Kannattaako varatulle miehelle kertoa

Nolaanvaanitseni

tunteista? Ei taida olla mitään järkeä...

21

721

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Eläkoskemunkaljoihinhoro

      Ei. Vedät housut vaan kinttuun ja pyllistät...kyllä se siitä selviää..

    • höpöhöpöp

      Kannattaa. Et häviä mitään, päin vastoin. Tuskin kukaan aikuinen ihminen pahastuu tai häpeää moisesta.

    • jootaisittenei

      Vaikea sanoa kun ei tiedä tapausta.

    • muutenkyllä

      Ei jos et halua toiseksi naiseksi

    • järjenkäyttösallittu

      Varatut jätän suosiolla rauhaan. Mitä hyötyä? Jos ukko elää huonossa suhteessa (kuten joku teistä vielä mäkättää) niin erotkoon itse siitä, siihen ei toista naista tarvita. Ja jos hänellä on hyvä suhde omaansa ei hän välitä sun tunteista pätkääkään, lähinnä käy tilanne noloksi.

      • Ei se noin yksinkertaista ole!
        Lapset, talous ja toisen yksinkertaisesti kieltäytyminen eroamasta voi olla syy.
        Vastuuntuntoinen ihminen ei voi jättää puolisoaan väkisin tapellen.
        Joskus vasta uskottomuus saa toisen silmät aukeamaan, vaikka surullista ja väärin!
        Koita myydä avoliitossa omaa puolta asunnosta, avioliitossa ero helpompaa noin vinkkinä.


    • päivänjatkoa1

      En ala varatuista tappelee maailma on vapaita täynnä en hae suhdetta edes tällä hetkellä ainoastaan ystäviä on ne sitten miehiä tai naisia ja täältä palstalta ei löydy niitä ei edes juttuseuraksi

    • Kannattaakertoa

      Varattuna naisena olisin jättänyt mieheni, jos toisella miehellä, jota kohtaan tunsin jotain ainutlaatuista, olisi ollut tunteita minua kohtaan. En ole onnellinen, mutta tyydyn tähän.
      Enkä ala nyt selittelemään miksen voi erota.

      • kohtalotovereita

        Samoin kokenut


      • Rehellisyyskunniaann

        Mutta eikö käy mielessä että se toinen ansaitsisi jonkun joka rakastaa häntä juuri sellaisena kuin on. Se sun puolisokin elää vajaata elämää, yrität sitten kuinka tosissaan tahansa. Kyllä sen aistii jos toinen ei ole täysillä mukana.


      • Reiluapeliä

        Kyllä minä häntä rakastan sellaisena kuin hän on, ystävänä. Tunnen vain, että tämä ei ole varsinainen parisuhde enää. Kyllä puoliso voisi jättää minut, koska näistä tuntemuksista on puhuttu puolin ja toisin, mutta ei hän silti ole niin tehnyt.
        Minä en ole mikään pettäjä, olen kertonut avoimesti myös ihastumisesta toiseen mieheen. Hän on hyväksynyt sen.


      • eihyvääpäiväää

        Kaikki ei edes ole niin ystäviä ja osa lähtee lipettiin, osa aiemmin, osa myöhemmin. Sen sijaan onko joku oikeasti niin pönttö, että syyllistää jotakin toisen tunteista. Mistä voi tietää mitä joku toinen ansaitsee ja mitä ei. Ja kaikillahan on mahdollisuus toimia. Eikä ihmissuhteissa pidä muutenkaan ajatella, että kun minä kärsin, kärsiköön toinenkin. Joskus esim. uusi onni jonkun muun kanssa tulee kärsimysten myötä.


    • Miksi ei kannattaisi? Aikuisia me kaikki ollaan. Miksi ei jakaisi tuntemuksia toista kohtaan, on hän sitten varattu tai ei, ystävyyttä on monenlaista, myös sellaista missä on seksiä.
      Itse ainakin muelelläni jaan tuntemuksia vieraankin, vaikka varatun, kanssa. Jos saan toisen iloiseksi, hyvä niin!

    • Enviittis

      Itse kertoa varatulle mitään jos ei se varattu selvästi osoittaisi kiinnostustaan minuun. Eli en menis nolaamaan itseäni.

    • Mietikahdesti

      Varatulle on aika kova kynnys kertoa tunteistaan, jos ei mitään vastakaikua ole tullut. Siinä on kuitenkin se pelko leimautumisesta varsinkin naisella valitettavasti.

    • EiKannataKertoa

      Parempi on, kun yrität vaan unohtaa sen varatun ja tapat tunteesi häntä kohtaan. Saat itsellesi vain sydän suruja, jos menet ja kerrot.

    • elämäeimustavalkoista

      Riippuu tilanteesta. Mitä ei voi tietää. Jos toinen on vain käytännön syistä yhdessä ei riko mitään ehjää. Itse ainakin odottaisin jonkinlaista aloitetta toiselta. Juuri sen takia kun ei tiedä mikä toisen tilanne tarkalleen on.

    • TäältäKaukaa

      Olen itse miettinyt myös tunteiden kertomista. En vaan silti pysty.:(

    • Voiluojateit
    • Mies90___

      Kuinka usein näet häntä? Jos näet häntä todella harvoin, ei riski ole niin suuri. Jos taas olet hänen kanssaan päivittäin tekemisissä, voi kertominen vaikeuttaa elämää, jos vastakaikua ei tule.

    • oletsä

      tekopillu

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      423
      1826
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      186
      1475
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      109
      1411
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      156
      1358
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      980
    7. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      966
    8. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      119
      923
    9. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      93
      900
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      886
    Aihe