuinka "se oli vaan sellanen nuppineulanpään kokonen limamöntti" ja "olihan mulla siihen laillinen oikeus" ym. säälittävää defenssihöttöä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723289
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai272343Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä681879Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t311851Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian161431- 281381
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61286Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja241281Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu631197Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101187