ADHD-piirteet

tietoa-haluava

Hei! Mitä ovat ADHD-piirteet?

5

314

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aaabbbbllldoqqåå

      jatkuva PÄLÄTYS ei kuuntele muita vain itse kokoajan äänessä (huutaa), vähättelee muiden mielipiteitä ja tahtoa niitä "ei totella" eikä niitä oikeastaan olekaan, UTELIAITA, jatkuvasti nokallaan muiden asioissa, sieltä leipäläpästä voi tulla ulos ihan mitä vaan ja kenelle vaan, joillakin voisi olla jotain yksityistä jota ei näytetä tai ei kuulu kaikille, sitä ei tarvi näyttää kun ne kaikki jo käydään itse penkomassa myös kaikki kaapit, laatikot ym. piilossa olevat, KIIRE joka paikkaan aina täytyy päästä ekana, ÄRSYYNTYY helposti tarkkaan mietittävä mitä kysyy tai sanoo tai jos ei oo niin pakollinen tarve, LAPSELLISIA, ovat selkeesti muita samanikäisiä "jäljessä", tässä oli jotain piirteitä mitä moni moni muukin on varmaan lisäkseni huomannut, omassa perheessäni ei ole kenelläkään kyseisiä piirteitä eikä muitakaan "ylimääräisiä", on tutkittu!

    • a2f8p6r9qqqq

      Lisäisin tuohon että myös aistit, haju, maku sekä kuuloaisti ovat erittäin tarkkoja "heillä"...

    • käytöstavat_ja

      käytöstavat ja yllä olevat oireet kulkevat käsi kädessä, jos tuollaisia oireita äkkiä ja heti lekuriin tutkituttamaan korvien väli isompien vahinkojen välttämiseksi ja saamaan oikea diagnoosi ja lääkitys, lapsilleni olen opettanut saman mikä itselle on lapsena opetettu että muita ihmisiä arvostetaan ja kunnioitetaan ikää tai kokoa katsomatta tykkäsi heistä tai ei ja perille on mennyt, myös manipulointi, passauttaminen, jankkaaminen ja käskytys kuuluu niihin piirteisiin, äärettömän järkyttävää ja häpeämätöntä, jopa omat vanhemmat ovat samalla viivalla, jos vanhemmat asuvat eri osoitteissa jostain syystä lähivanhempi tai muut perheenjäsenet saattaa jopa edesauttaa lasta käyttäytymään näin esim etävänhemman luona, eivät ainakaan kiellä,.

    • samaamieltäasiasta

      Kuvottavaa "justiinamaisuutta" kaulimen heiluessa,. vai puuttuiko se vielä, hyvä jos puuttui, voi toiset pysyä kauemmin "terveinä", onneksi on olemassa hoitohenkilökuntaa lääkkeineen.

      • Yhyhyhyy

        Jokainen ihminen on erilainen riippumatta oletko ADHD vai et. Ei se ole ADHD:n vika jos sua ei pysty katteleen vittuuntumatta!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1841
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1759
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      115
      1705
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1551
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1528
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1426
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1415
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1222
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe