Uskaltaako otsikon mukaisen auton ostaa? Autoon on vaihdettu paljon tavaraa kuten laturi, startti, kytkin stefoineen(345tkm), virta- ja ovien lukot etc. ja öljynvaihdot 10tkm välein. Kuluttaa öljyä puolikkaan öljynvaihtovälillä. Ollut myyjällä uudesta ja 7-paikkainen. Melkein vuoden leima, kahdet renkaat ja jakopäälläkin ajaa, muistaakseni puolivälissä. Eikä pösön jakopää ole kallis ja sen vaihtaa itse muutenkin. Lähinnä kiinnostaa perusmoottorin ja manuaalilootan kestävyys hyvin huollettuna. Puhallinhan näissä tuppaa menemään mutta vielä toimii, myös ilmastointi. Vakkaria ei ole. Jälkiasennuksestakin lueskelin jos sais viiksen halvalla. Koeajosta sadekelillä sovittu joten mitä muuta huomioida.
Asialliset ja epäasialliset vastaukset kaikki tervetulleita.
307 sw 2002 1.6bensa 400tkm ajettu
2
101
Vastaukset
- arvo.nollassa
Ei tuollaisia tarvitse enää ostaa, kyllä sen täytyy lähteä jo ilmaiseksi halukkaan matkaan. Renkaiden kunto ja tankin sisältö määrittävät arvon.
- OmaKokemusOnTämä
Itse ajan melkein yhtä paljon ajetulla 406:lla. Kokemuksesta sanoisin että vaikka autoon on vaihdettu paljon osia, niin tuohon joutuu laittamaan 500 - 1000 euroa vuodessa, jotta auto pysyy liikenteessä.
Vastaavan, vuotta uudemman, jolla on ajettu 187tkm, ja on juuri katsastettu, saa nettiautosta hintaan 1589 euroa.
Ainoa syy miksi itse ostaisin kyseisen auton, olisi tuollaiselle autolla väliaikainen tarve (farmari) ja erittäin alhainen hinta. Luokkaa 500 euroa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 805619
- 1273913
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj443763- 663434
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262868Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72389- 272174
- 2042071
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?311756Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4291739