Onko muita jolla on suhde yli 80v naisen kanssa? Olen siis itse 51v ja olemme molemmat naimisissa ikäistemme kanssa.
Seksi on todella upeaa ja hän haluaa kokeilla kaikkea. Mm suuseksiä ja anaaliseksiä hän ei ole koskaan ennen kokeillut mutta nyt on saanut kokeilla molempia. Aivan mahtavaa mutta olenko ainoa jolla suhde näin vanhan naisen kanssa?
Nainen 80 mies 50
11
1705
Vastaukset
- iäkäsrakastajatar
Vastaan vaan omasta puolestani: on.
Ja olen nainen ja75v. Ikähaarukkamme on vielä suurempi kuin teillä, se on 32 vuotta,eli hän on 43 v. Molemmat myös tahoillaan naimisissa .
Pidämme molemmat suunnattomasti seksistä ja iloitsemme toisistamme :)- ghjklööööggh
Oletpas sinä katkeroitunut idiootti.Tosielämä ei olekkaan ,niin mustavalkoista,kuin luulet.
- Ikääsaaolla
Olen 60 ja nainen 77. Hienoa. Mitään kuivuutta ei ole esiintynyt missään. Paras nainen kaikista noin 50 naisesta. Tarkasti pysyin luvussa 30 saakka.
- omanelämänsärouva
Minä seitsemänkymppinen nainen,nussuttelija-kumppanini viiskymppinen.
Lapseni maailmalla,mieheni pilven reunalla.Hyvää elämää olen viettänyt.
Muutin omakotitalosta keskustan kerrostaloon,että pääsen vapaasti kulttuuririentoihin ja viimeinkin harrastamaan ilman valvovia silmiä ihanaa seksiä.
Eikä kunnollista seksikumppania nuoremmista herroista ole vaikeaa löytää.Antaessaan saa,enkä halua enää yhtään huollettavaa ja passattavaa nurkkiin pyörimään:) - säälikskäy
Hassuja ja vähän säälittäviä ressukoita nämä löylykauhasankarit ja vähäsanaiset sedät :) Jos elämän sisältö on toisten seksiasioiden stalkkaaminen niin köyhäks menee :)
Tätiseksi on ihan parasta. Olen itse 50v ja kivaa on ollut 70 naisten kanssa.
Nytkin olisi kiva kun olisi seuraa vähän lähempänä Pirkanmaan aluetta.- Nautittais
En ole vielä löytänyt vanhempaa naista vaikka olen kyllä viritellyt verkkoja, itse olen 60 kymppinen ja olisin kovin kiinnostunut vanhemmasta leidistä.
- nauttiskans
Missäpäin nautinnonhaluinen herra luuraa?
- Tykkäis
Mäkin haluun, missäpäin nauttiskans vaikutaa. Oon54v mies
- nauttiskans
Uudellamaalla.
- Buuaahaa
Työnnä löylykauha perseeseen Uudellamaalla
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282035Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101768Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse571289Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801165Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89964TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15960- 46925
- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804