Kattooko kukaan Transformers Energonia? Lasketaanko se edes animeksi?
transformers energon
5
416
Vastaukset
- Anjel
Itse luulin kuin katsoin ekaa kertaa Transformereita että se on amerikkalainen sarja mutta kait se on japanilainen anime. Alku jaksot oli hyviä mutta kun maikkari ei koko kautta näyttänyt ja aloitti näyttää tätä energonia mun mieelstä taso laski ne robotit näyttää niin kököiltä mikään robotti ei enään näytä samalta.
- Wispilä
Itse olen samaa mieltä... vähän otti pattiin kun maikkari päätti hypätä tähän energoniin.Henkilöitä on kadonnut ja miten he voittivat viimeksi tämän unicronin...
Robotit tosiaan ovat ihan tönkköjä ja muutenkin... mutta tuleehan tuota ihan katottua :)
- tuukka
on täällä pari sellasta jotka tykkää siit.
- Starky
Ihan hemmetin hyvä sarja! Juoni on hyvä ja osa suomidubin äänistä on loistavia esim. Rodimus, Shockblast, Inferno ja Starscream.
Katoin puolet sarjasta suomeksi ja loput sitten englanniksi ja olen kattonut myös muutaman jakson japaniksikin, koska niitä ei ole löytynyt suom./enkuksi.- Battletron
Sup! näytät olevan kiinnostunut transformerssista? oon kasaamassa tälläistä serveriä discordissa missä voi avoimesi puhua transformerssista. mukaan vaan jos on motivaatiota viel :D https://discord.gg/MTPzzx9
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303621Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91678Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131493Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241310Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.143981Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34913Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht243905- 60889
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ67872Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98839