Käärme on omistushaluinen

tiedoksiettä

Jos et todella jaksa tuntea jatkuvasti olevasi kuristusotteessa, pysy käärmeestä kaukana. Käärme ei tiedä eikä tajua milloin on syytä päästää irti. Kun tapaat tyypin, kysy ensin mikä vuosi hän on syntynyt. Jos hän on pureva rotta, kukkoileva kukko, kuristavan omistavan mustasukkainen käärme, pahansuopa valehteleva temppuileva apina, ylpeydestä kierot silmät omaava naista kunnioittamaton lohikäärme, tai repivä tiikeri, pysy kaukana. Skorpioneja välttäkää aina.
Älä ole auttamassa näiden luonteiden lisääntymistä, vaan harkitse lapsen teon ajankohta.
Kertomuksen mukaan kissa olisi ollut eläinradan ykkönen, ellei rotta olisi anastanut tältä ykköspaikkaa pudottamalla tämän härän selästä veteen kun härkä oli vienyt kummankin joen yli buddhan luokse.
Terv. osittainen fundamentalisti.

5

223

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • intressant007

olen käärme mutta kaukana omistushaluisuudesta, joten kaikki eivät ole samanlaisia. Mikäs sun merkkisi on....mahtaako olla äksyilevä, oikukas sika vaiko alati seiniä ja mummoja potkiva, hirnuva hevonen, rasittava ja verille raapiva tiikeri, kiinalaisessa?

• thythrf

Juu kaikki eivät ole samanlaisia. Se on selvää, koska nousevat luonteet ja monet muutkin asiat vaikuttavat. Olen fanaattinen härkä kuukausiluonteeltani, nouseva neitsyt. Vuosiluonteessa kissa, nouseva vuohi...
        Tuli muuten mieleen, että se vegasin ampuja oli syntynyt käärmeen vuonna. Vuosiluonteista käärmeillä on kuulemma (tutkimuksen mukaan) eniten tappoja ja murhia. Mutta se kuukausiluonnekin pitäisi tietää. Näistä leijonilla on ollut eniten tuhoamisia tilillään. Tuhoajista Stalin oli tiikeri (ylilyönteihin taipuvainen) ja hänen kätyrinsä Jezhov oli vuohi.
        Ja tuota "mummoja potkivasta hevosesta", pitää paikkansa, se kuuluu yhteen väkivaltaisimmista luonteista kukon ja lohikäärmeen lisäksi.

• luonneongelmat

Noissa horoskooppi (ihmisluonteen ajanseuranta) jutuissa pitäisi olla varovainen. Siinä helposti tuomitsee koko luonnemerkin, tai sitten yritettäessä pysyä jalat maassa, ei osaa varoa vaaraa, ja joutuu vääränluonteisen ihmisen kanssa ongelmiin. Ongelmana on se, että kun oppii tuntemaan itsensä astrologian puoleen mm. työnhakua ajatellen, ei esim. te-toimistolta voi odottaa samankaltaista näkökulmaa, vaikka juuri luonne on usein se, joka ihmisen kiinnostuksen kohteitakin määrää. Opetetaanko kouluissa itsensä tuntemista? Ei?

• Nimenomaan. Jotku ennustukset ja muut voi osua joidenkin kohalle, mutta ei kaikkien. Ne on vaan käytännössä oletuksia ja veikkauksia. Kun niitä alkaa miettiä, ne huomaa herkemmin itsessää ja toisissaan. Omistushalusuudenkin voi tulkita eri tavoilla. Olen itsekkin käärme ja oma omistushaluni meneesiinä että en pidä kun joku tekee jotain mun omaisuudelle, mutta tunnen muutamia muitakin käärmeitä ja yksi heistä on esimerkiksi sellainen joka on hyvinkin omistushaluinen vaatteistaan ja ystävistään

• onkoperää
        jms.s01 kirjoitti:

Nimenomaan. Jotku ennustukset ja muut voi osua joidenkin kohalle, mutta ei kaikkien. Ne on vaan käytännössä oletuksia ja veikkauksia. Kun niitä alkaa miettiä, ne huomaa herkemmin itsessää ja toisissaan. Omistushalusuudenkin voi tulkita eri tavoilla. Olen itsekkin käärme ja oma omistushaluni meneesiinä että en pidä kun joku tekee jotain mun omaisuudelle, mutta tunnen muutamia muitakin käärmeitä ja yksi heistä on esimerkiksi sellainen joka on hyvinkin omistushaluinen vaatteistaan ja ystävistään

Käärme vastaa länsimaalaisessa härkää. Siinä se omaisuus pyhittyy.
        Suomi on itsenäistetty tulikäärmeen vuonna.
        Täällä näyttäisikin ura eli työ olevan rakkauden yläpuolella.
        Jousimiehen kuussa = tekniikka, matkustus.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Korjaa toki jos...

Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä
      Ikävä
      29
      2875
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      117
      1170
    3. Koetko sä mitään

Syyllisyyden tunteita siitä mitä teit mulle?
      Ikävä
      58
      941
    4. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      6
      907
    5. Mies muistatko kun näit

Mut ensimmäisen kerran? Missä se oli? Hyvää yötä.
      Ikävä
      66
      895
    6. olet kaiken rakkauden arvoinen

Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy
      Ikävä
      26
      867
    7. Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?

Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.
      Ikävä
      65
      824
    8. Olisi kiva

Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä
      Ikävä
      37
      820
    9. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      143
      770
    10. Oot mun koko maailma

Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹
      Ikävä
      75
      754
    Aihe