HELIKOPTERIPALVELUT

lentämällä-liikkuminen

Löytyykö suosituksia Pattiksen alueelta hyväksi koetusta helikopteripalvelusta, englanninkielinen tai saksankielinen palvelu ?

15

218

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • laajatpalvelut

Jompparilla AirParkissa on monenlaista heli-palvelua.

Mitä VIPimpää ottaa, sen kalliimpaa. Saksanosaajista en tiedä, mutta ainakin oma lentäjä puhuu amerikanenglantia.

• MaijaVexVex

Nyt Maijalla on OMALENTÄJÄ, voisiko elämä parempaa olla.

• Numba60ii

Edellinen avaus siirtyi bittitaivaaseen, ja hyvä niin... ylläpitokin tietää jo mistä osoitteesta tulee avaus ja ensimmäinen viesti, pois vaan... on nämä resuperseitä, mulle nauretaan että mulla olisi oma kokki, tällä sekopäällä on oma lentäjä, jessus mikä mielikuvitus... On tämä maija, reppana.

• KokillinenThai
        Numba60ii kirjoitti:

Edellinen avaus siirtyi bittitaivaaseen, ja hyvä niin... ylläpitokin tietää jo mistä osoitteesta tulee avaus ja ensimmäinen viesti, pois vaan... on nämä resuperseitä, mulle nauretaan että mulla olisi oma kokki, tällä sekopäällä on oma lentäjä, jessus mikä mielikuvitus... On tämä maija, reppana.

Mulla on oma kokki.
        Enstex se oli lapseton poliisi, sitte se alkas kokiks (baarityttö Hootersissa) ja kun se oppi sielä täydellisen enkun, se tuli meidän porukan ravintolaan kokiks helikopterilla fläpfläpfläp, mutta ei ollut itse puikoissa koska sillä omalentäjä.
        Nykyisin se cruisaa kodin ja duunin välii vihreellä kärpäsen näkösellä Kawalla, silloin kun ei ole Tuusulan moottoriradalla polvi maassa hyrrävoimaa hyödyksi käyttäen peppuansa penkillä vemputtaen ja jalkatappeja potkien.

• TurhaSoittaaSuuta
        Numba60ii kirjoitti:

Ehkä Numba sinun heikko kirjoitustaitosi on syynä siihen kun saadaan väärä kuva kirjoituksistasi. Kokki hakee aamulla lihat markkinoilta kirjoitit ,tosin väitit että sanoit, tänne kun ei sanota mitään vaan kirjoitetaan. Kyllä siitä saa kuvan että on sinun kokkisi. Opettele Englanninkielen ja Thain lisäksi myös suomenkieli.

• PerheMatkaaja
        TurhaSoittaaSuuta kirjoitti:

Ehkä Numba sinun heikko kirjoitustaitosi on syynä siihen kun saadaan väärä kuva kirjoituksistasi. Kokki hakee aamulla lihat markkinoilta kirjoitit ,tosin väitit että sanoit, tänne kun ei sanota mitään vaan kirjoitetaan. Kyllä siitä saa kuvan että on sinun kokkisi. Opettele Englanninkielen ja Thain lisäksi myös suomenkieli.

Väittihän Numba lehdessä lukeneensa Thaimaassa olevan esto tietokoneisiin ettei pääse rahapelejä netissä pelaamaan, postasi oikein kirjoituksenkin aiheesta. Vaikka artikkelissa luki selvällä englanninkielellä että se on vasta suunniteluasteella. Niin hyvä kielitaito Numballa on, ei ymmärrä lukemaansa. Muitakin esimerkkejä on runsaasti.

• Numba60ii

Resuperse meillä on yksi olennainen ero, asun täällä voi kokeilla, lähes kaikki isot rahapelipaikat on plokattu ulos, joskin ne voi suh helposti kiertää, mutta se on laitonta...

vuonna 2004 tänne tehtiin laajamittainen internet päivitys joka tehtiin yhdessä ciscon kanssa, kaikki liikenne mitä menee täältä ulos tai sisään voidaan monitoroida, hyvin helposti...

Vuoden 2015 alussa sensuuria hieman lievennettiin, mutta bbc:n osa palveluista on edellenkin blokattu ulos

jopa sipuli voidaan kuoria, joskin se on hidasta ja vaikeaa, jos ymmärrät mitä se tarkoittaa, tuo uutinen nimenomaan kertoo tämän, samoin kuin sen että parhaillaan rakennetaan estoa joka vaikeuttaa plokkauksen purkua, ja estää sipulien käytön kokonaan, saa nähdä miten se toteutetaan, se ei ole aivan helppoa eikä siinä oikeastaan kukaan ole koskaan vielä onnistunut, vaikka nsa on sitä tosissaan yrittänyt, joten älä reppana jauha paskaa tämä oli duunissa minun työtäni, muiden ohessa.

