Kuukausimaksu, mutta ilmoittaa että kertamaksu?

ilmainenkoo

Ostin Elisan liittymän ja kaupan päälle sain Elisa Viihde –sovelluksen ja Aitio ja HBO –ohjelmakirjaston 1kk ILMAISEKSI. Sain samalla pin-koodin ''jota voi käyttää mm. elokuvien vuokraamiseen ja ohjelmakirjastojen tilaamiseen''.

Nyt menin Elisa Viihteen sivuilla ja vuokrasin sieltä elokuvan. Elokuvan vuokraushintana näkyi kuitenkin n. 5 euroa, mutta laitoin siihen saamani pin-koodin ja pääsin katsomaan elokuvaa.

Eli ei kai tuosta vuokraamisesta tule mitään ylimääräistä 5 euron maksua vaan se kuuluu kuukausihintaan?

5

1538

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ilmainenkoo

      Vai onko niin että elokuvan vuokraamisesta täytyy maksaa huolimatta siitä, onko maksanut jo elisa viihde -sovelluksesta?

    • ilmainenkoo

      Lisäksi en ole saanut minkäänlaisia käyttöehtoja tai sopimusta allekirjoitettavaksi, vain kerrottiin että saan Elisa Viihde –sovelluksen ja Aitio ja HBO –ohjelmakirjaston 1 kk ilmaiseksi käyttöön, ja että pin-koodilla voin vuokrata elokuvia ja tilata ohjelmakirjastoja.

      Nyt kun tutkin asiaa niin ilmeisesti vuokraaminen maksaa, tuleeko elokuvan vuokra 5 euroa seuraavaan puhelinlaskuun?

      • Tottakai se vuokraaminen maksaa, kun ei tarjouksessa ollut ilmaiseksi.

        Sähköpostiisi pitäisi tuleman liittymäsopimus ja sopimusehdot, jotka automaattisesti hyväksyt jatkamalla kokeiluajan jälkeen Elisa Viihteen käyttöä sitä irtisanomatta.

        Leffavuokra lisätään seuraavaan liittymälaskuun. Se PIN-koodi on sitä varten, etteivät ulkopuoliset vuokrailisi leffoja vaikka olisivatkin sinun koneellasi.


    • JarnoTrulli

      Mielestäni epäselvä hinnoittelun osalta tuo vuokraamo. Itse en tajunnut vuokraamon käytön maksavan. Tilasin ns. ilmaisen kuukauden. Sain sähköpostiini pin-koodin kahteen eri kertaan. Kummassakaan ei näkynyt selkeää yhteyttä pin-koodin ja maksulliseen palvelun välillä. Luulin katsovani ilmaiseksi vuokraamosta vuokraamiani elokuvia tuon pin-koodin kautta.........

      • Sanaan "vuokraus" sisältyy tieto, että se maksaa. Ilmaista vuorausta ei voi olla olemassa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe