ketä ovat?

provissor

Haminan palstalla onnitellaan Kuusankoskea saamastamme lahjasta! Pariskunta muuttanut Haminasta, taitavat pitää jonkinlaista kotiapteekkia. Ainakin Haminassa alaikäisten ilta ja yö aikaan tapahtuvalta hoitopaikalta vaikuttanut!

17

1030

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ldkdfjfj

      Sopivat kuusaalaisten joukkoon siis kuin nenä päähän.

      • tattoopower

        Eivät sovi. Siitä päättää Voikkaan isot, treenatut, leveäselkäiset ja tatuoidut linnankundit.


      • Kdkdkfjfj

        3 minuuttia aikaisemmin kirjoitit miten oot vaan kuullu huhua linnakundeista. Voitko peitellä trollauksesi edes paremmin?


      • tattoopower
        Kdkdkfjfj kirjoitti:

        3 minuuttia aikaisemmin kirjoitit miten oot vaan kuullu huhua linnakundeista. Voitko peitellä trollauksesi edes paremmin?

        Missä näät että olisin niin muka kirjoittanut 3 minuuttia ennen tuota viestiäni? Etpähän löydä.

        Huomaa hyvin ettet osaa atk:ta käyttää. Enkä usko että kukaan muukaa voi mun nimimerkillä kirjoittaa. Eikä mun konetta ole pöllitty.

        Joten etsi vaan se kun sulla ei ole muutakaan tekemistä.


      • Onkosielläketään

        Oot yli 40-vuotias alkoholisti joka spammii järjettömyyksiä kaiket päivät. Ei tarvii olla einstein kun kirjoitat samaa paskaa samaan aikaan.


    • eiinnankundi

      minä en myy teineille mitään.

      paskahousut myy ja jos saan heidät nalkkiin, tietävät miksi.

      • kiirurki

        Nimi tänne, niin poistetaan syöpä!


      • ryyppääsittenrahat

        Veke suni kasvattii itse kannabista ja myy sitä paskalaatusta pikkutytöille ja pojille.


      • puutaheinääjasoopaa
        ryyppääsittenrahat kirjoitti:

        Veke suni kasvattii itse kannabista ja myy sitä paskalaatusta pikkutytöille ja pojille.

        Tuo menee jo kunnianloukkaukseksi jos kirjoitetaan nimi ja varsinkin kun väitetään perättömiä. Eriasia jos olisi tuomittu ja nimi julkaistu lehdessä ymv. tiedoitusvälineessä.


      • Mummoteitiedämitäseon

        Totta se on.


      • vekeonkeksitty
        puutaheinääjasoopaa kirjoitti:

        Tuo menee jo kunnianloukkaukseksi jos kirjoitetaan nimi ja varsinkin kun väitetään perättömiä. Eriasia jos olisi tuomittu ja nimi julkaistu lehdessä ymv. tiedoitusvälineessä.

        veke ei ole oikea nimi


    • hyuii

      Tällä Riekontieltä muuttaneella pariskunnalla on n.1-2 vuotias tenava!

    • errii

      Kantaako nahkaliiviä jossa lukee" Pampers Kuusankoski" ja lippalakissa teksti ruibbo! jos näin niin hallitsee nykyään Kuusankoski Voikkaa alamaailmaa.

    • tattoopower

      Voikkaata ainakin saa onnitella. Meinaan on yks harvoista kylistä missä ei ole mustalaisia. Meinaan isot, treenatut, leveäselkäiset ja raskaasti tatuoidut linnankundit ajoivat ne pois.

      • Tumpelo..87

        Höhöpö...pillua eivät ole nähneet ikinä!! Mamman pojat jää laulamaan vitsiä kun minä itse nussin siemenet pilluihin!!=)


    • Kuusaanmr1

      Ennen nämä chatit olivat hyviä ja hauskoja. Nykyään en viitsi kirjoittaa enään tänne kun nimimerkillä toimiva tattoopower on pilannut/kuihduttanut lähes jokaisen kuusankoski chatin. Siinä on kadonnut kaikki asiatyypit/provot/angry chattaajat ku yksi vastaa jokaiseen viestiin (tattoo power). Tattoo ei tajua sitä että yrittää olla provo/hauska mutta liika on liikaa. Harmi nähdä koko kuusaa chatin tyrehtyvän yhden ihmisen takia.

      • sejasenkaverit

        Kyllä. Ja sit on nää tumpelo tyyliset myöskin ja eikä se tattoohomo ikäväkyllä ole ainoa lajissaan. Muutama muukin nimimerkki postannut lähestulkoon yhtä älytöntä skeidaa. Toki se tattoo juippi vielä enemmän.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      957
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe