Luontaistuotteet auttavat "masennukseen";

Some-kertoo

"Magnesiumin nauttiminen ravintolisänä vähentää nopeasti ja turvallisesti masennus- ja ahdistusoireita, osoittaa uusi amerikkalaisen Vermontin yliopiston kliininen tutkimus. Magnesiumin vaikutus ei riipu iästä, sukupuolesta, masennuksen vaikeusasteesta eikä lääkityksestä. Magnesium toimii siis yhtä hyvin kaikissa potilasryhmissä. Magnesiumin käyttö on halpaa, tehokasta, turvallista ja helppoa ja se sopii myös täydentämään mielialalääkitystä, jonka tarvetta ja sivuvaikutuksia magnesium vähentää, päättelevät psykiatrit.

Tässä tutkimuksessa potilaille annettiin päivittäin neljä 500 mg:n magnesiumkloriditablettia (MgCl2), jotka sisälsivät 248 mg elementaarista magnesiumia päivää kohti. Tämä tutkimus vahvistaa monia aikaisempia tieteellisiä raportteja – mm. espanjalaisten ravitsemus- ja neurotieteilijöiden ja psykiatrien vuonna 2013 julkaisemaa meta-analyysia – sekä kuluttajien käytännön kokemuksia. Iranilainen 30 potilaan kiliininen kaksoissokkotutkimus osoittaa, että magnesiumoksidi on myös tehokasta masennuksen hoidossa (Rajizadeh ym. 2017). Magnesiumista voi olla apua myös skitsofrenian hoidossa, kertoo uusi puolalainen julkaisu...."

6

322

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hallelui

Puola ja Iran (edistykselliset maat?) ja amerikkalaisen lääketehtaan tutkimus, jonka rahoittaa lääkefirma, ja psykiatrit, jotka saa "bonuksia" lääketehtailta, uskokoot sinisilmäiset !

• Artsi7892

Magnesium on erittäin tärkeä ihmisille. Sitä saa mm. pähkinöistä, banaaneista, maitotuotteista, perunasta jne... Ei tarvi luontaistuotteita.

• ihanvitustiauttaa

Entäpä tämä pakurikääpä?

• Joteeed

Täysin totta!

Jättäkää lääkkeet ja lisätkää:
      -Liikuntaa
      -Omega 3 ravintolisää.
      -D-vitamiinia
      -Erilaisiia B-vitamiineja
      -Magnesiumia!

• Luonto-on-

viisain neuvoja ja parantaja kaikenlaisissa vaivoissa...

• 3253545423

Itse olen nyt 2v ollut ilman lääkkeitä mutta syönyt ravintolisiä sen sijaan. Alunperin lääkäri suositteli kokeilemaan d-vitamiinia (20 mikrogramma D3 päivässä) ja Beroccaa (eri vitamiineja/mineraaleja, erityisesti B-luokasta) masennuslääkkeen rinnalla, ei määrännyt vaan ehdotti että voi kokeilla.

Näiden lisäksi olen syönyt magnesiumia (ensisijaisesti lihaksia varten liikuntaharrastuksessa), sinkkiä (huonon ihon takia) ja omegaa (pitäisi olla aivolle hyväksi ja kalaa tulee harvoin syötyä).

Mielestäni masennus on pysynyt hyvin hallussa enkä ole kokenut tarvetta lääkkeille. Masennus diagnosoitiin 9v sitten ja tää 2v on nyt pisin aika mitä olen ollut ilman lääkkeitä ja syönyt vain ravintolisiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      74
      3397
    2. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      75
      3127
    3. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      68
      3002
    4. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      66
      2671
    5. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      44
      2182
    6. Olen niin yksinäinen...

... puhukaa mulle jotain kivaa 🥺
      Ikävä
      61
      1739
    7. Huomenna heitän järjen

romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,
      Ikävä
      25
      1707
    8. Lähtisitkö nainen

🚐Reissuun matkailuautolla🤔 👋😎❤️
      Ikävä
      35
      1705
    9. Hyvää huomenta

Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.
      Ikävä
      18
      1679
    10. Perjantai-ilta ootko nainen menos

Bilettää löytyyks jäbii? Tai jotain muita
      Ikävä
      60
      1628
    Aihe