onko vinkkejä fudisteemalla juhlistettaviin 7v poikani synttäreihin ? Tarjollee olen ajatellut väkertää fudiskakun- muita vinkkejä?
Jalkapalloteema 7v
3
400
Vastaukset
- täs ois yks idis
No en tiedä, oletko jo pitänyt synttäritkemut, mutta ohjelmana voisin olla esim. että jokainen osallistuja yrittää potkaista palloa ohonkin tiettyyn kohteeseen. Voittaja voisi vaikka saada jonkun pienen palkinnon.
- vinkistä
..näin tehdään...
- Josandra
Tuo kakkuhan on aivan ihana idea. =) Lisäksi voisit yrittää etsiä (esim. tiimarista) kertakäyttöastiat tuohon teemaan sopien. Ainakin joskus olen itse sellaisiin törmännyt. Edellä mainitsema kauppa myy myös sellaisia "tuomarinpillejä", joista syntyy tosin aikamoinen ääni, kun puhaltaa. Ovat siis erittäin jalkapallo-teemaan sopivia, kun ovat vielä jalkapallon näköisiäkin. Lisäksi voit askarrella kaikille jalkapalloteemaisen istumapaikkakortin. Voitte vaikka yhdessä miettiä, että miten se oma nimi kirjoitetaankaan =) Koristelussa käytä vaikka mustia, valkoisia ja viheriön vihreitä ilmapalloja. =)Ja jos kutsutkin on vielä tekemättä, niin teepä sekin samaan teemaan sopivaksi ja laita vaikka mukaan viesti, että pukeutua saa jalkapallotähdeksi. =) Ohjelmapuolessa voisi olla ohjelmassa vaikkapa helppo jalkapallotietovisa, kasvomaalausta (piirrät kaikille poskeen jonkun kivan fudiskuvan). Tuota edellä ehdotettua jalkapallonpotkaisu leikkiä voisi kehittää vielä sen verran, että pallolla pitäisi potkaista keiloja (vaikka muovisia limupulloja) kumoon.. =) Toivottavasti näistä on jotain hyötyä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 951782
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2371667- 911373
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!661032Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47928
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38918Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9914- 46872
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika37849