Mikä on rieju mrt 2012 vika kun ennen pesua antoi kipinää ja lähti käyntiin mutta kun pesin mopon painepesurilla niin sen jälkeen annoin mopon olla 2 ttuntia ja sitten aattelin lähteä ajelemaan niin käynnisty hyvin ja sit kun olin ajanu suunnilleen 500m niin mopo hyyty eikä lähteny käyntiin no sen jälkeen katsoin kaikki liittimet että onko niissä kosteutta ja kuivasin ne ja sen jälkeen ei antanu kipinää no ajattelin kun jos se antais kipinää kun vaihdan jännitteensäätimen viimeksi se auttoi mutta aluksi en epäillyt sitä koska jännite säädin oli ihan uus no vaihdoin siihen vanhaan ja heti alko antaa kipinää missä vika kun en usko että uus jännitteensäädin menee noin nopeasti rikki
Rieju mrt jännitteensäädin
Riejuonpaska
2
1623
Vastaukset
- muovipussii
Kosteus imeytyy säätimeen se pitää tiivistää silicoonilla!
- KeminTartsani
Vika on sekavassa ajatuksenkulussasi. Yritä jäsentää ilmaisusi lauseiksi ja virkkeiksi ja käyttää välimerkkejä sekä isoa alkukirjainta virkkeen alussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek194913Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5262537Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1462117Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.182069- 191705
- 821624
- 1461515
- 1131121
- 127894
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40869