Spr vapaaehtoistyö kokemuksia

Vapaaehtoiseksi

Eli olis kuvaa kuulla kokemuksia jos joku on ollut spr vapaaehtoistyössä mukana ja minkä ikäisiä vapaaehtoistyöntekijöitä onko esim nuoria paljon esim 18-25 vuotiaita ja jos voit kertoa missä tehtävissä olit esim nuortentyö maahanmuuttotyö lipaskerääjä

8

1997

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvinolenviihtynyt

      Olen tehnyt kohta kolme vuotta vapaaehtoistyötä Punaisessa Ristissä. Olen ensiapupäivystäjä ja vapepa-hälytysryhmäläinen. Katson, että olen lokeroni SPR:ssä löytänyt, eli sen tontin jonka tehtävissä haluan olla vapaaehtoinen. Toki olen avoin kokeilemaan muitakin SPR:n auttamisen muotoja mikäli jotakin itselleni sopivaa löytyy. Olen viihtynyt SPR:llä suhteellisen hyvin, vaikka teenkin sen ulkopuolellakin vapaaehtoistehtäviä mm. luonnonsuojelutöíssä.

      • syylänupissa

        eli teet sitten mafialle hommia ja ilman vielä häpee helvetti jos osaat


    • kannattaaalkaa

      Oli muutama vuosi sitten ystävä yksinäiselle vanhukselle. Tapasin silloin tällöin, yleensä sunnuntaisin. Siitä oli ilmeisesti hänelle suuri ilo. Ilo hänelle oli suurempi kuin vaiva minulle,. Päättyi tapaamisesti kun hän muutti toiselle paikkakunnalle, jossa asuu lapsuudenystäviä. voin suositella vapaaehtoistyötä.

    • EA-Sirpsleryhmässä Hämeenlinnassa 2013-2015 , huippuporukkaa suosittelen

      • tulisinmielelläni

        haluaisin hommiin vapaaehtoisesti joka saattaa nää partalapset rajalle joko omilla jalloillaan tai kantaen ei väliä onko sellaiseen porukkaan mahis päästä


    • pettynyt7

      Se wannabe koomikko H.P. mutisi osaston kokouksessa että "varajeesus", kun oli puhetta V-M. A:sta. Olisi pitänyt sanoa, että tuo on typerää kun H.P. sanoi minulle, ettei luottamushenkilökorvauksia koskaan tarkisteta alaspäin. Olisi pitänyt sanoa, että kuulostat ongelmalta, kun kysyi että kuinkahan paljon se (L.) maksoi, kun lehdessä oli juttu sairaankuljetuksesta. JA TIEDÄN ETTÄ SEN URA ON NYT OHI.

      Olisi pitänyt sanoa A.L:lle, että näyttää siltä ettei kukaan pidä sinusta, kun sanoi esimerkiksi "hyvin riiputettua lihaa". Olisi pitänyt sanoa A.L:lle, että tuo on typerää kun sanoi, että jos päivystäminen loppuu niin silloin kaikki loppuu. Ja tänään aikalaiset ymmärtänevät, että silloinen päivystämisen määrä oli ajattelematonta - oli se sitten rahan ahneutta tai ei - E.P. ja L.P. hoitivat siitä ison osan. Kerrankin kun minua kysyttiin päivystykseen, niin olisi pitänyt kysyä, että EIKÖ TÄMÄ HULLUUS LOPU IKINÄ (itse asiassa loppuikin juuri silloin).

      Leveän sielun tyyliin A.H. sai kuningasajatuksen raivokohtauksen kaltaisesta solvaamisesta liikenneonnettomuus-harjoituksessa, johon M.P. sanoi, että tämä käy omalla lämmöllä. (Mutta kukaan ei koskaan esitä poliisia raudoittamaan.) Paneelikeskustelu siitä, miksi A.H. vihjaisi vahingonkorvauksen vaatimisesta minulta vuonna -95, kun satuin kirjoittamaan piirin puheenjohtajalle.

      "Pitkälle menevä henkinen väkivalta työyhteisössä ilmenee esimerkiksi siten, että henkilön mielenterveys asetetaan kyseenalaiseksi, häntä pidetään psyykkisesti sairaana, hulluna, tasapainottomana, hänet halutaan lähettää psykiatrisiin tutkimuksiin tai työkyvyn arviointiin." Tiedätte olevanne ongelmissa. A.H. masinoi pitämään minua sairaana - sen poliisikaveri ja L.H. ILMOITTAUTUKOOT LOPUTKIN.

    • Kotkan.ruusu66

      Hyvä keino saada nuorta arabia eikä kukaan perään huutele.

    • Siivousapua_antanut

      Miksei verenluovuttaja saa siivota naapurin kotona, jos hän ei sairautensa vuoksi itse jaksa? Oli naapuri soittanut spr:lle ja kertonut asiasta ja hänelle oli vastattu, että me emme siivoa. Tunsin itseni roistoksi, vaikka se kai oli tarkoituskin ollut

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe