Kaikki on muuttunut , ennen oli mukavaa käydä chatissa. Lopetin käynnin viime vuonna , kurkkasin sinne yks ilta. Totesin mikään ei muutu paremmaksi :) Samat nikit hallitsee chattia
Chatin keskutelut
4
187
Vastaukset
- Paasilinna
Muutama ilkikurinen vanha nainen siellä valittaa aina jostakin,aivan sama mistä keskustellaan alkaa se suunnaton valitus kuinka miehet on tarpeettomia ja kaiken pahan takana.Näillä naisilla ei ole koskaan ollut kunnon avio/avopuolisoa,heidän elämänsä keskittyy muiden arvostelemiseen ja haukkumiseen ja luotsit eivät näen mitään, kun ovat niin "sokeita" näille kruunun omistajille.
- totesin
Ei ole kruunua , minulle se ei merkitse mitään, ikääni et voi tietää. Sain elää hyvän avioliiton siihen saakka kun mieheni poistui tästä elämästä. Joten älä puhu asioista joista et tiedä mitään. .En haukkunut " naisia en miehiä" ei kuulu tapoihini haukkua ketään missään. Oman mielipiteeni sanoin.
- toteamaton
Tuskin ensin vastannut tarkoitti sinua tuolla purkauksellaan , mutta jos osu niin ei se silloin ohi mennyt .
- totesin
Minä aloitin keskustelun , joten oli minulle :(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024467Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821197- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83913Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10847- 64846
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816