• Facta_Fatal
        Numba60ii kirjoitti:

Resuperse meillä on yksi olennainen ero, asun täällä voi kokeilla, lähes kaikki isot rahapelipaikat on plokattu ulos, joskin ne voi suh helposti kiertää, mutta se on laitonta...

vuonna 2004 tänne tehtiin laajamittainen internet päivitys joka tehtiin yhdessä ciscon kanssa, kaikki liikenne mitä menee täältä ulos tai sisään voidaan monitoroida, hyvin helposti...

Vuoden 2015 alussa sensuuria hieman lievennettiin, mutta bbc:n osa palveluista on edellenkin blokattu ulos

jopa sipuli voidaan kuoria, joskin se on hidasta ja vaikeaa, jos ymmärrät mitä se tarkoittaa, tuo uutinen nimenomaan kertoo tämän, samoin kuin sen että parhaillaan rakennetaan estoa joka vaikeuttaa plokkauksen purkua, ja estää sipulien käytön kokonaan, saa nähdä miten se toteutetaan, se ei ole aivan helppoa eikä siinä oikeastaan kukaan ole koskaan vielä onnistunut, vaikka nsa on sitä tosissaan yrittänyt, joten älä reppana jauha paskaa tämä oli duunissa minun työtäni, muiden ohessa.

Puhut aivan eri asioista sekopää ja sinun sipuli on kuorittu jo aikoja sitten. Leikit niin amerikkaa "factoinesi" ja sitten puhut "plokkaamisesta" kuin Joensuun Heikki nakkarilla.

Sä puhut paskaa ja sä olet paska. Ne on kaksi asiaa jotka ei muutu miksikään ja mä laitan sut heti huoneenlämpöiseksi kun tiedän kuka oikeasti olet. Se on ihan sama oletko mummo Vaasasta vai Eläkeukko Hua Hinista.

• MaijaVexVex
        Facta_Fatal kirjoitti:

Puhut aivan eri asioista sekopää ja sinun sipuli on kuorittu jo aikoja sitten. Leikit niin amerikkaa "factoinesi" ja sitten puhut "plokkaamisesta" kuin Joensuun Heikki nakkarilla.

Sä puhut paskaa ja sä olet paska. Ne on kaksi asiaa jotka ei muutu miksikään ja mä laitan sut heti huoneenlämpöiseksi kun tiedän kuka oikeasti olet. Se on ihan sama oletko mummo Vaasasta vai Eläkeukko Hua Hinista.

No nyt Maijalla pukkas taas apinakainalofiilis "huoneen lämpöiseksi".

Mukavaa tää Maijatus kun alkaa tulosta pukkaan, jatka Maija jatka.

• Numba60II
        Facta_Fatal kirjoitti:

No voi taasko osui ja upposi resuperse... säälittää...

• EurocopterFan

Tuohan on kiinni myös kopterin tasosta. AirParkissa edullisimmat yhtiöt käyttävät Eurocoptereita.

Massiivisempaa kalustoa löytyy kanssa.

• Numba60ii

maija tarvii ryssien kaksiroottorisen kuljetuskopterin jossa on paikka hd:lle ja suurelle mutta tyhmälle ekolle, tiedän tuossa on kirjoitusvirhe se pitäisi olla ego mutta maijan tapuksessa kirjoitus on ihan oikein.

• FläpFläpFläp
        Numba60ii kirjoitti:

maija tarvii ryssien kaksiroottorisen kuljetuskopterin jossa on paikka hd:lle ja suurelle mutta tyhmälle ekolle, tiedän tuossa on kirjoitusvirhe se pitäisi olla ego mutta maijan tapuksessa kirjoitus on ihan oikein.

Paljonko palleja tarttee, että koko lahko ja miljonäärituttavat mahtuu?

Lentääkö ne sit snorklaan jonnekin, missä vedestä ei tuu näppylöitä?

• Äkäinenkysymys

Kesä tuli tuleeko Lerpsulta

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      63
      4906
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      73
      3992
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      255
      3604
    4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      118
      3148
    5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      48
      2954
    6. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2618
    7. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      273
      2298
    8. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2246
    9. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      38
      1943
    10. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      108