Haminan palstalla onnitellaan Kuusankoskea saamastamme lahjasta! Pariskunta muuttanut Haminasta, taitavat pitää jonkinlaista kotiapteekkia. Ainakin Haminassa alaikäisten ilta ja yö aikaan tapahtuvalta hoitopaikalta vaikuttanut!
ketä ovat?
17
1151
Vastaukset
- Ldkdfjfj
Sopivat kuusaalaisten joukkoon siis kuin nenä päähän.
- tattoopower
Eivät sovi. Siitä päättää Voikkaan isot, treenatut, leveäselkäiset ja tatuoidut linnankundit.
- Kdkdkfjfj
3 minuuttia aikaisemmin kirjoitit miten oot vaan kuullu huhua linnakundeista. Voitko peitellä trollauksesi edes paremmin?
- tattoopower
Kdkdkfjfj kirjoitti:
3 minuuttia aikaisemmin kirjoitit miten oot vaan kuullu huhua linnakundeista. Voitko peitellä trollauksesi edes paremmin?
Missä näät että olisin niin muka kirjoittanut 3 minuuttia ennen tuota viestiäni? Etpähän löydä.
Huomaa hyvin ettet osaa atk:ta käyttää. Enkä usko että kukaan muukaa voi mun nimimerkillä kirjoittaa. Eikä mun konetta ole pöllitty.
Joten etsi vaan se kun sulla ei ole muutakaan tekemistä. - Onkosielläketään
Oot yli 40-vuotias alkoholisti joka spammii järjettömyyksiä kaiket päivät. Ei tarvii olla einstein kun kirjoitat samaa paskaa samaan aikaan.
- eiinnankundi
minä en myy teineille mitään.
paskahousut myy ja jos saan heidät nalkkiin, tietävät miksi.- kiirurki
Nimi tänne, niin poistetaan syöpä!
- ryyppääsittenrahat
Veke suni kasvattii itse kannabista ja myy sitä paskalaatusta pikkutytöille ja pojille.
- puutaheinääjasoopaa
ryyppääsittenrahat kirjoitti:
Veke suni kasvattii itse kannabista ja myy sitä paskalaatusta pikkutytöille ja pojille.
Tuo menee jo kunnianloukkaukseksi jos kirjoitetaan nimi ja varsinkin kun väitetään perättömiä. Eriasia jos olisi tuomittu ja nimi julkaistu lehdessä ymv. tiedoitusvälineessä.
- Mummoteitiedämitäseon
Totta se on.
- vekeonkeksitty
puutaheinääjasoopaa kirjoitti:
Tuo menee jo kunnianloukkaukseksi jos kirjoitetaan nimi ja varsinkin kun väitetään perättömiä. Eriasia jos olisi tuomittu ja nimi julkaistu lehdessä ymv. tiedoitusvälineessä.
veke ei ole oikea nimi
- hyuii
Tällä Riekontieltä muuttaneella pariskunnalla on n.1-2 vuotias tenava!
- errii
Kantaako nahkaliiviä jossa lukee" Pampers Kuusankoski" ja lippalakissa teksti ruibbo! jos näin niin hallitsee nykyään Kuusankoski Voikkaa alamaailmaa.
- tattoopower
Voikkaata ainakin saa onnitella. Meinaan on yks harvoista kylistä missä ei ole mustalaisia. Meinaan isot, treenatut, leveäselkäiset ja raskaasti tatuoidut linnankundit ajoivat ne pois.
- Tumpelo..87
Höhöpö...pillua eivät ole nähneet ikinä!! Mamman pojat jää laulamaan vitsiä kun minä itse nussin siemenet pilluihin!!=)
- Kuusaanmr1
Ennen nämä chatit olivat hyviä ja hauskoja. Nykyään en viitsi kirjoittaa enään tänne kun nimimerkillä toimiva tattoopower on pilannut/kuihduttanut lähes jokaisen kuusankoski chatin. Siinä on kadonnut kaikki asiatyypit/provot/angry chattaajat ku yksi vastaa jokaiseen viestiin (tattoo power). Tattoo ei tajua sitä että yrittää olla provo/hauska mutta liika on liikaa. Harmi nähdä koko kuusaa chatin tyrehtyvän yhden ihmisen takia.
- sejasenkaverit
Kyllä. Ja sit on nää tumpelo tyyliset myöskin ja eikä se tattoohomo ikäväkyllä ole ainoa lajissaan. Muutama muukin nimimerkki postannut lähestulkoon yhtä älytöntä skeidaa. Toki se tattoo juippi vielä enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.2355316Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki833449PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist1163185Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma423043Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne622905Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv912731Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest142421Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k1032287- 1601749
Vapaa- ajan asunto palanut Haapavedellä
Haapavesi päässyt Iltalehteen Vapaa- ajan asunto palanut 35 neliötä palanut. Missä päin tämä on ollut? Poliisin tutkinn91390