joo elikkäks oisin hommaamas ekaa kevarii ja sillee välii oo et onks 4t vai 2 t et mielummi 4 ku kuluttais vähemmä ja oon aatellu husse smr tai yamaha mt ja ei mitää paskoi kevareit ja ei mitää sotaa noist 4 ja 2 tahti jutuist, kiitti
mikä ois luotettava kevari
tällänetyyppi
3
530
Vastaukset
- Dalttoni125
TT Yamaha DT, luotettava Japsi, 2T joten tehoa löytyy hitusen enemmän ja Ei vie Bensoi niinku Husse ja Mäntiä niinku Kotari
- betatonsejuttu
4t beta on luotettava!
- Dalttoni125
Niin no vähä päivitystä viime ajasta Et 4T puolelta löytyy Tosiaan noi Minarelli WR koneilla olevat eli Betat Weerat ja SMR husset sun muut fanticit. Myös Löytyy cebaria ja Varaderoa sun muut. 2T puolelt Tosin ehkä parhaimmat On Aprilia ja Japsit. Husse tosin hitusen tehokkaampi mut kaveri ainaki osti pommi husse ja kerkes ajaa alle 100km ja osissa. Kisapiikit taas vitusti huoltoo ja Bensaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt505187Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.712964Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma
Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?2891480Odotan sitä hetkeä
kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh721153Olen melko vakuuttunut
etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok781126Jenkkilahkojen kastekaava
Jenkkilahkojen yhteinen kastekaava on kirjoitettuna Mormonin Kirjaan, Moroni, luku-8 Pienten lapsien vanhempia uhataan1391114Pasi Turunen: Ensimmäisenä Helluntaina ei kastettu sylivauvoja!
Tänään 31.5.2026 Pasi Turunen noin vastasi soittajan kysymykseen! Raamattu EI KERRO ketä kastettiin1611085- 1291072
- 1711044
- 49924