avaako uuden liikkeen kokemäelle?
motonet kokemäki.
6
668
Vastaukset
- VarmaTieto
Jep, siihen Bilteman ja Ikean väliin
- hyvinnytpyyhkii
On varma juttu, juuri tuohon paikkaan tulee. Sukari on kait neuvotellut että Kokemäki saa oman Ideaparkin Kyttäläntien varteen.
- motonet-
Ei Kokemäelle mitään Motonettia ole tulossa.
Lähin Motonet Porissa - Hyvätuuri
Juu kyllä niin totta on ettei edes uskoisi.Myös Veljekset Keskinen avaa uuden hehtaari liikerakennuksen ristelle. Ensiviikolla viljasiilot saavat siirtyä menneisyyteen koska viljasato jää tänävuonna minimaalisen pieneksi. Ne räjäytetään maantasalle ja paikalle aloittaa Rakennus J.Tamminen pykäämään uutta liiketilaa Vesan piirustuksien pohjalta ,kuukauden päästä pitäisi olla avajaiset ja iso hevosenkenkämainos tulee postin /helluntaiseurakunnan kohdalle.Siis tervetuloa Risten kyläkauppaan,Velj.Keskinen
- samppakoo
sammaa olen kuullut! Itte herra isoherra JRJ Tamminen osaamisensa(???) kanssa (!!!) tekee työt. Eli suomeks itte pussihousu ei tee mittään ja koulupoijjaat tekkee kaiken JRJ Tamminen ajelless pitkin kyliä koko ajan näyttäen muka kiireiseltä!! Turkan opissa ollu ilmeisest et töiden Näytteleminen sujuupi muttei työt itte!!!
- kytttä
Kyttälään perustetaa myös uusi poliisikoulu.paikalliset opastavat kuinka kytätään ja koulu toiminta tavoista vastaa kylän kylä yhdistys.rakennus työt aloitetaan jo tänä syksynä.onnittelut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022246- 1041674
- 821347
- 1281343
- 1171246
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘641118Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631091- 511037
- 36962
- 33834