Kaikki on muuttunut , ennen oli mukavaa käydä chatissa. Lopetin käynnin viime vuonna , kurkkasin sinne yks ilta. Totesin mikään ei muutu paremmaksi :) Samat nikit hallitsee chattia
Chatin keskutelut
4
264
Vastaukset
- Paasilinna
Muutama ilkikurinen vanha nainen siellä valittaa aina jostakin,aivan sama mistä keskustellaan alkaa se suunnaton valitus kuinka miehet on tarpeettomia ja kaiken pahan takana.Näillä naisilla ei ole koskaan ollut kunnon avio/avopuolisoa,heidän elämänsä keskittyy muiden arvostelemiseen ja haukkumiseen ja luotsit eivät näen mitään, kun ovat niin "sokeita" näille kruunun omistajille.
- totesin
Ei ole kruunua , minulle se ei merkitse mitään, ikääni et voi tietää. Sain elää hyvän avioliiton siihen saakka kun mieheni poistui tästä elämästä. Joten älä puhu asioista joista et tiedä mitään. .En haukkunut " naisia en miehiä" ei kuulu tapoihini haukkua ketään missään. Oman mielipiteeni sanoin.
- toteamaton
Tuskin ensin vastannut tarkoitti sinua tuolla purkauksellaan , mutta jos osu niin ei se silloin ohi mennyt .
- totesin
Minä aloitin keskustelun , joten oli minulle :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2743497Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1341899Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3001629- 801479
- 821476
Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531176Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001150Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois711061- 631031
- 221007