Heippa Mies.

Miten menee?
Onks kiva kun tulin takas?

22

925

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hyvinmeneetänä

      Naapurin kissaa kyllä rakastan käy kylässä syömässä :)
      Ja sit häipyy taas omilleen teilleen. ;)

    • kivastihantässä

      Mitä toi kuva esittää, en ole ikinä ennen nähnyt?

      • Se on tuommoinen haljennut puu😀.


      • kivastihantässä
        EiMies kirjoitti:

        Se on tuommoinen haljennut puu😀.

        Mietin ensin perhosta, mutta jotenkin näyttää joltain hahmolta iso hattu päässä. Luonnossa on kummallisia asioita.


    • luonnonmuvaama

      Kuin kuva jostain hyvin hyvin syvällisestä.

      Kuin unta nähden -mies.

    • ääliömäinen

      aloitus, kerjää huomioo.

    • voevoesentäs

      ja selkäki niiiiin kippee :))

    • Niinettätaas

      voi koittaa sitä teemiestä naruttaa kuten ennenkin. taas vaihteeks. heh.

      • herätyys

        Eiköhän tuo vedätä ihan itse itseään


    • Siisettänääsnoinniinku

      Herätkää tollot olen täällä taas ilonanne ja riesananne, palvokaa minua . Prkl.

    • Taijotain

      Täällä jo odottelin sua, kysmys kuuluu vaan odotitko mun olevan täällä?

    • notottakai

      mitäs muuten

      • tietäisitpä

        merkityksen


      • Taijotain

        Mikähän on?


    • näköhermojahivelee

      Nautin joka hetkestä kun olet näköpiirissäni.

    • Kysynpähänvaan

      Missäs sinä sitten olet ollut aloittaja?

      • Olen viettänyt IRL-elämää.
        Nyt taas tapan aikaani täällä.


      • Sinähän tunnut olevan tällä palstalla koko ajan Timo-mummu.
        Ilmeisesti heinäkuussa on hyvä kirjoitella toiselta henkilöltä varastetulla nimimerkillä, kun putkistojakaan ei ilmeisesti saneerata juuri nyt missään.

        Vaikka ehdithän sinä Timo-mummu näitä LYHYITÄ ja PERSOONATTOMIA viestejäsi suoltamaan palstalle töiden lomassakin. Eihän tuollaisten tynkäviestien tehtailu ja trollailu montaa minuuttia aikaa vie, edes harmaapäiseltä viisikymppiseltä,

        Olisit nyt ollut vähän omaperäisempi ja idearikkaampi
        etkä ottanut minun vanhaa nimimerkkiäni käyttöösi.

        Oletko joku KIUSAAJA, koskapa olet ottanut vanhan nimimerkkini käyttöösi?
        Olisit keksinyt oman.


    • Timo-mummuhan se siellä miehille kirjoittelee. On ilmeisesti 49-vuoden kypsässä iässä löytänyt todellisen seksuaali-identiteettinsä, ja keskittyy nyt palstalle tehtailemissaan aloituksissa jonkun miehen kutsumiseen luokseen!

      Olisit nyt ollut vähän omaperäisempi ja idearikkaampi
      etkä ottanut minun vanhaa nimimerkkiäni käyttöösi.

      Oletko joku KIUSAAJA, koskapa olet ottanut vanhan nimimerkkini käyttöösi?
      Olisit keksinyt oman.

    • Enkä esiinny tällä palstalla millään muulla rekisteröidyllä nimimerkillä
      kuin oheisella.

      • Harhaiselle

        Mistä tuo sekopää karkasi tänne taas?


    • Mies_etelästä_vantaalta

      Tervetuloa ja jutellaan joku kerta kun kadulla nähdään. Lomalla vielä ja huomenna reissuun eli ihan hyvin menee.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1519
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1146
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      49
      982
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      184
      852
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      769
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      720
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      615
    8. 56
      602
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      117
      595
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      74
      546
    Aihe