Rahan kulutus

asdfh3378

Miten jengiltä kuluu rahaa? Itse olen näin kesän edetessä panostanut paljon liikuntaan. Tänään boulderoimassa, eilen kiipeilyradalla, ahkerasti myös uimassa ennen kuin ne heinäkuussa sulkeutuivat.

Perheen kanssa kun käy, näihin uppoaa huomattavia rahasummia. Muutama päivä sitten käyty leffassa 50 € meni sen sileän tien jo pelkästään yhden illan aikana.

Sitten itelle kunnon lenkkikengät, satalappusia laitettiin urheilukaupan tiskiin. Ajattelin ostaa myös hiukan erätarvikkeita.

Ok, myönnän että homoviiniä on mennyt kerran tällä viikolla ja toisen kerran menee viikonloppuna. Mutta kympillä selviää, jos "sivukulut" eivät kerry.

Nuo ovat tosin vain hyttysen ininää. Kohta alkaa viikon mittainen Suomen kiertua, tulee ravintoloita, museoita ja ennen kokemattomia tutkimusmatkoja. Alkoholivapaa, koska perhe.

Etelän reissulle tämän jälkeen välimeren auvoisaan syleilyyn, all inclusive. Ei kovin alkoholivapaa, mutta otetaan vasta lasten nukkumaanmenon jälkeen ja tolkku täytyy säilyä. Siinä sitten kelpaa raitistella ensi kesään. Päätarkoitus opettaa lapsillekin kreikan kielen ja sivistyksen alkeet. Minun lapsilleni pitää jäädä lapsuudesta muita muistoja kuin köyhyyttä ja neuvostotyylinen betoniviidakko. Siksi tähän kannattaa panostaa, koulukin menee sitten paremmin kuin Maikkulan katujengin jonneilla. Sivistys on todellista rikkautta!

Miten teidän kulurakenne näin kesällä? Vähän harmittaa kun jää rahaa niin niukasti säästöön tän jälkeen mut... ei se ole tarkoitettu raameihin pistettäväksi, lopulta. Velaksi on typerää elää, mutta niin myös säästää kohtuuttomasti.

29

480

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aseman_vaksit

      Syksyn vietät laitoshoidossa joko kreikassa tai Kupittaalla ....lisäksi kärsit harhoista , sillä
      olet naimaton sontaseppo, jolla syliseuraa vain aseman spurguista.

    • meister_der_dunkelheit

      Kreikkalainen sivistys tarkoittaa punaviinillä kännäilyä, homoilua ja siitä filosofointia.

    • asdfh3367

      Dunkelheit, selkeästi kuuntelet kulttibändi Burzumia. Ja kyllä, olet oikeassa. Homoilu ja homoviinin juonti on oleellinen osa kreikkalaista filosofiaa.

      • r32r32

        Koska olet kreikkalainen filosofi niin sinäkin homoilet ja juot homoviinejä päivästä toiseen.


    • Minä ostin eilen juovuksissa moottorisahan. Voi saatana eikö nämä pöljäilyt lopu ikinä...

      • Hieno.hankinta

        Moottorisaha antaa katu-uskottavuutta sisäänpääsylle rafloihin. Kun saha laulaa, niin poke perääntyy.


      • Ihan oikeasti,,,? :)


      • asdf3369

        Moottorisaha, tuo oli paha :D


      • EX-TISSU112 kirjoitti:

        Ihan oikeasti,,,? :)

        Juu näin siinä kävi. Täytyy varmaan tässä lähi-aikoina ruveta tutkimaan mitä sitä on tullut ostettua


      • Siinä kävi jotenkin niin että olin juopotellut pitkin päivää ja ehkä aurinkokin sulattanut päänuppia tai jotain. Kuitenkin..olin sitten porisemassa jonkun maalta ouluun muuttaneen ukon kans ja tuli puheeksi että sillä on moottorisaha. Määhän innostuin siitä sahasta kaljoissaan heti että JOO SE MUN ON KYLLÄ PAKKO SAADA! Ja tehtiin kaupat heti. Aamulla heräsin rapulassa 6 maissa ja ihmettelin miks lattialla on moottorisaha josta tuli mieleen että niin joo määhän taisin eilen semmoisen ostaa


      • sauna_timppa kirjoitti:

        Siinä kävi jotenkin niin että olin juopotellut pitkin päivää ja ehkä aurinkokin sulattanut päänuppia tai jotain. Kuitenkin..olin sitten porisemassa jonkun maalta ouluun muuttaneen ukon kans ja tuli puheeksi että sillä on moottorisaha. Määhän innostuin siitä sahasta kaljoissaan heti että JOO SE MUN ON KYLLÄ PAKKO SAADA! Ja tehtiin kaupat heti. Aamulla heräsin rapulassa 6 maissa ja ihmettelin miks lattialla on moottorisaha josta tuli mieleen että niin joo määhän taisin eilen semmoisen ostaa

        Sinun kanssa olisi varmaan tosi mielenkiintoista vetää kännit mutta ilman sitä sahaa,,, kylmiskin voisi olla mukana mitähän siitä mahtaa tulla jos vedetään kännit samassa kämpässä hälytystilassa on koko saatanan Suomi sen jälkeen,,,


      • Sinnikäshomo
        EX-TISSU112 kirjoitti:

        Sinun kanssa olisi varmaan tosi mielenkiintoista vetää kännit mutta ilman sitä sahaa,,, kylmiskin voisi olla mukana mitähän siitä mahtaa tulla jos vedetään kännit samassa kämpässä hälytystilassa on koko saatanan Suomi sen jälkeen,,,

        Ex-tissu yrittää iskeä sauna_timppaa. Kylmiksen suhteenkaan ei ole nähtävästi luovuttanut.


