Miksi pidät tuota mykkäkoulua..............
<3
Vastaukset 26
- Eiammuei
Lehmä? Mykkäkoulua? Eikö ole ollenkaan ammunut? Koko päivänä, viikkoon, kuukauteen? No johan on harmi.
- lystikki
Röyh märehdin nyt ruohoa..........röyh.........en pysty ammumaan
- LehmiAnne
Ammuuu.... ammuuuuuu!!! 🐄
- röyh
Enpäs ole lehmiAnne, ODOTAN ja märehdin, et joku tulis kattoon mun tissejä pottukellariin. Annella ei oo kellarii.
- tiedetään.tiedetään
Eräs yksinäinen runkkari näitä häpäisyjä kellarissaan kirjoittelee. Ja katkeruuden kohteitahan piisaa. Alemmuuskompleksi saattaa saada vaikka mitä aikaan.
- Anonyymi
Tiedetään tiedetään, sysipaska ihminen
- Anonyymi
Enkä mä olekaan enää seepra? :(
- Anonyymi
Pitää välillä märehtiä ja sulatella rauhassa asioita.
- Anonyymi
Höh,eihän sil oo ees asetta ,millä ampua
- Anonyymi
Miksi nimität toista lehmäksi?! Ja mitä hauskaa nimittelyssä mielestäsi on?
- Anonyymi
Aloittaja on tyhmä kuin pässiä
- Anonyymi
Hyh! Tuolleen ei nimitellä naisia. Ei ihme, etyä mykkäkoulu on meneillään!
Noh noh risto.
- Anonyymi
Milloin viimeksi olet hänen kanssaan jutellut?
- Anonyymi
Varmaan sun pitää opetellalehmän kommunikointitapa ensin ennen kuis tajuut sitä.
- Anonyymi
Taitaa kuule osata jo...
- Anonyymi
Mahtaa Maiju tykätä
- Anonyymi
Näin in
- Anonyymi
Eikö Maiju puhu sinulle mitään.
- Anonyymi
Eheheheheheeeeh
- Anonyymi
Kylläpäs on paljon poistettuja viestejä. Sen verran törkeitä varmaan.
Ketjusta on poistettu 13 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va691893Nainen, onko sinussa sitä aitoa feminiinisyyttä jäljellä
Vai onko se jäänyt meikkien, korujen, hameiden ym. alle peittoon? Onko naisellisuutesi aitoa vai opetettua? Jos teet nai3661209- 140999
Missäs se Miss Suomussalmi luuraa?
Jokin aika sitten eräs myyjätär tituleerasi itsensä Miss Suomussalmeksi. Asiakas oli kuulemma Tokmannin kassalla todennu19927- 84674
Päälle hautaus?
Hautauksissa puhutaan päällehautauksista jos vaikka mies on kuollut ensin ja vaimo 20 vuotta myöhemmin! Todellisuudessa104651Voisit nainen joskus vastata minulle
Ja antaa jotain itsestäsi. Pientä tunnistetta ja juttua itsestäsi ja meistä. Kannustan.63642- 41638
- 52584
- 57557