Miten menee?
Onks kiva kun tulin takas?
Heippa Mies.
22
889
Vastaukset
- Hyvinmeneetänä
Naapurin kissaa kyllä rakastan käy kylässä syömässä :)
Ja sit häipyy taas omilleen teilleen. ;) - kivastihantässä
Mitä toi kuva esittää, en ole ikinä ennen nähnyt?
- kivastihantässä
EiMies kirjoitti:
Se on tuommoinen haljennut puu😀.
Mietin ensin perhosta, mutta jotenkin näyttää joltain hahmolta iso hattu päässä. Luonnossa on kummallisia asioita.
- luonnonmuvaama
Kuin kuva jostain hyvin hyvin syvällisestä.
Kuin unta nähden -mies. - ääliömäinen
aloitus, kerjää huomioo.
- voevoesentäs
ja selkäki niiiiin kippee :))
- Niinettätaas
voi koittaa sitä teemiestä naruttaa kuten ennenkin. taas vaihteeks. heh.
- herätyys
Eiköhän tuo vedätä ihan itse itseään
- Siisettänääsnoinniinku
Herätkää tollot olen täällä taas ilonanne ja riesananne, palvokaa minua . Prkl.
- Taijotain
Täällä jo odottelin sua, kysmys kuuluu vaan odotitko mun olevan täällä?
- notottakai
mitäs muuten
- tietäisitpä
merkityksen
- Taijotain
Mikähän on?
- näköhermojahivelee
Nautin joka hetkestä kun olet näköpiirissäni.
- Kysynpähänvaan
Missäs sinä sitten olet ollut aloittaja?
Sinähän tunnut olevan tällä palstalla koko ajan Timo-mummu.
Ilmeisesti heinäkuussa on hyvä kirjoitella toiselta henkilöltä varastetulla nimimerkillä, kun putkistojakaan ei ilmeisesti saneerata juuri nyt missään.
Vaikka ehdithän sinä Timo-mummu näitä LYHYITÄ ja PERSOONATTOMIA viestejäsi suoltamaan palstalle töiden lomassakin. Eihän tuollaisten tynkäviestien tehtailu ja trollailu montaa minuuttia aikaa vie, edes harmaapäiseltä viisikymppiseltä,
Olisit nyt ollut vähän omaperäisempi ja idearikkaampi
etkä ottanut minun vanhaa nimimerkkiäni käyttöösi.
Oletko joku KIUSAAJA, koskapa olet ottanut vanhan nimimerkkini käyttöösi?
Olisit keksinyt oman.
Timo-mummuhan se siellä miehille kirjoittelee. On ilmeisesti 49-vuoden kypsässä iässä löytänyt todellisen seksuaali-identiteettinsä, ja keskittyy nyt palstalle tehtailemissaan aloituksissa jonkun miehen kutsumiseen luokseen!
Olisit nyt ollut vähän omaperäisempi ja idearikkaampi
etkä ottanut minun vanhaa nimimerkkiäni käyttöösi.
Oletko joku KIUSAAJA, koskapa olet ottanut vanhan nimimerkkini käyttöösi?
Olisit keksinyt oman.Enkä esiinny tällä palstalla millään muulla rekisteröidyllä nimimerkillä
kuin oheisella.- Harhaiselle
Mistä tuo sekopää karkasi tänne taas?
- Mies_etelästä_vantaalta
Tervetuloa ja jutellaan joku kerta kun kadulla nähdään. Lomalla vielä ja huomenna reissuun eli ihan hyvin menee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 934740
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?854099Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1674077Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1162668Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1362623- 442187
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282077Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261860- 881729
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91727