Tahtoisimme lyhyen, ytimekkään, suomenkielisen, nimeksi tunnistettavan nimen (ei siis mitään hatusta vedettyä), joka ei kuitenkaan olisi ihan supersuosittu mutta ei myöskään ihan täysin eri tyyliä kuin tulevilla ikätovereilla. Tällä hetkellä ehdottomasti vahvimmilla on Eppu. Tokaksi nimeksi mitä luultavimmin tulee suvusta Antero.
Mielipiteitä? Toteuttaako Eppu noi yllä olevat ehdot? Onko liian "lempinimimäinen"? Toisaalta joku Jussikin oli joskus vain lempinimi, ja nykyään kuitenkin on Jussi-nimisiä ministereitä ja pappeja ja ihan ketä vaan.
Eppu - mielipiteitä?
4
128
Vastaukset
- Anteronkanssa
Eppu on lempinimimäinen. Eppunormaali, eput
Eppu ja Heppu....
Esa Antero
Erno Antero
Erkko Antero
Edvin Antero
Esko Antero
Elmo Antero
Ilkka Antero
Juho Antero
Niilo Antero
Otto Antero
Otso Antero
Pauli Antero
Roope Antero
Tuomas Antero
Toivo Antero
Ukko Antero
Urho Antero
Viljo Antero - Muitakinlöytyy
Panu Antero
Erik Antero
Lauri Antero
Simo Antero
Frans Antero
Eelis Antero
Eeli Antero
Eevert Antero
Evert Antero
Hugo Antero
Leo Antero mä tykkään Eppu-nimestä, lyhyt, reipas ja kaikkien helppo lausua. Tykkään myös esim Leo, Eeli, Topi, Otto, Tom, Joel, Jussi, Miika, Nooa...
- Eppu-Persereppu
Laps parka. En antais tuollasta lässytysnimeä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk863567Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921919Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871743- 1441601
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651468- 1621453
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur961406Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671371Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001314- 861267