Heikin ja Harrin baarit

AlanyaFani

Onko nämä Suomen mittapuulla hyviä ravintoloita?
Onko paljon puhuttu Efes olut Suomen mittapuulla hyvä olut?
Haluaisin majoittua Kleopatra hotelliin, mutta onko se Suomen mittapuulla paras hotelli?

11

1865

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arafat

Harrin baari meni kesäkuussa kiinni.

• 123654

Ja höpö höpö! Harrin baari ei tosiaankaan ole mennyt kiinni! Heinäkuun eka viikon olin Alanyassa ja kävin myös Harrin baarissa! Auki on!:)

• fdsfefef
        123654 kirjoitti:

Ja höpö höpö! Harrin baari ei tosiaankaan ole mennyt kiinni! Heinäkuun eka viikon olin Alanyassa ja kävin myös Harrin baarissa! Auki on!:)

Alanyassa voi asiakkaiden huijaamisesta joutua sulkemaan paikka määräajaksi. Voi olla siksi tämä auki-kiinni jankkaaminen.

• Mamarosa

Taidat olla aika nipo? Heikin- sekä Matinbaareissa on hyvä ruoka ja uskoisin sinunkin niistä pitävän. Suomalaiset luulevat Suomi-baarien tarjoavan tyyliin maksalaatikkoa tms. Suomi-baarin olen todennut olevan Juhlamokka, muutama suomalainen lause tarjoilijalta ja suomalaisia syömässä. Ruokaa tulee Suomessa ikävä. Trollit ottavat kiinni heti kunhan pystyvät.

• Pirjolaius

Ei ravintolat ole turkkilaisten pitämiä. Niitä pyörittää kurdit.

• AlanyassaAsuva

Paikalliset asukkaat tietää parhaiten mistä parhaat eväät.
      Siksi näissä Heikin yms muka suomibaareissa eivät he käy muuta kuin pokaamassa kiimassa rypeviä FIN yh-ämmiä.
      Safkat syödään ihan muualla..

• Tasoajoshakee

Suomibaareja on vain yksi Cafemai, jossa on täysin suomalainen omistaja ja ruoka on aivan toista luokkaa kuin esim Matinbaarissa ja Heikinbaarissa muista puhumattakaan, Suomibaareissa kannattaa itse pysyä kärryillä mitä juo, koska välillä törmää ylilaskutukseen. Karaoke soi suomipaikoissa.
      Heikinbaari on perheiden paikka ja siellä on myös huomattu lapsiparkin tärkeys kesällä.

Hotelleissa kannattaa kokeilla esim Sunprime C-Loungea, joka on tarkoitettu vain aikuisille. Tasokas paikka, josta löytyy kaikki palvelut rantaa myöten. Kannattaa ottaa yhteys suoraan hotelliin hinnan saamiseksi järkevälle tasolle,

• Piraattiseinäkukka

Onko Afd:n tiedottaja syönyt Matinbaarissa vai mistä tietää vertailla?

• Antimaaninen
        Piraattiseinäkukka kirjoitti:

Onko Afd:n tiedottaja syönyt Matinbaarissa vai mistä tietää vertailla?

Kiitän päivittäin luojaani siitä, että minusta ei tullut negatiivista ihmistä jota aina vituttaa kaikki toisten tekeminen. Ja varsinkin silloin jos sattuu olemaan vielä pilkku väärässä paikassa. Silloin menee jo yöunetkin.

• Piraattiseinäkukka

Olen syönyt kummassakin paikassa ja en voi moittia kumpaakaan. Turkkilainen kokki on Cafe Maissakin. Eikä ole ylilaskutettu missään.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?

Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.
      Ikävä
      123
      2478
    2. 134
      1915
    3. Ikävä on häntä

Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos
      Ikävä
      63
      1256
    4. Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet

Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K
      Maailman menoa
      115
      1251
    5. Minkä kultakimpaleen

Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik
      Ikävä
      35
      1112
    6. En kai koskaan saa sinua

Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k
      Ikävä
      77
      1111
    7. Tykkäsit nainen

Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.
      Ikävä
      45
      1059
    8. HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp

Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio
      Seinäjoki
      24
      1056
    9. Kerroppas nyt

M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉
      Ikävä
      83
      1019
    10. Helppo selvittää onko oma täällä

Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse
      Ikävä
      57
      963
    Aihe