Onko nämä Suomen mittapuulla hyviä ravintoloita?
Onko paljon puhuttu Efes olut Suomen mittapuulla hyvä olut?
Haluaisin majoittua Kleopatra hotelliin, mutta onko se Suomen mittapuulla paras hotelli?
Heikin ja Harrin baarit
11
1865
Vastaukset
- Arafat
Harrin baari meni kesäkuussa kiinni.
- 123654
Ja höpö höpö! Harrin baari ei tosiaankaan ole mennyt kiinni! Heinäkuun eka viikon olin Alanyassa ja kävin myös Harrin baarissa! Auki on!:)
- fdsfefef
123654 kirjoitti:
Ja höpö höpö! Harrin baari ei tosiaankaan ole mennyt kiinni! Heinäkuun eka viikon olin Alanyassa ja kävin myös Harrin baarissa! Auki on!:)
Alanyassa voi asiakkaiden huijaamisesta joutua sulkemaan paikka määräajaksi. Voi olla siksi tämä auki-kiinni jankkaaminen.
- Mamarosa
Taidat olla aika nipo? Heikin- sekä Matinbaareissa on hyvä ruoka ja uskoisin sinunkin niistä pitävän. Suomalaiset luulevat Suomi-baarien tarjoavan tyyliin maksalaatikkoa tms. Suomi-baarin olen todennut olevan Juhlamokka, muutama suomalainen lause tarjoilijalta ja suomalaisia syömässä. Ruokaa tulee Suomessa ikävä. Trollit ottavat kiinni heti kunhan pystyvät.
- Pirjolaius
Ei ravintolat ole turkkilaisten pitämiä. Niitä pyörittää kurdit.
- AlanyassaAsuva
Paikalliset asukkaat tietää parhaiten mistä parhaat eväät.
Siksi näissä Heikin yms muka suomibaareissa eivät he käy muuta kuin pokaamassa kiimassa rypeviä FIN yh-ämmiä.
Safkat syödään ihan muualla.. - Tasoajoshakee
Suomibaareja on vain yksi Cafemai, jossa on täysin suomalainen omistaja ja ruoka on aivan toista luokkaa kuin esim Matinbaarissa ja Heikinbaarissa muista puhumattakaan, Suomibaareissa kannattaa itse pysyä kärryillä mitä juo, koska välillä törmää ylilaskutukseen. Karaoke soi suomipaikoissa.
Heikinbaari on perheiden paikka ja siellä on myös huomattu lapsiparkin tärkeys kesällä.
Hotelleissa kannattaa kokeilla esim Sunprime C-Loungea, joka on tarkoitettu vain aikuisille. Tasokas paikka, josta löytyy kaikki palvelut rantaa myöten. Kannattaa ottaa yhteys suoraan hotelliin hinnan saamiseksi järkevälle tasolle,- Piraattiseinäkukka
Onko Afd:n tiedottaja syönyt Matinbaarissa vai mistä tietää vertailla?
- Antimaaninen
Piraattiseinäkukka kirjoitti:
Onko Afd:n tiedottaja syönyt Matinbaarissa vai mistä tietää vertailla?
Kiitän päivittäin luojaani siitä, että minusta ei tullut negatiivista ihmistä jota aina vituttaa kaikki toisten tekeminen. Ja varsinkin silloin jos sattuu olemaan vielä pilkku väärässä paikassa. Silloin menee jo yöunetkin.
- Piraattiseinäkukka
Olen syönyt kummassakin paikassa ja en voi moittia kumpaakaan. Turkkilainen kokki on Cafe Maissakin. Eikä ole ylilaskutettu missään.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1232478- 1341915
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631256Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1151251Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik351112En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771111Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451059HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio241056Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉831019Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse57963