Jos jätän maksamatta telia rahoituksen,mutta puhelinmaksut maksan ajallaan,niin sulkeutuuko minun puhelinliittymäkin?
Telia rahoitus ja puhelinliittymä
2
999
Vastaukset
- Vippi-Ville
Enpä usko että itse liittymää sulkevat jos maksat sen viimeistään 1 kk kuluessa eräpäivästä.
Ne on 2 eri asiaa/sopimusta mutta uusia vehkeitä ei saa varmana jos jättää vanhat maksamati.
Eikö noi kk-erät kuitenkin ole ihan naurettavan pieniä vaikka sieltä ostais jonkun 500 euron puhelimen?
Jos on jotain 10-15e/kk niin lainaa vaikka moinen pikkusumma jostain niin ei tartte pärjätä samalla luurilla/laitteella seuraavaa 15-20 vuotta.
Nuo nykyajan tyhmät älyvehkeet kun on sellaisia että niitä saa uusia vähän väliä kun jotkut sivut/palvelimet ei toimi kuin uusimmilla versioilla.
Tässä taas yksi kusetus jolla kansaa rahastetaan surutta. - Erisopimukset
Ei vaikuta. Vaikka pistäisit puhelimen ulosottoon. On vielä eri firmat kun laskuttaa...puhelinlaskua et varmastikaan maksa telia rahoitus oy:lle ja vaikka näin olisikin niin sopimukset eivät ole toisistaan riippuvaisia kunhan pidät toisesta sopimuksesta kiinni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t917395- 373927
- 453490
- 2332703
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402632- 402423
- 1292359
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292249Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna202158- 451942