      • Sinnikäshomo kirjoitti:

        Ex-tissu yrittää iskeä sauna_timppaa. Kylmiksen suhteenkaan ei ole nähtävästi luovuttanut.

        Edelleen olen hetero että sorry nyt kauheesti,,,


      • Homon.tuntomerkit
        EX-TISSU112 kirjoitti:

        Edelleen olen hetero että sorry nyt kauheesti,,,

        Hetero, joka sheivaa säärikarvojaan ja ruiskuttelee botoxia naamaansa :D


      • Homon.tuntomerkit kirjoitti:

        Hetero, joka sheivaa säärikarvojaan ja ruiskuttelee botoxia naamaansa :D

        Juu,,,


      • EX-TISSU112 kirjoitti:

        Sinun kanssa olisi varmaan tosi mielenkiintoista vetää kännit mutta ilman sitä sahaa,,, kylmiskin voisi olla mukana mitähän siitä mahtaa tulla jos vedetään kännit samassa kämpässä hälytystilassa on koko saatanan Suomi sen jälkeen,,,

        Äsken käytiin Kylmiksen kans saunassa ja tuli 4 poliisia ja 2 ensihoitajaa. Että semmoiset löylyt


      • sauna_timppa kirjoitti:

        Äsken käytiin Kylmiksen kans saunassa ja tuli 4 poliisia ja 2 ensihoitajaa. Että semmoiset löylyt

        Oh god what you doing??


      • EX-TISSU112 kirjoitti:

        Oh god what you doing??

        Käytiin siis vaan saunomassa ja kun vilvoteltiin pihalla niin siihen tuli niitä poliiseja eka ja sitten se ambulanssi. En tiedä kellä oli hätä. Yöllä näytti samaan paikkaan menevän taas.

        Kylmiksellä oli virtaa. Vielä klo 05 mies oli joraamassa pitkin olohuonetta. Huh vielä hetki huilata ja lähteä työstään tuota autoa


      • sauna_timppa kirjoitti:

        Käytiin siis vaan saunomassa ja kun vilvoteltiin pihalla niin siihen tuli niitä poliiseja eka ja sitten se ambulanssi. En tiedä kellä oli hätä. Yöllä näytti samaan paikkaan menevän taas.

        Kylmiksellä oli virtaa. Vielä klo 05 mies oli joraamassa pitkin olohuonetta. Huh vielä hetki huilata ja lähteä työstään tuota autoa

        Ettei kuitenkaan teidän takia,,, ettet joskus voisi tulla virittämään minun civikkiä,,, vai voiko sitä virittää hieman pirteämmäksi? Kiihtyvyys ei niinkään nopeus,,, Itse en tiedä autoista hölkkäsen pöläystä,,,


      • Tietysti maksan siitä,,,


      • EX-TISSU112 kirjoitti:

        Tietysti maksan siitä,,,

        Halvinta taitaa olla ostaa esim honda crx


    • Oulun_mies_

      Raha menee osaksi vuokraan.
      Tänään raha meni kaljaan.
      Ostan myös sulhaspiirakoita ja Nobelaneria.
      Rahalle on vaikea keksiä käyttöä mutta joukkorahoitus kiinnostaa.
      Voisin rahoittaa oluen valmistusta ja kuljetusta sekä sotapelien ostamista maailman johtajille.
      Tämän lisäksi voisin rahoittaa halpojen ruumisarkkujen kuten lauta-arkkujen valmistusta sekä kursseja jotka valmistaa ihmistä terminaali- eli lopunajan meininkiin.

    • asdfh3359

      Tänään liikuin ilmaiseksi puistossa. Viikon liikuntakiintiö on niin täynnä että täytyy pari päivää levätä. Jalat ylirasittuneet, samoin kädet, etenkin hauikset. Hei, keskivartaloa vielä voi kehittää tällä viikolla!

      • palle.runqvist

        Mä kuulin luotettavalta taholta et sä olet kehittäny vain sitä kolmatta jalkaa "arvostelemalla" tissun kuvia. Runkuti-runkuti-runq.


    • Ongelmitta

      Solmuntekokurssit alkavat taas kesälomien jälkeen. Kursseille otetaan erityisvalinnan kautta ( jonon ohitse) hakijat, joilla kellertävät valkuaiset ja terveen keltainen iho, myös ruskettuneet kroonikko elämäntapaintiaanit huomioidaan tähän joukkoon.
      Muuten perinteiseiseen tapaan vähäosaiset ja moniongelmaiset ovat etusijalla. Kurssimaksu aina etukäteen, joka koostuu 5 päivän majoitus ja paasto, mikäli ei paastoa lisätään ns.pesulalasku, solmunteko - ja puutyökurssin opetus materiaalit ( 3 m luonnonköysi,öljy, nojapuu, säilytyslaatikko 1x2 m), sisäisen oivaltamisen työpaja: suunnittelupöydältä henkarille - brainwashing-sessiot ja hartaushetken kustannukset,lisäksi matkamuistona ystäville aina yhtä piristävä Oma Savu saunalenkki. "Seppo palasi kurssilta täysin muuttuneena miehenä, vain saunalenkin tuoksusta tunnistin, Vaimo Kupittaalta kertoo"

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      300
      3315
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1798
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1335
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1293
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1193
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1178
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1113
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      994
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      926
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      874
    Aihe