Miksi sinua ei kiinnosta.............
<3
Vastaukset 19
- Illan_jatkoa
Juurihan kirjoitin, että olet kiinnostava....
- MitenOletAnnelle
Miten ja milloin olet Risto kertonut Annelle että sinua kiinnostaa? Muualla kuin palstalla.
Kerroppas nyt meille, ehkä se oikea Annekin sitten tunnistaa sinut. - enkäooblondi
Viinan kanssa läträämisessä ei ole minusta mitään huvittavaa.
- totakaaait
No tottakai kiinnostaa, kunnon juoppo aina kiinnostaa. ;-)
- Ihmettelijätär
Oletko sä Risto realotm71? Sille vastaisin. Sua en tunnista.
- Hetiiiiii
No Risto? Vastaa.
- Sketsihahmonumero
Risto on otm, oikealta nimeltä T-mies. Varsinainen satusetä
- Niinmiksi
Miksei otm71 huutele täällä Ennaa? Sulle jopa vastattaisiin.
- ei_jaksa_leikkiä
Kerro mikä Annen nimi on oikeasti, niin katsotaan sitten..
- auttavakäsi
Se on Enna. Vähän harvinaisempi ja siksi heti tunnistettava...
- Annaeianna
Siis Anna anna 😃😄
- miksi-juurinoin
auttavakäsi kirjoitti:
Se on Enna. Vähän harvinaisempi ja siksi heti tunnistettava...
Et ole Risto, mistä päättelet että Anne olisi Enna ja jos olisi miksi sen haluaisi paljastaa jos idea pitää salassa. Ootko itse Enna ja toivot että sinuu kaivattaisiin täällä päivittäin, etkä välitä kuka ja mitä kirjotetaan kun vaan haluut olla se kaivattu?
Kiinnostaa nämä palstan ns järkeilyt. - olethullu
miksi-juurinoin kirjoitti:
Et ole Risto, mistä päättelet että Anne olisi Enna ja jos olisi miksi sen haluaisi paljastaa jos idea pitää salassa. Ootko itse Enna ja toivot että sinuu kaivattaisiin täällä päivittäin, etkä välitä kuka ja mitä kirjotetaan kun vaan haluut olla se kaivattu?
Kiinnostaa nämä palstan ns järkeilyt.Siinä manipuloijia taas vauhdissa. Tai sitten saatanan tyhmä.
Kukaan ei halua, että sen nimeä täällä huudetaan. On se sitten Risto, Anne, Elina tai enna.
Taidat olla itse se pakkomielle huutelija. - kukasehullutässämukaon
olethullu kirjoitti:
Siinä manipuloijia taas vauhdissa. Tai sitten saatanan tyhmä.
Kukaan ei halua, että sen nimeä täällä huudetaan. On se sitten Risto, Anne, Elina tai enna.
Taidat olla itse se pakkomielle huutelija.Nii, kuulostaa manipuloijalta se et kertoo et on kyse just Ennasta.
Tosta kysymyksestä et millään saa manipulointia.
Risto on manipuloija ja sä olet myös vastauksesi perusteella.
Hyökkäys paras puolustus, niinkö, ja toisen syyttely siitä mitä ite oot tehny. - nimikarnevaslit
kukasehullutässämukaon kirjoitti:
Nii, kuulostaa manipuloijalta se et kertoo et on kyse just Ennasta.
Tosta kysymyksestä et millään saa manipulointia.
Risto on manipuloija ja sä olet myös vastauksesi perusteella.
Hyökkäys paras puolustus, niinkö, ja toisen syyttely siitä mitä ite oot tehny.jollet manipuloi (mitä suuresti epäilen), niin ehkä sun tosiaan ei kannata ainakaan itse järkeillä.
- merirosvoluolasta
nimikarnevaslit kirjoitti:
jollet manipuloi (mitä suuresti epäilen), niin ehkä sun tosiaan ei kannata ainakaan itse järkeillä.
Mene esikouluun, koska et edes ymmärrä mitä luet, tai sitten vääristelet tarkotuksella.
- javäärämulle
Koska olet niin pipi
- kiinnostaapaljonki
Häntä ei kiinnosta mutta työnjohtoa saattaa
- Kookoo1
Anne oli pihapuhe, josta kuulija säntäsivät ikäväpalstalle odottelemaan kuka vapaaseen kämppään muuttaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1341642
Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta2051051Johanna Tukiainen oli seonut ja hyökännyt ystävänsä kimppuun.
Ollut suora lähetys ja repinyt hiuksista ystäväänsä.163731Olen Aito Narsisti
Kysykää mitä haluatte liittyen tähän aiheeseen. Joitain kokemuksiani asiaan liittyen voin harkintani mukaan jakaa.251578- 31520
- 187509
Outo liikkuja
Tämä tyyppi josta kirjoitettiin Ähtärin Ilmoitustaululla. Joka yritti varastaa auton meijeritieltä. Hän liikkui koulut11484- 186472
- 41446
Iso käsi pormestarille hyvin hoidetusta työstä
Puolangan kunta on siistinyt Paljakan rinteitä kesän aikana – yksi keskeneräinen lakiasia hidastaa vielä rinnekeskuksen18423