Pernsar Syd

Espoolainenveneilijä

Upea paikka, miellyttävä palvelu. Mutta satamamaksu peräti 35 euroa! Hyvät ravintelipalvelut, joita käytetään ja joita myös markkinoidaan illallinen / aamiainen / venepaikka - könttämaksulla. Hieman mietityttää satamamaksu, joka voisi korreloitua ravintolapalveluiden käytöllä.

10

615

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pari vuotta sitten taisi olla tuollainen korrelaatio, 2014: ”Toimintakonseptimme on ’bed and restaurant.’ Mökkimme ovat suosittuja, samoin ravintolapalvelumme”, Johansson kuvaa. ”Koska panostamme täällä ravintolapalveluihin, on satamamaksu vain viisi euroa, jos koko venekunta ruokailee meillä.”

• Better_Than_Life

Jep, kolmen ruokalajin menu plus aamupala yhdessä satamamaksun kanssa yhteensä 136 euroa neljältä henkilöltä, sisältäen saunan ja sähkön. Ei paha ollenkaan.

• Espoolainenveneilijä

Totta, mutta jos ei halua ruokailla, niin 35 on mielestäni hieman korkea... Mutta ei valiteta, kuhan vain sondeerasin. Ilman muuta suositeltava paikka tuollakin hinnalla. Mahtava luontopolkukin! :)

• ailz
    • Yöpaikka maksaa kuin puolen tunnin dieselit? Jo on hurjaa.

• omavalinta

Puolen tunnin ajomatkan säteellä löytyy paljon mukavampiakin paikkoja kohtuuhintaan!

• Tötterströmm

Samaa mietin. Itse asiassa tuolla maksulla ajaa täydet 16 minuuttia.

• Vpentele

Reilun vuorokauden ja toista sataa mailia ajaa 35 euron diiseltankkauksella.

• LapuanSuojeluskunnasta

Tuo Suojeluskunnan bortelli maksaa miljoonan, korjauskulut toisen ja ylläpitä satatonnia vuodessa.

Kyllä sillä kiisselit saa vielä pitkään

• unosailor

28 hehtaaria maata ja 1.4 km rantaviivaa samalla hinnalla kuin omakotitalo Vantaalla. Ei paha.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      8108
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3912
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1916
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1380
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      33
      1224
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      31
      1109
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      980
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      857
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      832
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      797
    Aihe