Liikekeskuksen ja liikenneympyrän välissä sijaitseva jäätelökioski ihmetyttää. Se oli paikallaan jo viime kesänä, mutta kertaakaan en ole nähnyt sen olevan auki. Aukioloajoista ei ole tietoa missään.
Onko kyseinen koppi edes mikään jäätelökioski?
Jäätelökioskin aukioloajat?
9
3032
Vastaukset
- 2675g
Taitaa olla auki säiden mukaan? Sateella tai kylmällä säällä harva tahtoo ostaa jäätelöä.
Kävin viimekesänä kerran. - Kuju66
Oli ainakin eilen auki, vaikka vettäkin tuli :)
- Jäätelöt_kaupasta
No kertaakaan en ole tänä suvena osunu paikalle niin että kioski ois auki ollut. Kannattaa vissiin semmonen koppi siihen rahdata kesäks seisomaan?
Sunnuntaina alkuehtoostikin oli ihan hyvä ilma ja ihmisiäkin liikkeellä, joku ois voinu tötterön ostaa, minäkin mielelläni. Juu ymmärrän kyllä ettei kannata myyjää pitää jos saa kaupaks pari tötteröö, mut miks sit tuoda koko kioskia? - moukkuska
Taitaa harrastaa syväluotausta punkkutetraan.
Yllättikö..?
Minua ei. - Siirtäkää
Jäätelökioski on huonossa paikassa. Paremmin kävis kauppa kun se olis torilla tai ässän edessä.
- kallenkaupan
etteisessä kauppa kävis vielä paremmin.
Tai lihatiskin edessä.
Sais moukkuska oikeen kotkottaa. - Avaa_hakas
No ei se kauppa käy vaik koppi ois missä jos luukut on kii.
- Anonyymi
Morjensta kaikille Harjavaltalaiset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
R.I.P Marko lämsä
Luin just netistä suru uutisen että tangokuningas Marko Lämsä On menehtynyt viikonloppuna Tampereella. Niin nuorikin vi624332Vappu terveiset kaivatullesi
otetaan vappu terveisiä vastaan tähän ketjuun kaivatullesi !!! 🍾🥂🎉🌻🔥🧡🧡1551823Tangokuningas Marko Lämsä, 47, on kuollut
Taas yksi melko nuori artisti lopetti lauleskelut lopullisesti. https://www.is.fi/viihde/art-2000011200979.html141533Puskaradio huutaa
Nuori tyttö oli laittanut päivityksen että pitämällä joku itsensäpaljastaja. Kuka tämä on? Varoittakaa lapsia !381297Miksi aina vain seksiä?
Kertokaas nyt mulle, että onko tämä joku normojen ihan oma juttu, että seksiä pitää pohtia joka välissä, siitä pitää jau1681073- 58919
- 79915
Martinalta vakava ulostulo
Seiska: Martinalta vakava ulostulo. Olipa raflaava otsikko mustalla pohjalla.168843Hei rakas A,
olinko silloin julma sinua kohtaan? Jos, niin anna anteeksi, yritin vain toimia oikein. Olen pahoillani, edelleenkin, en54821- 39791