Miten menee?
Onks kiva kun tulin takas?
Heippa Mies.
22
925
Vastaukset
- Hyvinmeneetänä
Naapurin kissaa kyllä rakastan käy kylässä syömässä :)
Ja sit häipyy taas omilleen teilleen. ;) - kivastihantässä
Mitä toi kuva esittää, en ole ikinä ennen nähnyt?
- kivastihantässä
EiMies kirjoitti:
Se on tuommoinen haljennut puu😀.
Mietin ensin perhosta, mutta jotenkin näyttää joltain hahmolta iso hattu päässä. Luonnossa on kummallisia asioita.
- luonnonmuvaama
Kuin kuva jostain hyvin hyvin syvällisestä.
Kuin unta nähden -mies. - ääliömäinen
aloitus, kerjää huomioo.
- voevoesentäs
ja selkäki niiiiin kippee :))
- Niinettätaas
voi koittaa sitä teemiestä naruttaa kuten ennenkin. taas vaihteeks. heh.
- herätyys
Eiköhän tuo vedätä ihan itse itseään
- Siisettänääsnoinniinku
Herätkää tollot olen täällä taas ilonanne ja riesananne, palvokaa minua . Prkl.
- Taijotain
Täällä jo odottelin sua, kysmys kuuluu vaan odotitko mun olevan täällä?
- notottakai
mitäs muuten
- tietäisitpä
merkityksen
- Taijotain
Mikähän on?
- näköhermojahivelee
Nautin joka hetkestä kun olet näköpiirissäni.
- Kysynpähänvaan
Missäs sinä sitten olet ollut aloittaja?
Sinähän tunnut olevan tällä palstalla koko ajan Timo-mummu.
Ilmeisesti heinäkuussa on hyvä kirjoitella toiselta henkilöltä varastetulla nimimerkillä, kun putkistojakaan ei ilmeisesti saneerata juuri nyt missään.
Vaikka ehdithän sinä Timo-mummu näitä LYHYITÄ ja PERSOONATTOMIA viestejäsi suoltamaan palstalle töiden lomassakin. Eihän tuollaisten tynkäviestien tehtailu ja trollailu montaa minuuttia aikaa vie, edes harmaapäiseltä viisikymppiseltä,
Olisit nyt ollut vähän omaperäisempi ja idearikkaampi
etkä ottanut minun vanhaa nimimerkkiäni käyttöösi.
Oletko joku KIUSAAJA, koskapa olet ottanut vanhan nimimerkkini käyttöösi?
Olisit keksinyt oman.
Timo-mummuhan se siellä miehille kirjoittelee. On ilmeisesti 49-vuoden kypsässä iässä löytänyt todellisen seksuaali-identiteettinsä, ja keskittyy nyt palstalle tehtailemissaan aloituksissa jonkun miehen kutsumiseen luokseen!
Olisit nyt ollut vähän omaperäisempi ja idearikkaampi
etkä ottanut minun vanhaa nimimerkkiäni käyttöösi.
Oletko joku KIUSAAJA, koskapa olet ottanut vanhan nimimerkkini käyttöösi?
Olisit keksinyt oman.Enkä esiinny tällä palstalla millään muulla rekisteröidyllä nimimerkillä
kuin oheisella.- Harhaiselle
Mistä tuo sekopää karkasi tänne taas?
- Mies_etelästä_vantaalta
Tervetuloa ja jutellaan joku kerta kun kadulla nähdään. Lomalla vielä ja huomenna reissuun eli ihan hyvin menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101189
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1171014- 127917
- 95775
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten287722Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait75649Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54606Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64582Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48569- 75504
